ادعای جنجالی درباره تاثیر منفی مسی در اینتر میامی

[ad_1] پیوستن لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی، به تیم اینتر میامی، فواید بسیاری برای این تیم داشته است. آنها از لحاظ فنی پیشرفت زیادی کرده و همچنین درآمد زیادی هم به دست آورده‌اند. در سوی دیگر این انتقال معایبی نیز برای باشگاه آمریکایی داشته است. لونگین، لیدر این باشگاه درباره این بخش صحبت کرده است. او

کد خبر : 436830
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ - ۵:۴۸
ادعای جنجالی درباره تاثیر منفی مسی در اینتر میامی

[ad_1]

پیوستن لیونل مسی، اسطوره آرژانتینی، به تیم اینتر میامی، فواید بسیاری برای این تیم داشته است. آنها از لحاظ فنی پیشرفت زیادی کرده و همچنین درآمد زیادی هم به دست آورده‌اند. در سوی دیگر این انتقال معایبی نیز برای باشگاه آمریکایی داشته است. لونگین، لیدر این باشگاه درباره این بخش صحبت کرده است.

او گفت: «وقتی مسی به اینتر میامی آمد، مجبور شدم تلفنم را خاموش کنم. خانواده، دوستان، همسایه و هر کسی که فکرش را بکنید با من تماس می‌گرفتند که تبریک بگویند. آنها هیجان‌زده بودند، اما من می‌دانستم که با ورود او همه چیز خوب نخواهد بود.

با پیوستن او افراد زیادی هوادار تیم شده‌اند و اکثرا هیچ علاقه‌ای به ماهیت تیم ندارند. آنها فقط برای مسی اینجا هستند و مسی را به باشگاه ترجیح می‌دهند. این به مرور زمان برای جو موجود در بین هواداران مضر است.

قبل از ورود مسی، تیم در روزهای بازی از زمین تمرین تا ورزشگاه محل برگزاری مسابقه، مسافت کوتاهی را طی و با هواداران از نزدیک دیدار می‌کرد، هواداران با آنها سلفی می‌گرفتند و یا از آنها امضا می‌گرفتند، اکنون اما چنین نیست. تیم پس از آمدن مسی این مسافت را با اتوبوس طی می‌کند. پیوستن مسی به نوعی هواداران را از باشگاه دور کرده است.

آنچه اینتر میامی را خاص می‌کرد این بود که هواداران با مالکان رابطه بسیار نزدیکی داشتند. ما با خورخه ماس، مالک دیگر باشگاه، بیرون می‌رفتیم و پسرم به او نزدیک بود، من با بکام نوشیدنی خورده‌ام و گفت‌وگو می‌کردیم. الان اما اینطور نیست. باشگاه از یک فضای خانوادگی به فضایی حرفه‌ای و خشک تبدیل شده است. ما یک باشگاه کوچک و جوان بودیم که یک شبه بزرگ شدیم. دوست داشتم به مرور این اتفاق می‌افتاد که همه در این پروسه شریک باشیم.»

258 258

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.