ارائه فصلنامه پرداخت های تشویقی اقدام اقلیمی

[ad_1] دولت کانادا اقداماتی را انجام داده است تا اطمینان حاصل شود که آلودگی کربن در سراسر کانادا بهای تمام شده دارد. برای اطمینان از اینکه قیمت‌گذاری آلودگی کربن برای کانادایی‌ها مقرون به صرفه باقی می‌ماند، درآمدهای مستقیم از سیستم قیمت‌گذاری آلودگی فدرال به حوزه‌های قضایی که در آن جمع‌آوری شده است بازگردانده می‌شود و

کد خبر : 137860
تاریخ انتشار : شنبه ۱۳ آذر ۱۴۰۰ - ۳:۵۶
ارائه فصلنامه پرداخت های تشویقی اقدام اقلیمی

[ad_1]

دولت کانادا اقداماتی را انجام داده است تا اطمینان حاصل شود که آلودگی کربن در سراسر کانادا بهای تمام شده دارد. برای اطمینان از اینکه قیمت‌گذاری آلودگی کربن برای کانادایی‌ها مقرون به صرفه باقی می‌ماند، درآمدهای مستقیم از سیستم قیمت‌گذاری آلودگی فدرال به حوزه‌های قضایی که در آن جمع‌آوری شده است بازگردانده می‌شود و اکثر درآمدها مستقیماً از طریق پرداخت‌های انگیزه اقدام آب و هوا (CAI) به کانادایی‌ها بازگردانده می‌شود. این پرداخت‌ها به این معناست که از هر 10 خانواده، 8 خانواده بیشتر از پرداخت هزینه‌های مستقیم تحت این سیستم، پول پس می‌گیرند.

بر اساس سیستم قیمت‌گذاری آلودگی کربن فدرال، دولت در حوزه‌های قضایی که دارای سیستمی که الزامات سخت‌گیری فدرال را برآورده نمی‌کند – انتاریو، مانیتوبا، ساسکاچوان و آلبرتا، قیمتی را برای آلودگی اعمال می‌کند. در این حوزه‌های قضایی، تقریباً 90 درصد درآمدهای مستقیم حاصل از قیمت‌گذاری آلودگی کربن از طریق پرداخت‌های CAI به ساکنان آن استان‌ها بازگردانده می‌شود.

بودجه 2021 تغییر تحویل پرداخت‌های CAI را از اعتبار قابل استرداد سالانه در اظهارنامه‌های مالیات بر درآمد شخصی به پرداخت‌های فصلی که از طریق سیستم مزایا انجام می‌شود، تغییر داد. این امر پرداخت های CAI کانادایی ها را به صورت منظم تری انجام می دهد.

بر اساس این پیشنهاد، به منظور بازگرداندن درآمدهای شارژ سوخت قبل از جمع آوری آنها برای یک چهارم، پرداخت های CAI در ابتدای هر سه ماهه تحویل داده می شود. بنابراین، پرداخت‌هایی که در ماه آوریل به کانادایی‌ها تحویل داده می‌شوند، درآمد حاصل از شارژ سوخت جمع‌آوری‌شده در سه‌ماهه آوریل تا ژوئن، پرداخت‌های ژوئیه آن‌ها را برای سه‌ماهه جولای-سپتامبر، پرداخت‌های اکتبر آن‌ها را برای سه‌ماهه اکتبر-دسامبر و پرداخت‌های ژانویه برمی‌گرداند. برای سه ماهه ژانویه تا مارس. مبالغ پرداخت در آوریل هر سال با افزایش هزینه سوخت افزایش می یابد.

وزارت دارایی پیش نویس پیشنهادهای قانونی را منتشر کرده است که این تغییر را اجرا می کند.

برای اینکه به آژانس درآمد کانادا (CRA) زمان کافی برای توسعه سیستم جدید داده شود، پرداخت ها در جولای 2022 با پرداخت “دوباره” آغاز می شود. این پرداخت درآمد حاصل از دو سه ماهه اول سال شارژ سوخت 2022-23 (آوریل 2022 تا مارس 2023) را برمی گرداند.

پرداخت‌های CAI دیگر در اظهارنامه مالیات بر درآمد شخصی (از اظهارنامه مالیاتی 2021 شروع می‌شود، که مبالغ آن صفر است) مطالبه نخواهد شد. با این حال، افراد برای دریافت پرداخت های CAI برای سال شارژ سوخت آینده، همچنان باید اظهارنامه مالیاتی ارائه دهند. افراد همچنین باید در بازگشت خود نشان دهند که آیا واجد شرایط دریافت مکمل روستایی برای سال آینده هستند یا خیر، یک مکمل 10٪ برای پرداخت که نشان دهنده دسترسی محدودتر ساکنان روستایی به گزینه های حمل و نقل تمیز است.

پرداخت های CAI همچنان بر اساس ترکیب خانواده و استان محل سکونت است، اما واجد شرایط بودن به صورت سه ماهه تعیین می شود.

وزیر دارایی مبلغ پرداختی CAI را برای سال های 2022-23 در اوایل سال 2022 مشخص خواهد کرد.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.