ارائه حمایت از بازماندگان تجاوز جنسی و خشونت شریک جنسی در انتاریو یک اولویت برای دولت کانادا است.

[ad_1] 30 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا همه افرادی که در کانادا زندگی می کنند باید بدون توجه به جایی که زندگی می کنند از خشونت فیزیکی، عاطفی و جنسی، تبعیض و آزار و اذیت در امان باشند. از آنجایی که همه‌گیری کووید-19 نابرابری‌های سیستمی و طولانی‌مدت را تشدید کرده است،

کد خبر : 185523
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۰
ارائه حمایت از بازماندگان تجاوز جنسی و خشونت شریک جنسی در انتاریو یک اولویت برای دولت کانادا است.

[ad_1]

30 مارس 2022 – اتاوا، انتاریو – وزارت دادگستری کانادا

همه افرادی که در کانادا زندگی می کنند باید بدون توجه به جایی که زندگی می کنند از خشونت فیزیکی، عاطفی و جنسی، تبعیض و آزار و اذیت در امان باشند. از آنجایی که همه‌گیری کووید-19 نابرابری‌های سیستمی و طولانی‌مدت را تشدید کرده است، نیاز و فوریت برای تأمین بودجه طرح‌هایی با هدف حمایت از بازماندگان تجاوز جنسی و خشونت شریک صمیمی (IPV) در سراسر کشور وجود دارد.

امروز به نمایندگی از محترم دیوید لامتی، وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا، محترم مونا فورتیه، رئیس هیئت خزانه داری و عضو پارلمان اتاوا-وانیر، به همراه گری آنانداسانگاری، دبیر پارلمانی وزیر دادگستری و دادستان کل کانادا و عضو پارلمان Scarborough-Rouge Park، اعلام کردند که دولت کانادا از پروژه ای حمایت می کند که به قربانیان فرانسوی زبان و بازماندگان تجاوز جنسی و IPV در انتاریو حمایت قانونی می کند.

دولت کانادا حمایت می کند اکشن ontarienne contre la خشونت faite aux femmes برای پروژه ای که هدف آن ایجاد خدمات حقوقی گسترده برای بازماندگان فرانسوی زبان از IPV و خشونت مبتنی بر جنسیت ساکن انتاریو است. به طور خاص، به سازمان این امکان را می دهد که پیشنهاد مشاوره حقوقی خود را به زنانی که با خشونت خانگی مواجه هستند، گسترش دهد و توانایی خود را در ارائه اطلاعات قانونی و آن مشاوره به بازماندگان تجاوز جنسی به صورت رایگان افزایش دهد. بیش از 1 میلیون دلار طی پنج سال از طریق صندوق قربانیان عدالت کانادا و برنامه مشارکت عدالت و نوآوری برای این پروژه ارائه شده است.

این سرمایه‌گذاری‌ها بخشی از سرمایه‌گذاری کل بودجه 2021 به مبلغ 48.75 میلیون دلار طی پنج سال، از طریق صندوق قربانیان عدالت کانادا و مشارکت عدالت و برنامه نوآوری، برای پروژه‌هایی است که به بازماندگان تجاوز جنسی و IPV در تصمیم‌گیری آگاهانه در مورد شرایط خاص خود کمک می‌کند. این سرمایه‌گذاری‌ها بر اساس بودجه‌های 2017 و 2018، با بودجه کل بیش از 600 میلیون دلار در سراسر دولت کانادا طی پنج سال و مکمل تلاش‌هایی است که به عنوان بخشی از استراتژی خشونت مبتنی بر جنسیت دولت کانادا در جریان است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.