ادامه جنگ روانی غرب علیه روسیه از مونیخ تا بروکسل

وزیر امورخارجه آلمان در بروکسل به خبرنگاران گفت: ما هرآنچه که بتوانیم برای اطمینان بخشی مردم اوکراین که بتوانند مانن تمام اروپایی ها، حق زندگی در آرامش راداشته باشند، به کار بندیم. آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان درادامه گفت: از رئیس جمهوری روسیه می خواهم که با زندگی مردم بازی نکرده و به میز مذاکره

کد خبر : 169312
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
ادامه جنگ روانی غرب علیه روسیه از مونیخ تا بروکسل



وزیر امورخارجه آلمان در بروکسل به خبرنگاران گفت: ما هرآنچه که بتوانیم برای اطمینان بخشی مردم اوکراین که بتوانند مانن تمام اروپایی ها، حق زندگی در آرامش راداشته باشند، به کار بندیم.

آنالنا بربوک، وزیر خارجه آلمان درادامه گفت: از رئیس جمهوری روسیه می خواهم که با زندگی مردم بازی نکرده و به میز مذاکره بازگردد،   به  طرف روسی روشن ساخته ایم که ما می توانیم درباره مسائل امنیت مشترک به گفت و گو پردازیم اما اساس صلح در اروپا، قوانین بین الملل و معاهدهای اروپایی قابل مذاکره نیستند.

جوسپ بورل

جوسپ بورل؛ مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز در حساب توئیتر خود نوشت:  رسانه های تحت کنترل دولت روسیه همچنان به ارائه  روایت های نادرست درباره جنایات ادعایی علیه مردم دونباس ادامه می دهند.

مغلطه  کرملین آشکارا دست آویزی برای تجاوز نظامی  به اوکراین است.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در توئیت دیگری ضمن ابراز خرسندی از ملاقات با “دمیترو کولبا” وزیر امورخارجه اوکراین در بروکسل، نوشت: بحران کنونی، بحران اوکراینی نیست. بحران روسی است چرا که روسیه آن را ایجاد کرده است.

انگلیس 

وزیر خارجه انگلیس نیز در این جریان سازی مدعی شد: تهاجم نظامی روسیه به اوکراین بسیار محتمل به نظر می رسد، ما با متحدانمان برای بدترین وضعیت در اوکراین خود را  آماده می کنیم. باید هزینه این کار را برای روسیه بشدت بالابریم.

واکنش وزارت خارجه روسیه به نشست مونیخ

شرکای غربی درباره عدم توسعه ناتو دروغ گتند،  کنفرانس مونیخ به جای گفت و گو در خصوص مسائل امنیتی در حقیقت بسط و رواج  دروغ بود.

لغو پرواز ایرفرانس به اوکراین

گزارش ها در راستای شدت بخشیدن بر بحران اوکراین حاکی است، خطوط هوایی فرانسه موسوم به  «ایرفرانس» پروازهای خود به اوکراین را لغو کرد.

اتریش

« الکساندر شالنبرگ » (Alexander Schallenberg) وزیر امور خارجه اتریش نیز با حضور در نشست فوق العاده وزرای خارجه اتحادیه اروپا در بروکسل در حساب توئیتر خود نوشت: با همتای اوکراینی خود دیمترو کولبا در بروکسل دیدار کردم. اگر کشوری گمان کند که می تواند در قرن ۲۱ به زور مرزها را جابجا کند، ما آرام نخواهیم نشست.

اتحادیه اروپا متحد است و باید هر اقدامی می توانیم برای جلوگیری از جنگ در اروپا انجام دهیم.

لتونی

وزارت امور خارجه لتونی نیز در  مشارکت در فضای ایجاد بحران در اوکراین در حسابت توئیتر خود نوشت: «ادگارس رینکویکس»  وزیر امور خارجه لتونی خواهان آغاز فوری فرآیند تحریم های اتحادیه اروپا علیه خط لوله نورد استریم 2 و بخش مالی روسیه شد.

اسلوونی

در ایجاد این فضای التهاب، وزارت امورخارجه اسلوونی نیز در حساب توئیتر خود نوشت: وزیر امور خارجه اسلوونی پیش از آغاز نشست وزیران با همتای اوکراینی خود دیدار و ضمن موافقت با کمک 1.2 میلیارد یورویی برای تقویت اقتصاد اوکراین، از حق حاکمیت، تمامیت ارضی و تشکیل نشست وزیران در کی یف حمایت کرد.

لیتوانی

«بی ان اس» (BNS) خبرگزاری رسمی لیتوانی در توئیتی گزارش داد: وزیر امور خارجه لیتوانی خواهان تحریم گفت و گو با روسیه شد و گفت: اوکراین هم اکنون تحت تهاجم است.

سوئد

وزیر امور خارجه سوئد نیز مدعی شد: پیام روشن و یکصدای نشست وزیران امور خارجه اتحادیه اروپا این است که تجاوزگری بیشتر روسیه علیه اوکراین بهای گزافی خواهد داشت. حمایت بی چون و چرا از اوکراین در دفاع از نظم امنیتی اروپاست. ما از روسیه می خواهیم تا تنش ها را کاهش داده و وارد دیپلماسی هدفمند شود.

311311



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.