اداره مالیات برزیل RFB رکورد جدیدی از سرمایه گذاری تقریبا 1.5 میلیون برزیلی در رمزارز در سپتامبر ثبت کرد – اخبار بیت کوین نیوز

سازمان مالیاتی برزیل RFB رکورد جدیدی را در تعداد برزیلی‌هایی که در کریپتو سرمایه‌گذاری کردند، در ماه سپتامبر ثبت کرد. این موسسه از طریق گزارش‌های ماهانه خود اعلام کرد که تقریباً 1.5 میلیون نفر در طول سپتامبر کریپتو خریداری کرده‌اند. تعداد سرمایه‌گذاران کریپتو در برزیل از آگوست افزایش یافته است، زمانی که کمی بیش از

کد خبر : 278111
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
اداره مالیات برزیل RFB رکورد جدیدی از سرمایه گذاری تقریبا 1.5 میلیون برزیلی در رمزارز در سپتامبر ثبت کرد – اخبار بیت کوین نیوز


سازمان مالیاتی برزیل RFB رکورد جدیدی را در تعداد برزیلی‌هایی که در کریپتو سرمایه‌گذاری کردند، در ماه سپتامبر ثبت کرد. این موسسه از طریق گزارش‌های ماهانه خود اعلام کرد که تقریباً 1.5 میلیون نفر در طول سپتامبر کریپتو خریداری کرده‌اند. تعداد سرمایه‌گذاران کریپتو در برزیل از آگوست افزایش یافته است، زمانی که کمی بیش از 1.3 میلیون نفر اعلام کردند که رمزنگاری دارند.

سازمان مالیاتی برزیل تقریباً 1.5 میلیون سرمایه گذار رمزنگاری را در ماه سپتامبر ثبت کرده است

کریپتوکارنسی به عنوان یک انتخاب سرمایه گذاری برای پرتفوی در لاتام محبوبیت پیدا می کند. سازمان مالیات برزیل RFB اعداد مربوط به سرمایه گذاری های ارز دیجیتال اعلام شده توسط مالیات دهندگان در این کشور را در 4 نوامبر ارائه کرد و رکورد جدیدی را در سرمایه گذارانی که وجوه خود را در رمزنگاری قرار می دهند به ثبت رساند.

بر اساس اظهارات دارندگان مستقل و صرافی های محلی دریافت شده توسط این موسسه، تقریباً 1.5 میلیون شهروند در ماه سپتامبر در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده اند. این 1,490,618 شهروند در مقایسه با تعداد مالیات دهندگانی که در ماه آگوست اعلام کردند که رمزنگاری دارند، بیش از 10 درصد افزایش یافته است.

اما این رشد در مقایسه با اعداد مربوط به سپتامبر 2021، زمانی که تنها 424524 صورت‌حساب ارز دیجیتال توسط موسسه دریافت شد، چشمگیرتر است. این بدان معناست که تعداد سرمایه گذاران ارزهای دیجیتال در یک سال بیش از سه برابر شده است که نشانه محبوبیتی است که کریپتو در کشور به دست آورده است.


USDT بیشترین حجم و BTC بیشترین تراکنش را دارد

در حالی که بازار در تعداد صورتحساب ها افزایش داشته است، مبالغ اعلام شده در شهریور ماه نسبت به مرداد ماه کمتر بوده است. تعداد ارزهای رمزپایه نگهداری شده به سطوحی رسیده است که از آگوست 2020 مشاهده نشده است. این گزارش همچنین نشان می دهد که از هر پنج تراکنش یک مورد توسط زنان انجام شده است که اولین بار تاریخی برای کشور است.

با ادامه روندهایی که در ماه‌های قبل گزارش شده بود، بیت کوین همچنان ارز دیجیتال با بیشترین تراکنش در سیستم است، اما USDT تتر، استیبل کوین وابسته به دلار، همچنان بیشترین حجم وجوه مورد مذاکره را ثبت می‌کند. بیش از دو میلیون تراکنش بیت کوین در ماه سپتامبر انجام شد، اما USDT تقریباً هفت برابر بیشتر وجوه را جابجا کرد، البته در اندکی بیش از 100000 تراکنش متمرکز شد.

اخیراً گزینه‌های بیشتری برای استفاده از این محبوبیت با هدف ایجاد تتر به عنوان یک گزینه پرداخت و پس‌انداز در کشور پدید آمده است. این مورد Smartpay است که اعلام کرد خدمات USDT را در بیش از 24000 دستگاه خودپرداز ارائه می دهد و به برزیلی ها اجازه می دهد تا توکن را با ارز فیات مبادله کنند.

نظر شما در مورد اعداد ارائه شده توسط RFB در کریپتو چیست؟ در بخش نظرات زیر به ما بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.