ارتباط بین فیلم مرد عنکبوتی۳ با سریال لوکی و فیلم ونوم ۲ چیست؟

[ad_1] با پایان یافتن سال ۲۰۲۱، به جرات می‌توان گفت استودیو مارول بهترین‌ محتواهای سال را تولید کرد. طرفداران MCU با پنج نمایش دیزنی پلاس و چهار فیلم بلند روبه‌رو شدند و به نظر می‌رسد که این روند موفقیت آمیز برای استودیو مارول همچنان در سال اینده نیز ادامه خواهد داشت. فیلم بعدی استودیو مارول

کد خبر : 150069
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
ارتباط بین فیلم مرد عنکبوتی۳ با سریال لوکی و فیلم ونوم ۲ چیست؟

[ad_1]

با پایان یافتن سال ۲۰۲۱، به جرات می‌توان گفت استودیو مارول بهترین‌ محتواهای سال را تولید کرد. طرفداران MCU با پنج نمایش دیزنی پلاس و چهار فیلم بلند روبه‌رو شدند و به نظر می‌رسد که این روند موفقیت آمیز برای استودیو مارول همچنان در سال اینده نیز ادامه خواهد داشت. فیلم بعدی استودیو مارول دنباله فیلم Doctor Strange است که انتظار می‌رود در ماه می اکران شود. بر اساس تریلر منتشر شده از این فیلم، به نظر می‌رسد که قهرمان ما با عواقب طلسم اشتباه خود در Spider-Man: No Way Home بیش از پیش دست و پنجه نرم خواهد کرد.

البته، فیلم جدید Spidey اولین پروژه مارول در سال ۲۰۲۱ نبود که بر روی مولتی‌ورس تمرکز داشت. در سریال لوکی با مفهوم پیوندهای نکسوسی آشنا شدیم و سازمان ناهنجاری‌های زمانی به ما آموخت که اگر اتفاقات پیوندی اصلاح نشوند دیوارهای زمان واحد در هم شکسته و مولتی‌ورس ایجاد خواهد شد. از آنجایی که Loki و Spider-Man: No Way Home هر دو بر روی مولتی‌ورس تمرکز دارند، کریس مک کنا و اریک سامرز نویسندگان فیلم No Way Home اخیراً با رسانه The Wrap در مورد ارتباط فیلم مرد عنکبوتی ۳ با سریال لوکی یا حتی حضور ونوم در دنیای سینمایی مارول صحبت کردند.

قتل شخص جاویدان و طلسم دکتر استرنج، کلید ارتباط بین فیلم مرد عنکبوتی ۳ و سریال لوکی

مک کنا توضیح داد که پیش از تولید این فیلم آن‌ها کاملا از داستان فیلم دکتر استرنج ۲ با خبر بوده‌اند و در نتیجه همه چیز را مانند یک پازل به هم وصل کرده‌اند. فیلمبرداری این فیلم در ابتدا قرار بود که در ماه جولای سال ۲۰۲۰ آغز شود اما متاسفانه در ماه نوامبر ۲۰۲۰ آغاز شد. و تاریخ اکران از جولای ۲۰۲۱ به دسامبر ۲۰۲۱ موکول شد.

ظاهرا تصمیم استودیو مارول در ابتدا این گونه بوده است که اتفاقات فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست پس از اتفاقات فیلم دکتر استرنج ۲ باشد اما بعدا این اتفاق رخ نداده. همچنین در این بین آن‌ها مشغول ساخت پایان بندی سریال لوکی بوده‌اند و در نهایت با توجه به مشترکات زیاد این سه اثر متوجه می‌شوند که ارتباط بین آن‌ها دستاورد جالبی را به ارمغان خواهد آورد. در نهایت نتیجه اینگونه شد که اتفاقات قسمت آخر سریال لوکی و رخدادهای فیلم مرد عنکبوتی راهی به خانه نیست دقیقا در یک برهه زمانی و همزمان شکل بگیرند.

با این حال  کریس مک کنا و اریک سامرز، نویسندگان Spider-Man: No Way Home به طور دقیق این موضوع را تایید نکردند اما آن را نیز رد نکردند که هنگامی که سیلوی در سریال لوکی آن شخص جاویدان را به قتل رساند با اجرای طلسم دکتر استرنج در فیلم مرد عنکبوتی ۳ همزمان بوده است.

از صحبت‌های این دو نویسنده این گونه می‌توان برداشت کرد که شاید هر یک از رخدادهایی که باعث بوجود آمدن ناهنجاری مولتی‌ورس شده است به تنهایی به اندازه کافی قوی نبوده است که باعث این امر شود و اتفاقات متعددی دست به دست یکدیگر داده‌اند تا این ناهنجاری شکل بگیرد و دو مورد از مهم‌ترین آن‌ها رخدادهای قسمت آخر سریال لوکی و فیلم مرد عنکبوتی ۳ بوده است. 

طلسم دکتر استرنج چگونه باعث شده تا ونوم پا به MCU بگذارد؟

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.