ارائه حمایت از خانواده های زنان، دختران بومی ناپدید و کشته شده و افراد 2SLGBTQQIA+ در کبک

[ad_1] 16 مارس 2022 – مونترال، کبک – وزارت دادگستری کانادا خط حمایت برای افراد آسیب دیده توسط زنان، دختران بومی مفقود شده و کشته شده و افراد 2SLGBTQQIA+ برای کمک عاطفی فوری، با شماره 1-844-413-6649 تماس بگیرید. شما همچنین می توانید دسترسی طولانی مدت داشته باشید خدمات پشتیبانی سلامت مانند مشاوره سلامت روان، حمایت

کد خبر : 179929
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۷:۴۱
ارائه حمایت از خانواده های زنان، دختران بومی ناپدید و کشته شده و افراد 2SLGBTQQIA+ در کبک

[ad_1]

16 مارس 2022 – مونترال، کبک – وزارت دادگستری کانادا

خط حمایت برای افراد آسیب دیده توسط زنان، دختران بومی مفقود شده و کشته شده و افراد 2SLGBTQQIA+

برای کمک عاطفی فوری، با شماره 1-844-413-6649 تماس بگیرید. شما همچنین می توانید دسترسی طولانی مدت داشته باشید خدمات پشتیبانی سلامت مانند مشاوره سلامت روان، حمایت عاطفی مبتنی بر جامعه و خدمات فرهنگی و برخی هزینه‌های سفر برای دیدن بزرگان و درمانگران سنتی.

خشونت علیه زنان بومی، دختران، دو روح، لزبین، همجنسگرا، دوجنسه، ترنسجندر، دگرباش، پرسشگر، اینترسکس و غیرجنسی (2SLGBTQQIA+) در کانادا یک تراژدی ملی مداوم است که باید پایان یابد. افزایش دسترسی به خدمات و حمایت‌های قربانیان مبتنی بر فرهنگ و جامعه برای خانواده‌های زنان و دختران بومی مفقود و کشته شده (MMIWG) و افراد 2SLGBTQQIA+، همراه با اطمینان از اینکه سازمان‌های مبتنی بر جامعه ابزارها و منابع مورد نیاز برای ارائه خدمات پاسخگو را دارند. برای خانواده های MMWG و افراد 2SLGBTQQIA+، اولویت های دولت کانادا هستند.

امروز، محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، و ناکوست، مدیر اجرایی پناهگاه زنان بومی مونترال، بودجه ای را برای بهبود دسترسی به حمایت ها برای خانواده ها و جوامع MMIWG و افراد 2SLGBTQQIA+ در مونترال اعلام کردند.

پروژه پناهگاه زنان بومی Iskweu در مونترال با ارائه طیف گسترده ای از حمایت های فرهنگی و آگاهانه از آسیب به خانواده ها و کسانی که به دنبال کمک آنها هستند، از جمله کار در کنار خانواده، به دنبال کاهش و در نهایت حذف تعداد افراد MMIWG و 2SLGBTQQIA+ در کبک است. اعضا در تعاملات خود با موسسات و آژانس ها هنگامی که یکی از عزیزان گم می شود.

این سرمایه گذاری 300000 دلاری طی 3 سال از طریق صندوق قربانیان عدالت کانادا برای پناهگاه زنان بومی مونترال از تلاش های دولت کانادا برای تضمین یک سیستم قضایی عادلانه تر، قوی تر، فراگیرتر و نماینده که به حقوق مردمان بومی احترام می گذارد و از زنان بومی حمایت می کند. ، دختران و افراد 2SLGBTQQIA+.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.