اردن: نتانیاهو امنیت منطقه را از بین برده است

[ad_1] به گزارش هوشمند نیوز به نقل از  ایسنا، ایمن صفدی وزیر امور خارجه اردن و خوزه مانوئل آلبارز همتای اسپانیایی وی روز چهارشنبه خواستار آتش‌بس در نوار غزه شدند که برای ششمین ماه متوالی در معرض جنگ نسل کشی قرار گرفته است. ایمن الصفدی در کنفرانس خبری گفت: مخالفت اسرائیل با توقف جنگ و

کد خبر : 474879
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
اردن: نتانیاهو امنیت منطقه را از بین برده است

[ad_1]

به گزارش هوشمند نیوز به نقل از  ایسنا، ایمن صفدی وزیر امور خارجه اردن و خوزه مانوئل آلبارز همتای اسپانیایی وی روز چهارشنبه خواستار آتش‌بس در نوار غزه شدند که برای ششمین ماه متوالی در معرض جنگ نسل کشی قرار گرفته است.

ایمن الصفدی در کنفرانس خبری گفت: مخالفت اسرائیل با توقف جنگ و ورود کمک‌ها به نوار غزه منطقه را به سمت بحران بیشتر می‌برد. نباید به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل اجازه داد که به از بین بردن امنیت منطقه ادامه بدهد.
به نقل از الجزیره، وی تاکید کرد: باید جنگ علیه غزه متوقف شده و کمک‌های کافی وارد این منطقه شود. در سایه ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه جایگزینی برای آژانس امدادرسانی به آوارگان فلسطینی (آنروا) وجود ندارد.

رژیم صهیونیستی همزمان با ادامه جنگ در نوار غزه و تشدید بحران انسانی و قحطی به ویژه در شمال غزه، مانع ورود کمک‌های بشردوستانه از طریق گذرگاه‌ها می‌شود.

همچنین این رژیم بارها فلسطینی‌هایی را که در صف دریافت کمک‌های غذایی بوده‌اند هدف قرار داده است که منجر به شهادت و زخمی شدن صدها تن از آن‌ها شده است.

خوزه مانوئل آلبارز، وزیر امور خارجه اسپانیا نیز با تاکید بر محکومیت ادامه کشتار غیرنظامیان در نوار غزه، گفت که آتش بس در غزه اولویت اصلی است.

وی در جریان سخنرانی خود با تاکید بر اینکه «اعلام قربانیان تنها بیان تعداد آمار نیست بلکه بیان مرگ انسان‌ها است، خاطرنشان کرد که باید جامعه بین‌المللی برای توقف فاجعه جاری در غزه اقدامی انجام دهد.

وزیر خارجه اسپانیا خاطرنشان کرد که کشورش ارسال تسلیحات به اسرائیل را متوقف کرده است و از توقف عرضه آن به منطقه نیز حمایت می‌کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۹۰ کشور از ابتکار ما برای برگزاری کنفرانس بین‌المللی صلح و تشکیل کشور مستقل فلسطین حمایت می‌کنند، خاطرنشان کرد: وضعیت کرانه باختری نگران کننده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.