ادعای بیکاری هفتگی بدون تغییر، فعالیت تولیدی نیویورک افزایش یافت

[ad_1] بررسی اجمالی ادعاهای بیکاری هفتگی ایالات متحده در هفته منتهی به 10 ژوئن، تعداد مطالبات اولیه برای دریافت مزایای بیکاری بدون تغییر در 262000 باقی ماند. میانگین متحرک 4 هفته ای به 246750 افزایش یافت که بالاترین رقم از نوامبر 2021 بود. ارقام هفته قبل کمی افزایش یافت. تخمین هفتگی 246000 بود. خرده فروشی

کد خبر : 361069
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۴
ادعای بیکاری هفتگی بدون تغییر، فعالیت تولیدی نیویورک افزایش یافت

[ad_1]

بررسی اجمالی

ادعاهای بیکاری هفتگی ایالات متحده

در هفته منتهی به 10 ژوئن، تعداد مطالبات اولیه برای دریافت مزایای بیکاری بدون تغییر در 262000 باقی ماند. میانگین متحرک 4 هفته ای به 246750 افزایش یافت که بالاترین رقم از نوامبر 2021 بود. ارقام هفته قبل کمی افزایش یافت. تخمین هفتگی 246000 بود.

خرده فروشی اصلی ایالات متحده، خرده فروشی

در ماه مه 2023، فروش خرده فروشی و خدمات غذایی ایالات متحده به 686.6 میلیارد دلار رسید که 0.3 درصد نسبت به ماه قبل و 1.6 درصد نسبت به ماه مه 2022 افزایش داشت. فروش برای دوره مارس تا مه 2023 نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.7 درصد افزایش داشت. . فروش خرده فروشی نسبت به آوریل 2023 0.3 درصد و نسبت به سال گذشته 0.7 درصد افزایش یافته است. خرده فروشان غیر استور نسبت به سال گذشته افزایش قابل توجهی 6.5 درصدی داشته اند، در حالی که خدمات غذا و مکان های آشامیدنی 8.0 درصد نسبت به می 2022 افزایش یافته است.

نظرسنجی تولید امپایر استیت

در ماه ژوئن، فعالیت های تولیدی در ایالت نیویورک پس از کاهش قابل توجه ماه قبل، اندکی بهبود یافت. شاخص شرایط عمومی کسب و کار با 38 واحد افزایش به 6.6 رسید که نشان از بهبود جزئی دارد. سفارشات و محموله های جدید نیز افزایش یافت، در حالی که سفارشات و موجودی های تکمیل نشده همچنان رو به کاهش بود. شاخص های اشتغال و هفته کاری منفی باقی ماندند که نشان دهنده کاهش بیشتر است. افزایش قیمت ها کند شد و شرایط تجاری آتی افزایش خوش بینی را نشان داد. با این حال، برنامه های هزینه های سرمایه ای با افزایش جزئی در شاخص هزینه های سرمایه ای نرم باقی ماندند. قرائت واقعی بیش از تخمین معامله گران از -15.0 بود.

نظرسنجی چشم انداز کسب و کار تولیدی فیلی فدرال رزرو

شاخص کل فعالیت به 13.7- کاهش یافت و دهمین خوانش منفی متوالی را به خود اختصاص داد. سفارشات جدید و زمان تحویل منفی باقی مانده است، در حالی که محموله های فعلی به بالاترین سطح خود از ژانویه رسیده است. سطوح اشتغال عمدتاً ثابت بود، با سهم مساوی از شرکت‌ها که افزایش و کاهش را گزارش می‌کردند و اکثریت آنها هیچ تغییری را گزارش نمی‌کردند. میانگین شاخص هفته کاری اندکی کاهش یافت.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.