ارتقای اتریوم Shapella مرحله آخرین مسابقه تجارت جهانی ProBit را تنظیم می کند – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی. ProBit Global دارایی بومی شبکه اتریوم، ETH را به عنوان توکن بعدی برای سری مسابقات تجاری خود اعلام کرده است. مسابقه تجارت کریپتو، که اجازه می دهد ProBit Global کاربران برای برنده شدن جوایز بر اساس حجم معاملات خود، راهی کم ریسک را به معامله‌گران می‌دهد تا دارایی‌های اضافی را

کد خبر : 354035
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
ارتقای اتریوم Shapella مرحله آخرین مسابقه تجارت جهانی ProBit را تنظیم می کند – بیانیه مطبوعاتی Bitcoin News

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی. ProBit Global دارایی بومی شبکه اتریوم، ETH را به عنوان توکن بعدی برای سری مسابقات تجاری خود اعلام کرده است.

مسابقه تجارت کریپتو، که اجازه می دهد ProBit Global کاربران برای برنده شدن جوایز بر اساس حجم معاملات خود، راهی کم ریسک را به معامله‌گران می‌دهد تا دارایی‌های اضافی را با مجموع جایزه 5000 USDT در این آخرین نسخه دریافت کنند.

را نسخه ETH رقابت تجاری پرطرفدار ProBit Global پس از تکمیل موفقیت‌آمیز ارتقاء Shapella توسط اتریوم انجام می‌شود که ویژگی‌های جدیدی را به شبکه معرفی کرد، از جمله به اعتبارسنجی‌ها اجازه می‌دهد 32 ETH سهام خود را از دسامبر 2020 پس بگیرند.

فرصت برنده شدن سهمی از استخر جایزه 5000 USDT در ازای معامله با دومین ارز رمزنگاری شده بزرگ، در حالی است که گرد و غبار بر روی گمانه زنی ها در مورد تأثیر ارتقا بر قیمت ETH نشسته است.

علیرغم آنچه که برخی از خودی های بازار قبلاً پیشنهاد کرده بودند، داده ها از نشانه.باز می کند و شرکت تحلیلی Glassnode اکنون نشان داده‌اند که تأثیر این ارتقا بر اقتصاد اتریوم به اندازه‌ای که انتظار می‌رفت شدید نبوده است. در عوض، با توجه به چشم‌اندازی که درباره تأثیر بلندمدت تغییر مکانیسم اثبات کار (PoW) به مکانیسم اثبات سهام (PoS) به اشتراک گذاشته شده است، عزم بسیاری را از داخل و خارج از جامعه اتریوم تقویت کرد. مقداری ETH به دست آورید.

برکای تونکای، مدیر بازاریابی محصول جهانی ProBit، می‌گوید: «به نظر می‌رسد زمان خوبی برای به دست آوردن مقداری ETH در دستان بیشتر علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال – چه جدید و چه قدیمی – با توجه به انرژی جزر و مدی که شبکه اتریوم بهبودیافته در طول زمان تولید می‌کند، زمان خوبی است. همه نگاه‌ها به ارتقای Shapella و کل انتقالی که اتریوم برای مدتی طی کرده است معطوف بوده است.

قرار است از 2 تا 15 مه 2023 اجرا شود رقابت معامله‌گران را قادر می‌سازد تا مهارت‌های معاملاتی خود را در حالی که شبکه اتریوم با فرصت‌های هیجان‌انگیز تکامل می‌یابد، آزمایش کنند، که برخی از خودی‌های صنعت می‌گویند که می‌تواند شاهد واگرایی آن از بیت‌کوین و حتی افزایش ارزش آن باشد.

20 معامله‌گر برتر حجمی – که در حجم کل معاملات با نرخ USDT رتبه‌بندی شده‌اند – در جفت‌های معاملاتی ETH/BTC و ETH/USDT، مجموع جایزه 5000 USDT را به اشتراک خواهند گذاشت (نگاه کنید به جزئیات). معامله‌گر برتر 450 USDT دریافت می‌کند، در حالی که آخرین معامله‌گر (20) 175 USDT دریافت می‌کند. در حالی که هر معامله گری مجبور است سهام حداقل 100 PROB برای واجد شرایط بودن در مسابقه، سطح عضویت هر معامله گر بر اساس میزان PROB شرط بندی شد حتی به باز کردن قفل کمک خواهد کرد کارمزدهای معاملاتی کمتر.

سایر رویدادهای انحصاری در حال انجام در پلتفرم ProBit Global عبارتند از کریپتو بخرید رویداد، Blitz خرید کریپتو، و یادگیری و کسب درآمد: ساتوشی هوشمند.

درباره پروبیت گلوبال

ProBit Global که در سال 2018 تأسیس شد، یک پلتفرم برتر 20 ارز دیجیتال است که به بیش از 800 ارز دیجیتال و بیش از 1000 بازار مختلف دسترسی دارد. ProBit Global قصد دارد خود را به عنوان یک صرافی در سطح جهانی هم برای علاقه مندان به ارزهای دیجیتال و هم برای سرمایه گذاران تازه کار قرار دهد و دارای پایگاه کاربری با بیش از 2,000,000 کاربر فعال در سطح جهانی است.

ProBit Global با یک رابط تجاری قدرتمند رمزنگاری، ادغام آسان برای ربات‌های معاملاتی رمزنگاری خودکار، پشتیبانی فیات روی رمپ برای 45 ارز و یک وب‌سایت چند زبانه به 46 زبان، همه ویژگی‌ها را دارد که تجربه تجارت ارز دیجیتال شما را آسان می‌کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مراجعه کنید probit.com.

ProBit Global Telegram: https://t.me/ProBitGlobalOfficial

سلب مسئولیت:

اطلاعات ارائه شده در این وب سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی است و به منزله مشاوره مالی نیست. پروبیت گلوبال مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از استفاده از این وب سایت یا هر یک از اطلاعات موجود در اینجا ندارد.


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از انجام هر گونه اقدامی در رابطه با شرکت تبلیغ شده یا هر یک از شرکت های وابسته یا خدمات آن، بررسی های لازم را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی ندارد.

رسانه ها

Bitcoin.com منبع برتر برای همه چیزهایی است که مربوط به رمزنگاری است. با تیم رسانه در [email protected] تماس بگیرید تا در مورد انتشارات مطبوعاتی، پست های حمایت شده، پادکست ها و گزینه های دیگر صحبت کنید.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.