اداره فرودگاه منطقه ای دیر لیک 3.1 میلیون دلار از دولت فدرال برای حفظ ارتباطات و مشاغل منطقه ای دریافت می کند

[ad_1] حمایت هدفمند ACOA از اکوسیستم هوایی نیوفاندلند غربی به حفظ مشاغل و برقراری مجدد ارتباطات منطقه ای کمک می کند دریاچه گوزن ، NL ، 4 اوت 2021 – آژانس فرصتهای آتلانتیک کانادا (ACOA) حمل و نقل هوایی منطقه ای برای رشد اقتصادی محلی ، جابجایی کالا و ارتباط کانادایی ها در سراسر کشور

کد خبر : 90264
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
اداره فرودگاه منطقه ای دیر لیک 3.1 میلیون دلار از دولت فدرال برای حفظ ارتباطات و مشاغل منطقه ای دریافت می کند

[ad_1]

حمایت هدفمند ACOA از اکوسیستم هوایی نیوفاندلند غربی به حفظ مشاغل و برقراری مجدد ارتباطات منطقه ای کمک می کند

دریاچه گوزن ، NL ، 4 اوت 2021 آژانس فرصتهای آتلانتیک کانادا (ACOA)

حمل و نقل هوایی منطقه ای برای رشد اقتصادی محلی ، جابجایی کالا و ارتباط کانادایی ها در سراسر کشور بسیار مهم است. این بیماری همه گیر تاثیرات عمده ای بر اکوسیستم های حمل و نقل هوایی منطقه ای داشته است و جوامع و مشاغل محلی را از ساحل به ساحل به ساحل دیگر تحت تأثیر قرار داده است.

ابتکار حمل و نقل هوایی منطقه ای کانادا (RATI) ، که در مارس 2021 راه اندازی شد ، از دسترسی به حمل و نقل هوایی و اکوسیستم های منطقه ای پشتیبانی می کند. به طور خاص ، تداوم مسیرهای هوایی موجود را تضمین می کند و اطمینان حاصل می کند که فرودگاه ها همچنان فعال هستند و می توانند در رشد اقتصادی منطقه مشارکت داشته باشند ، در حالی که با واقعیت ها و الزامات جدید پس از COVID-19 سازگار می شوند.

دولت فدرال از سرمایه عملیاتی و ایجاد مسیرها حمایت می کند

با در نظر گرفتن این نکته ، گودی هاچینگز ، نماینده کوه های بلند برد و دبیر پارلمانی وزیر زنان و برابری جنسیتی و توسعه اقتصادی روستایی ، به نمایندگی از ملانی جولی ، وزیر توسعه اقتصادی و زبانهای رسمی و وزیر مسئول ACOA ، امروز 3.1 میلیون دلار از حمایت مالی فرودگاه بین المللی دریاچه گوزن (DLRAA) خبر داد. ماری Ng ، وزیر مشاغل کوچک ، توسعه صادرات و تجارت بین المللی نیز در این مراسم سخنرانی کرد.

DLRAA فرودگاه منطقه ای گوزن دریاچه را اداره می کند و خدمات و امکانات هوانوردی ایمن و در دسترس را برای عموم مسافران و مشاغل نیوفاندلند غربی ارائه می دهد. این کمک غیرقابل بازپرداخت ، DLRAA را قادر می سازد تا عملیات و خدمات ضروری خود را حفظ کند ، مشکلات مالی خود را به دلیل همه گیری کاهش دهد و به کار با حامل های مختلف برای برقراری مجدد مسیرها به منطقه ادامه دهد و در عین حال 16 نفر را به صورت تمام وقت حفظ کند. شغل ها.

حمل و نقل هوایی منطقه ای کلید توسعه اقتصادی جوامع و مشاغل در سراسر کانادا است. اتصال کانادایی های ساکن در مناطق روستایی و دورافتاده به مراکز شهری ، تحویل کالاهای کانادایی به بازار جهانی و استقبال از بازدیدکنندگان بین المللی در تمام نقاط کشور ، در صورت ایمن بودن این امر ضروری است.

دولت کانادا برای کمک به پایان مبارزه با COVID-19 و اطمینان از بهبود اقتصادی مقاومتی ، اخیراً دو طرح دیگر را که از طریق آژانس های توسعه منطقه ای کانادا ارائه شده است ، آغاز کرد.

صندوق مشاغل و رشد 700 میلیون دلاری (JGF) ، که شامل 70 میلیون دلار برای آتلانتیک کانادا است ، با هدف حمایت از مشاغل برای اثبات آینده ، ایجاد انعطاف پذیری ، تحریک رشد و افزایش رقابت پذیری است. حمایت اضافی از مشاغل و سازمانهای گردشگری نیز از طریق صندوق جدید 500 میلیون دلاری گردشگری (TRF) ارائه می شود که شامل 48.5 میلیون دلار برای آتلانتیک کانادا می شود. این امر به ایجاد یا افزایش تجربیات و محصولات گردشگری برای جذب بیشتر بازدیدکنندگان داخلی و داخلی کمک می کند و آماده استقبال ایمن از بازدیدکنندگان بین المللی است.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.