ادعای مالی درباره قطعنامه شورای حقوق بشر علیه ایران

رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران طی پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر مدعی شد که قطعنامه روز پنج‌شنبه شورای حقوق بشر علیه ایران اقدام غرب نبوده است. وی در پیام ادعایی خود شت: قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران از سوی بیش از دو جین کشور از سراسر

کد خبر : 286218
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ آذر ۱۴۰۱ - ۶:۴۲
ادعای مالی درباره قطعنامه شورای حقوق بشر علیه ایران



رابرت مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران طی پیامی در حساب کاربری خود در توئیتر مدعی شد که قطعنامه روز پنج‌شنبه شورای حقوق بشر علیه ایران اقدام غرب نبوده است.

وی در پیام ادعایی خود شت: قطعنامه شورای حقوق بشر سازمان ملل علیه ایران از سوی بیش از دو جین کشور از سراسر دنیا مورد حمایت قرار گرفت و برخلاف ادعای ایران، اقدامی غربی نبوده است.

درحالی که آمریکا کماکان به تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه خود علیه مردم ایران ادامه می‌دهد، راب مالی در ادامه مدعی شد: این قطعنامه، علیه ایران نیست بلکه قطعنامه‌ای در حمایت از مردم ایران و پاسخگو کردن کسانی است که حقوق اساسی‌شان را از آنها سلب می‌کنند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل روز پنج‌شنبه تحت فشارهای آلمان و ایرلند یک نشست ویژه برای بررسی آنچه سرکوب اعتراضات در ایران عنوان شده بود، برگزار کرد که در پایان آن، قطعنامه‌ای ضد ایرانی با 25 رای موافق، 6 رای مخالف و 15 رای ممتنع به تصویب رسید.

راب مالی روز گذشته نیز با استقبال از صدور این قطعنامه در صفحه توییترش نوشت: شورای حقوق بشر سازمان ملل اولین جلسه ویژه‌اش را درباره ایران برای رسیدگی به وضعیت رو به وخامت حقوق بشر تشکیل داد. سرسختانه به تشکیل یک هیات حقیقت‌یاب برای مستندسازی موارد نقض حقوق بشر و پیگیری پاسخگو شدن مرتکبان آن رای داد.

نماینده ویژه آمریکا در امور ایران در ادامه اظهاراتش علیه کشورمان نوشت: همان طور که نماینده آمریکا در این کمیسیون گفت، «مقامات ایران قادر نخواهند بود بدون این که شناخته شوند، مرتکب این سرکوب خشونت‌بار شوند. جامعه بین‌المللی نظاره‌گر است.
اظهارات مالی در پی این مطرح می‌شود که شب گذشته و در پی تشکیل جلسه ویژه شورای حقوق بشر سازمان ملل برای بررسی «وضعیت حقوق بشر» در ایران، قطعنامه‌ای علیه ایران در شورای حقوق بشر سازمان ملل با ۲۵ رای موافق، ۶ رای مخالف و ۱۵ رای ممتنع به تصویب رسید.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.