ادامه تظاهرات مخالفان پاشینیان در پایتخت ارمنستان

[ad_1] مقامات ارمنستانی همزمان با برپایی این تجمع انبوهی از نیروهای امنیتی و پلیس را در پایتخت برای حفاظت از ساختمان‌های دولتی در میدان جمهوری این شهر مستقر کردند. خبرگزاری تاس به نقل از خبرنگار خود در ایروان نوشت، صدها نفر از معترضان ارمنستانی در تجمع در مقابل ساختمان دولت این کشور در میدان جمهوری

کد خبر : 405514
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۹
ادامه تظاهرات مخالفان پاشینیان در پایتخت ارمنستان

[ad_1]

مقامات ارمنستانی همزمان با برپایی این تجمع انبوهی از نیروهای امنیتی و پلیس را در پایتخت برای حفاظت از ساختمان‌های دولتی در میدان جمهوری این شهر مستقر کردند.

خبرگزاری تاس به نقل از خبرنگار خود در ایروان نوشت، صدها نفر از معترضان ارمنستانی در تجمع در مقابل ساختمان دولت این کشور در میدان جمهوری این شهر حضور پیدا کردند. این تجمع همزمان با شروع نشست اعضای کابینه با حضور نیکول پاشینیان، نخست وزیر ارمنستان در ساعت ۱۰ صبح به وقت محلی در این ساختمان شروع شد.

بر اساس تصاویر منتشر شده از این تجمع، معترضان ارمنستانی با نیروهای امنیتی و پلیس مستقر در مقابل مقر دولت این کشور درگیر  شدند.

معترضان خواهان استعفای پاشینیان به دلیل رخدادها در منطقه قره باغ شده‌اند.

معترضانِ مخالف دولت پاشینیان روز گذشته نیز ضمن برپایی تظاهرات علیه سیاست‌ها و تصمیمات این دولت در قبال قره باغ تلاش کردند تا خیابان‌های شهر ایروان و ورودی‌های ساختمان‌های دولتی را مسدود کنند.

مقام‌های ایروان برای مقابله با تظاهرات امروز نیز چند صف از نیروهای ویژه در برابر ورودی مقر دولت مستقر کردند.

ویدیویی از تجمع امروز نشان می‌دهد، همچنان که معترضان مجددا برای مسدود کردن مسیرهای ورودی و خروجی مقر دولت ارمنستان تلاش می‌کردند، نخست وزیر ارمنستان توانست تحت تدابیر امنیتی، آنجا را ترک کند.

همچنین پایگاه راشاتودی نیز با انتشار ویدیویی از دستگیر شدن رابرت کوچاریان، پسر رئیس جمهور سابق ارمنستان در تجمع شهر ایروان خبر داد.

به نوشته خبرگزاری تاس، طبق جدیدترین آمار منتشر شده توسط وزارت کشور ارمنستان، پلیس این کشور از صبح امروز دست کم ۲۶ معترض شامل آندرانیک توانیان، یکی از رهبران مخالفان دولت را بازداشت کرده است.

آندرانیک توانیان، قانون‌گذار ارمنی برای روز پنجشنبه فراخوان داده بود معترضان با تجمع در میدان جمهوری ایروان در ساعت شش عصر به وقت محلی خواستار استعفای دولت و حفاظت از ارمنی‌های حاضر در قره‌باغ شوند.

معترضان ارمنی نیز با تجمع در موعد مقرر پاشینیان را به تسلیم کردن قره‌باغ به آذربایجان متهم کرده و با استفاده از بطری و سنگ با پلیس درگیر شدند.

روز سه‌شنبه، باکو اعلام کرد که «فعالیت‌های ضد تروریستی در سطح محلی» را در قره‌باغ کوهستانی آغاز کرده تا ظاهراً نظم قانون اساسی را بازگرداند.

311311

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.