ادعای جالب ایجنت ماگات در ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طی یکی دو روز گذشته اخباری درباره مذاکره باشگاه سپاهان با فیلیکس ماگات آلمانی منتشر شده و خیلی‌ها در ایران بر این عقیده‌اند که سرمربی سابق بایرن‌مونیخ توافق کرده تا به اصفهان بیاید و هدایت زردها را بر عهده بگیرد. در شرایطی که حتی خبر توافق باشگاه سپاهان با ماگات هم

کد خبر : 216026
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۷:۴۲
ادعای جالب ایجنت ماگات در ایران



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ طی یکی دو روز گذشته اخباری درباره مذاکره باشگاه سپاهان با فیلیکس ماگات آلمانی منتشر شده و خیلی‌ها در ایران بر این عقیده‌اند که سرمربی سابق بایرن‌مونیخ توافق کرده تا به اصفهان بیاید و هدایت زردها را بر عهده بگیرد. در شرایطی که حتی خبر توافق باشگاه سپاهان با ماگات هم در برخی سایت‌ها منتشر شده و گروهی او را سرمربی فصل آینده سپاهان و جانشین محرم نویدکیا می‌دانند، ایجنت این مربی آلمانی که کارهای او را در ایران انجام می‌دهد، هرگونه مذاکره با ماگات را تکذیب می‌کند. کامیار اسمایی در این باره به خبرآنلاین می‌گوید: «برای من خیلی جالب است که رسانه‌های ایرانی می‌نویسند سپاهان با ماگات وارد مذاکره شده و حتی به توافق هم رسیده و در حال امضای قرارداد است. حتی 4،5 ماه قبل هم که نویدکیا استعفاء داد و بحثی درباره انتخاب جانشین او به میان آمد، باز هم صحبت از ماگات مطرح شد که آن زمان هم هیچ مذاکره‌ای میان طرفین انجام نشد. نمی‌دانم این اخبار چگونه منتشر می‌شود اما همین شب قبل هم با ماگات صحبت کردم و خبری جدید نبود.»
از اسمایی پرسیدیم آیا او علاقه‌ای به حضور در ایران دارد؟ او در پاسخ می‌گوید: «ماگات اواخر فصل قبل برای دو ماه و نیم هدایت هرتابرلین را بر عهده گرفت و توانست این تیم را در بوندس‌لیگا حفظ کند. از ابتدا هم بحثی نبود که ماگات در صورت حفظ هرتا روی نیمکت این تیم بماند. مسئولان هرتا هم تصمیم گرفتند شوارتز، سرمربی سابق دینامومسکو را به برلین بیاورند. در مورد حضور در ایران، ماگات بدش نمی‌ْآید چنین چالشی را تجربه کند اما همانطور که گفتم صحبتی در این باره انجام نشده و همه این اخبار در حد حرف است.»

بیشتر بخوانید:



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.