ادعای جنجالی خبرنگار اسپانیایی درباره خیانت دوباره پیکه!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نظر می‌رسد که قرار نیست حاشیه‌های زندگی شخصی جرارد پیکه به اتمام برسد و شاید او به زودی درگیر ماجرای جدیدی در خصوص خیانت به نامزد جدید خود یعنی کلارا چیا شود. پیکه 12 سال‌ با شکیرا زندگی کرد و دو فرزند هم از او داشت اما چند ماه قبل

کد خبر : 308446
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱:۱۳
ادعای جنجالی خبرنگار اسپانیایی درباره خیانت دوباره پیکه!



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ به نظر می‌رسد که قرار نیست حاشیه‌های زندگی شخصی جرارد پیکه به اتمام برسد و شاید او به زودی درگیر ماجرای جدیدی در خصوص خیانت به نامزد جدید خود یعنی کلارا چیا شود. پیکه 12 سال‌ با شکیرا زندگی کرد و دو فرزند هم از او داشت اما چند ماه قبل و پس از افشای خیانت او به خواننده کلمبیایی آن‌ها از هم جدا شدند.

مدافع سابق بارسلونا از آن زمان با کارمند خود کلارا در ارتباط بوده ولی حالا به نظر می‌رسد که ممکن است به او هم خیانت کرده باشد!

جوردی مارتین، خبرنگار پاپاراتزی که شکیرا و پیکه را در طول 12 سال زندگی آن‌ها دنبال می‌کرد و پس از جدایی آنها چندین خبر اختصاصی در این خصوص داده بود، پستی در صفحه اینستاگرام منتشر کرد که وفاداری مدافع سابق بارسلونا به کلارا را زیر سوال می‌برد.

این خبرنگار در یکی از استوری‌های خود تصویر اکانت اینستاگرام یک زن جوان را منتشر کرد و نوشت:«جرارد او را می شناسی پس تعجب نکن اگر شکیرا دنیا را روی سر تو خراب می‌کند.»

این زن جوان جولیا پویج گالی نام دارد و طبق مشخصات اکانتش اهل بارسلون و دارای مدرک کارشناسی ارشد در رشته حقوق جزای اقتصادی و انطباق شرکتی است.

مارتین یکی از منتقدان سرسخت پیکه است و به همین پیام اکتفا نکرده و صحبت‌های تندی را علیه همسر سابق شکیرا مطرح کرده است. او درباره پیکه گفت:« بسیاری از مردم از جرارد پیکه حمایت می کنند اما من هنوز به چیزی فکر می کنم که 12 سال پیش پیش بینی کرده بودم. اینکه رابطه با شکیرا برای تو خیلی بزرگ است و با او احساس حقارت داشتی. تو در کنار او احساس کوچک بودن می‌کردی. به یک دختر 23 ساله نیاز داشتی که به تو بخندد. تو بی‌حوصله‌ای؛ تو متوسط بوده، هستی و خواهی بود.»

بیشتر بخوانید:

258 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.