ادغام اتریوم 2 فورک را به دنیا آورد – Ethereumfair تازه راه اندازی شده ارزش دلار و قدرت هش را جمع آوری می کند – اخبار بیت کوین

پس از ادغام اتریوم، تعدادی از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال درباره فورک اثبات کار (PoW) به نام ETHW بحث کردند زیرا در چند روز گذشته ارزش آن به میزان قابل توجهی کاهش یافت. با این حال، بسیاری از مردم نمی‌دانند که فورک PoW دیگر مبتنی بر اتریوم به نام ethereumfair (ETF) وجود دارد، و ETF

کد خبر : 257044
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۰:۳۰
ادغام اتریوم 2 فورک را به دنیا آورد – Ethereumfair تازه راه اندازی شده ارزش دلار و قدرت هش را جمع آوری می کند – اخبار بیت کوین


پس از ادغام اتریوم، تعدادی از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال درباره فورک اثبات کار (PoW) به نام ETHW بحث کردند زیرا در چند روز گذشته ارزش آن به میزان قابل توجهی کاهش یافت. با این حال، بسیاری از مردم نمی‌دانند که فورک PoW دیگر مبتنی بر اتریوم به نام ethereumfair (ETF) وجود دارد، و ETF از زمان راه‌اندازی توکن در شبکه اصلی مقدار کمی هش و ارزش فیات جمع‌آوری کرده است.

انجمن کریپتو از فورک دیگری به نام Ethereumfair استقبال می کند

اکثر مردم می‌دانستند که یک دارایی رمزنگاری اثبات کار (PoW) به نام ETHW به دنبال The Merge در ۱۵ سپتامبر ایجاد شد، زیرا هفته‌ها قبل از راه‌اندازی شبکه اصلی اعلام شده بود. در زمان نگارش این مقاله، ETHW در 24 ساعت در برابر دلار آمریکا 17 درصد کاهش یافته است و هش ریت پروژه نیز بسیار کاهش یافته است.

در 15 سپتامبر، هش ریت ETHW به بالاترین حد خود (ATH) در 80.56 تراهش بر ثانیه (TH/s) رسید. اگرچه، هش ریت ETHW در چند وقت اخیر کاهش یافته است و شبکه PoW از آن زمان 53.35 درصد از قدرت هش را از دست داده است.

تعداد زیادی از مردم نمی دانند که ETHW تنها فورک PoW مبتنی بر ETH نیست، زیرا فورک PoW مبتنی بر ETH دیگری به نام ethereumfair (ETF) وجود دارد. تیم Ethereumfair یک وب سایت و چند کانال رسانه اجتماعی دارد.

قیمت ETF/USD در 18 سپتامبر 2022 ساعت 9:00 صبح (EST).

تیم ها حساب توییتر در ژانویه 2020 ایجاد شد و در زمان نگارش این مقاله 14100 دنبال کننده در توییتر داشت. حساب Ethereumfair تقریباً 1000 دنبال کننده کمتر از 15.1 هزار دنبال کننده توییتر ETHW دارد. در حالی که ETHW 17 درصد از دست داده است، ETF نیز 17.6 درصد در برابر دلار آمریکا کاهش یافته و به 1.57 دلار در هر واحد رسیده است.

آمار Coingecko.com نشان می دهد که ETF محدوده قیمتی بین 1.48 تا 3.50 دلار در هر واحد و 3.43 میلیون دلار در حجم تجارت جهانی داشته است. دو روز پیش، قیمت ETF با 20.59 دلار به ازای هر واحد به بالاترین حد خود رسید و در همان روز به کمترین میزان خود یعنی 0.99 دلار به ازای هر سکه رسید.

فعالیت معاملاتی ETF امروزه در Huobi و Gate.io برجسته است و غالب ترین جفت معاملاتی تتر (USDT) است. Poloniex همچنین ETF را فهرست می کند، اما صرافی از بازار ETHW IOU استفاده کرد و نام آن را به ETF تغییر داد.

ناهنجاری قیمت در بازار به دنبال تغییر نام پولونیکس به ETHW – Ethereum Classic هنوز از نظر ارزش دلار و هش ریت کلی قهرمان است، هش ریت ETHW و ETF معادل 21 درصد از قدرت هش اتریوم کلاسیک است.

در زمان انتشار، یک ناهنجاری قیمتی بین نرخ‌های ارز ETF Poloniex، Huobi و Gate.io وجود دارد. از آنجا که در حالی که نرخ مبادله ETF Huobi 1.57 دلار به ازای هر ETF است و داده های Gate.io 1.58 دلار را نشان می دهد، بازارهای ETF Poloniex بین 7.94 تا 7.99 دلار در هر واحد هستند که با قیمت فعلی ETHW مطابقت دارد.

Ethereumfair همچنین درصد کمی از هش ریت باقی مانده از The Merge را جمع آوری کرده است. در زمان نگارش مقاله، هش ریت Ethereumfair 7.9 TH/s است و هفت گره به شبکه جدید اختصاص داده شده است. در مقایسه با هش ریت ETHW، قدرت هش ETF 21 درصد از کل هش ریت ETHW را تشکیل می دهد.

طبق آمار جمع آوری شده توسط 2miners.com، هش ریت اتریوم کلاسیک امروز در امتداد 219 TH/s است. هش ریت ترکیبی ETF و ETHW معادل کمی بیش از 20 درصد از کل قدرت هش ETC است. ETC در حال حاضر به ازای هر واحد 33.35 دلار معامله می شود، که به این معنی است که ETHW معادل 22٪ ارزش ETC است، در حالی که ETF معادل 4.73٪ ارزش خالص دلار ETC است.

دابل فورکی که پس از The Merge اتفاق افتاد غیرعادی است، اما چندین فورک در گذشته برای شبکه های بلاک چین اتفاق افتاده است. به عنوان مثال، در آوریل 2018، شبکه بلاک چین مبتنی بر حریم خصوصی Monero به چهار پروتکل مختلف پس از یک هارد فورک در آن سال تقسیم شد.

برچسب ها در این داستان

2 فورک، 2 فورک PoW، 2 توکن، 7.9 TH/s، بازارهای رمزنگاری، 17% کاهش، ETC، نرخ تبادل ETF، هش ETF، قیمت ETF، اتریوم، اتریوم (ETH)، اتریوم کلاسیک، ethereumfair، ethereumfair (ETF) , ETHPoW, ETHW, نرخ ارز, Forks, gate.io, Hashrate, Huobi, networks, Poloniex, Poloniex rename, PoW ETH, ناهنجاری قیمت, ارزش قیمت, ادغام, ارتقاء, ارزش USD

نظر شما در مورد تولد Ethereumfair و این واقعیت که اکنون دو فورک PoW مبتنی بر اتریوم وجود دارد چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.