ادبیات سخیف علیه جامعه پرستاری را کنار بگذارید

[ad_1] ‍ معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری گفت: توهین‌های اخیر در برخی فیلم و سریال‌ها علیه جامعه پرستاری، سبب آزرده خاطر شدن جامعه پرستاری شده و خواستار برخورد جدی با عاملین این موضوع هستیم. به گزارش هوشمند نیوز، مسعود فاطمی معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری عنوان کرد: طی هفته‌های اخیر چند موردی

کد خبر : 479463
تاریخ انتشار : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
ادبیات سخیف علیه جامعه پرستاری را کنار بگذارید

[ad_1]

‍ معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری گفت: توهین‌های اخیر در برخی فیلم و سریال‌ها علیه جامعه پرستاری، سبب آزرده خاطر شدن جامعه پرستاری شده و خواستار برخورد جدی با عاملین این موضوع هستیم.

به گزارش هوشمند نیوز، مسعود فاطمی معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری عنوان کرد: طی هفته‌های اخیر چند موردی از توهین و ادبیات سخیف و گستاخانه علیه جامعه پرستاری در برخی فیلم و سریال‌ها دیده شده که سبب آزرده خاطر شدن جامعه پرستاری شده است. این ادبیات نه تنها از واقعیات سطح جامعه کاملا بدور بوده، بلکه در تضاد مستقیم با منویات مقام معظم رهبری و سیاست‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

وی ادامه داد: توهین و بی ادبی، با هنر و هنرمند واقعی میانه‌ای ندارد و افرادی که در پشت پرده این گستاخی‌ها هستند، بدانند که جامعه پرستاری هوشیار است و با عاملین این رفتارهای نسنجیده برخورد جدی خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام پرستاری، معاون فرهنگی و رفاهی سازمان نظام پرستاری در پایان عنوان کرد: از نهادهای نظارتی و همچنین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و شورای نظارت بر صدا و سیما درخواست داریم تا با ورود جدی خود، با عاملین و مسببان گستاخی‌های اخیر علیه جامعه پرستاری، برخورد جدی شود. همچنین سازمان نظام پرستاری مسیر شکایت قانونی خود از این افراد را پیگیری کرده و اجازه نخواهد داد تا هر بی‌ادبی علیه این جامعه بزرگ و خدوم اقدامی را انجام دهد.

انتهای پیام

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.