ارائه دهنده دستگاه خودپرداز بیت کوین، کوین فلیپ، پلتفرم جدید خود نگهبانی Olliv را راه اندازی کرد

[ad_1] این مبادله در درجه اول بر آموزش و پذیرش تازه واردان متمرکز خواهد بود. CoinFlip، یک ارائه‌دهنده عمده دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین، یک پلتفرم رمزنگاری تحت حمایت خود به نام Olliv راه‌اندازی کرده است. بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، Olliv قصد دارد “روشی بدون اصطکاک برای مصرف کنندگان برای خرید،

کد خبر : 351860
تاریخ انتشار : جمعه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱:۲۹
ارائه دهنده دستگاه خودپرداز بیت کوین، کوین فلیپ، پلتفرم جدید خود نگهبانی Olliv را راه اندازی کرد

[ad_1]

این مبادله در درجه اول بر آموزش و پذیرش تازه واردان متمرکز خواهد بود.

CoinFlip، یک ارائه‌دهنده عمده دستگاه‌های خودپرداز بیت‌کوین، یک پلتفرم رمزنگاری تحت حمایت خود به نام Olliv راه‌اندازی کرده است.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی ارسال شده به مجله بیت کوین، Olliv قصد دارد “روشی بدون اصطکاک برای مصرف کنندگان برای خرید، فروش، ارسال، دریافت و مبادله دارایی هایی که به طور ایمن در یک کیف پول خود نگهبانی ذخیره شده اند فراهم کند.” این شرکت به دنبال استقبال از سرمایه‌گذاران جدید در بیت‌کوین است و به عنوان یک رمپ برای کسانی که از طریق عملکردهای خود به عنوان یک صرافی مبتدیان آموزش می‌دهند، استفاده می‌کند.

در بیانیه مطبوعاتی آمده است که Olliv با استفاده از شبکه موجود CoinFlip از دستگاه‌های خودپرداز رمزنگاری و خدمات مشتری، «فاصله بین سرمایه‌گذاری فیزیکی و دیجیتال را پر می‌کند و دسترسی به این فناوری در حال ظهور را گسترش می‌دهد». Coinflip در حال حاضر یکی از بزرگترین شبکه های خودپرداز بیت کوین در جهان را اداره می کند. این شرکت که ظاهراً از این نتیجه گرفته می‌شود، می‌گوید که قصد دارد یک رابط بصری برای تراکنش‌های ایمن و همچنین خدمات 24/7 به مشتریان زنده ارائه دهد، علاوه بر این، منابع آموزشی را از طریق ویژگی‌های محتوای کاربرپسند فراهم می‌کند.

ما آینده‌ای را تصور می‌کنیم که در آن همه می‌توانند در اقتصاد دیجیتال شرکت کنند و از دارایی‌های خود برای خریدهای روزمره استفاده کنند و به دارایی‌هایی مانند فلزات گرانبها، املاک و مستغلات و انرژی دسترسی داشته باشند، بدون نیاز به شخص ثالث ناامیدکننده. واسطه‌ها، روری هریمن، مدیر ارشد فناوری، دیجیتال و استراتژی CoinFlip گفت. چشم انداز ما برای Olliv نوآوری و شکستن موانع در مورد ایمنی، امنیت و حاکمیت است تا افراد را برای سرمایه گذاری و مالکیت فردی بر دارایی هایشان به لطف دسترسی به ارزهای دیجیتال، توانمند کنیم.

Olliv برای ساکنان ایالات متحده و پورتوریکو، به جز آلاسکا، آیووا، نیویورک، اورگان، نوادا، آرکانزاس، لوئیزیانا و ورمونت با قصد گسترش مطابق با مقررات محلی در دسترس است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.