اداره مالیات آرژانتین AFIP به 4000 دارنده رمزارز اطلاع داد تا اظهارنامه مالیاتی خود را اصلاح کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] سازمان مالیاتی آرژانتین (AFIP) در حال تشدید مبارزه با فرار مالیاتی مرتبط با ارزهای دیجیتال است. در 28 اکتبر، سازمان اطلاع داد که اعلان‌هایی را به 3997 مالیات‌دهنده در مورد عدم تطابق بین صورت‌های مالیاتی و گزارش‌های مربوط به دارایی‌های ارزهای دیجیتال ارسال کرده است. این اظهارات در حال بررسی با گزارش‌های عملیاتی در

کد خبر : 274525
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
اداره مالیات آرژانتین AFIP به 4000 دارنده رمزارز اطلاع داد تا اظهارنامه مالیاتی خود را اصلاح کنند – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

سازمان مالیاتی آرژانتین (AFIP) در حال تشدید مبارزه با فرار مالیاتی مرتبط با ارزهای دیجیتال است. در 28 اکتبر، سازمان اطلاع داد که اعلان‌هایی را به 3997 مالیات‌دهنده در مورد عدم تطابق بین صورت‌های مالیاتی و گزارش‌های مربوط به دارایی‌های ارزهای دیجیتال ارسال کرده است. این اظهارات در حال بررسی با گزارش‌های عملیاتی در سال 2020 مطابقت دارد.

سازمان مالیاتی آرژانتین AFIP هوشیاری رمزارز را افزایش می دهد

اداره مالیات آرژانتین (AFIP) از گزارش‌های دریافتی از صرافی‌های محلی برای تلاقی داده‌ها در صورت‌های مالیاتی و دارایی‌های رمزنگاری چندین مالیات‌دهنده استفاده می‌کند و قبلاً ناهماهنگی‌هایی پیدا کرده است. بر اساس گزارش‌ها، این سازمان قبلاً اعلان‌هایی درباره این مشکلات برای 3997 شهروند آرژانتینی ارسال کرده است که این فرصت را خواهند داشت تا اظهارات خود را تصحیح کنند تا دارایی‌های ارزهای دیجیتال خود را نیز شامل شود و مالیات اضافی بپردازند.

این اعلان‌ها به بیانیه‌هایی مرتبط می‌شوند که در طول سال 2020 ثبت شده‌اند و برای مالیات‌دهندگانی که با استفاده از صرافی‌های ارزهای دیجیتال محلی فعالیت می‌کنند، ارسال می‌شوند که باید اطلاعات عملیاتی خود را طبق قانون به AFIP ارسال کنند. اعلان‌ها توضیح می‌دهند که مالیات‌دهنده با ارزهای دیجیتال در این صرافی‌ها فعالیت می‌کند. در ادامه اعلام می کند:

یادآور می‌شوید که نتایج حاصل از واگذاری ارزهای دیجیتال مشمول مالیات بر درآمد بوده و در صورت وجود باید نسبت به خارج‌سازی آن در مبایعه نامه‌های مربوطه و همچنین در اختیار داشتن آن‌ها اقدام کنید.

آیا می توان کریپتو را برای پرداخت بدهی مالیاتی در آرژانتین توقیف کرد؟

با این حال، درخواست اطلاعات و توجیه هزینه‌ها و خرید ارزهای دیجیتال برای مالیات دهندگان در سال 2020 ممکن است باعث شود که آنها تاریخچه دارایی‌های ارز دیجیتال خود را از زمان خرید تا آن سال نشان دهند. این ممکن است ناشی از اصلاح صورت‌های ارزهای دیجیتال سال‌های قبل از ۲۰۲۰ باشد.

این اقدامات می تواند منجر به تصرف احتمالی بیت کوین شود که به گفته تحلیلگران هنوز یک موضوع بحث برانگیز است. دانیل پرز، یک وکیل آرژانتینی، معتقد است که هنوز هیچ قانونی وجود ندارد که به دولت اجازه دهد کنترل این کیف پول‌های ارزهای دیجیتال را در دست بگیرد. در مقابل، می توان حساب های دیجیتال را توقیف کرد، به طوری که این سازمان از فوریه تاکنون بیش از 1200 مورد از آنها را توقیف کرده است. او در مصاحبه با آیپروپ اظهار داشت:

قانون باید اصلاح شود تا به وضوح امکان توقیف کیف پول های الکترونیکی را مشخص کند. AFIP این را می‌داند، و به همین دلیل است که تلاش می‌کند تا مقاله‌ای را وارد بودجه کند که به آن قدرت انجام این کار را در رابطه با پول فیات و بیت‌کوین می‌دهد.

کاربرد این مقاله جدید نیز محدود خواهد بود زیرا فقط در مورد ارزهای دیجیتالی که در ارائه دهندگان و صرافی های کیف پول غیرحضوری نگهداری می شوند اعمال می شود. هنوز مشخص نیست که دولت چگونه شهروندان را مجبور می کند تا کلیدهای خصوصی ارزهای دیجیتال خود را به مقامات دولتی تحویل دهند.

برچسب ها در این داستان

afip، اصلاحات، آرژانتین، آرژانتین، رمزنگاری، ارز دیجیتال، حساب های دیجیتال، فرار، مبادلات محلی، توقیف، اظهارنامه، مالیات

نظر شما در مورد اطلاعیه های اخیر ارسال شده به مالیات دهندگان توسط AFIP چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.