اخراج ها در صنعت بلاک چین گسترش می یابد زیرا چرخه نزولی بازار بر شرکت های رمزنگاری تأثیر می گذارد – اخبار بیت کوین

[ad_1] از آنجایی که قیمت ارزهای دیجیتال در چند ماه گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، چرخه نزولی بازار شروع به تأثیرگذاری بر نیروی کار صنعت کریپتو کرده است. در 2 ژوئن، برادران وینکلووس، بنیانگذاران جمینی، فاش کردند که این شرکت 10 درصد از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد. در همان روز،

کد خبر : 212977
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۴:۰۰
اخراج ها در صنعت بلاک چین گسترش می یابد زیرا چرخه نزولی بازار بر شرکت های رمزنگاری تأثیر می گذارد – اخبار بیت کوین

[ad_1]

از آنجایی که قیمت ارزهای دیجیتال در چند ماه گذشته به میزان قابل توجهی کاهش یافته است، چرخه نزولی بازار شروع به تأثیرگذاری بر نیروی کار صنعت کریپتو کرده است. در 2 ژوئن، برادران وینکلووس، بنیانگذاران جمینی، فاش کردند که این شرکت 10 درصد از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد. در همان روز، یکی از بزرگترین صرافی های ارز دیجیتال خاورمیانه، Rain Financial فاش کرد که باید ده ها کارمند خود را اخراج کند. مدیر عامل Rain گفت: با کاهش سرعت بازارهای ارزهای دیجیتال، این امر بر تجارت در سراسر جهان تأثیر گذاشته است.

7 شرکت رمزنگاری مجبور به کاهش تعداد نیروی کار شدند

سال 2022 بسیار شبیه به نیمه دوم سال 2018 است، زیرا شرکت های رمزنگاری در سراسر جهان به دلیل رکود بازار نزولی کریپتو کارمندان را رها می کنند. شروع اخبار اخراج در آوریل زمانی آغاز شد که رابینهود اعلام کرد باید تقریباً 9 درصد از نیروی کار شرکت را اخراج کند.

در ماه مه، Bitcoin.com News گزارش داد که Bitso 80 کارمند خود را به دلیل بازار خرس کریپتو اخراج کرده است. مدت زیادی پس از اعلام Bitso، 2TM تحت حمایت Coinbase، بزرگترین صرافی رمزارز آمریکای لاتین، توضیح داد که تقریباً 12٪ از نیروی کار شرکت را اخراج می کند.

«این سناریو مستلزم تعدیل‌هایی بود که فراتر از کاهش هزینه‌های عملیاتی بود و اخراج برخی از کارکنان ما را نیز ضروری می‌کرد. فرآیندی که ما انجام دادیم با شفافیت و احترام هدایت شد تا میراث هر یک از کارمندانی که به ما کمک کردند تا به اینجا برسیم، ارج نهاده شد.» 2TM توضیح داد.

کامرون و تایلر وینکلووس یک پست وبلاگی منتشر کردند که توضیح داد 10 درصد از کارکنان جمینی اخراج خواهند شد. بنیانگذار جمینی در 2 ژوئن نوشت: «ما می نویسیم تا شما را در مورد یک تصمیم دشوار به روز کنیم که بر تعدادی از شما و اندازه کلی تیم ما تأثیر خواهد گذاشت. عمیق باشید – اما مسیر حرکت آن چیزی جز تدریجی یا قابل پیش بینی بوده است.» این پست وبلاگ اضافه می کند.

Bitcoin.com News در گزارشی از Coinbase فاش کرد که در بحبوحه رکود بازار کریپتو، روند استخدام را کند می کند. پس از آن گزارش، کوین بیس فاش کرد که باید «تعدادی از پیشنهادات پذیرفته شده را لغو کند». علاوه بر این، شرکت دیگری که توسط Coinbase حمایت می شود، Rain Financial Inc.، گفت که باید ده ها کارمند خود را اخراج کند. جوزف دالاگو، مدیرعامل و یکی از بنیانگذاران Rain، بازار خرس کریپتو را مقصر این تصمیم دانست.

دالاگو در بیانیه‌ای به بن بارتنشتاین، نویسنده بلومبرگ، گفت: «از آنجایی که کریپتوکارنسی‌ها و بازارهای جهانی به کندی ادامه می‌دهند، این به نوبه خود بر کسب‌وکارها در سراسر جهان تأثیر گذاشته است. ما مجبور شدیم تصمیمات سختی بگیریم تا بتوانیم از این دوره عدم اطمینان عبور کنیم و می توانیم تأیید کنیم که نیروی کار Rain خود را کاهش داده ایم.

مدیر عامل Buenbit دقیق در 23 می که شرکت تصمیم گرفت کارکنان Buenbit را کاهش دهد. فدریکو اوگ نوشت: «پس از رشد تصاعدی صنعت فناوری در سال 2021، ما در حال گذراندن مرحله بررسی جهانی هستیم. با توجه به این زمینه جدید، ما تصمیم گرفتیم کارکنان خود را کاهش دهیم و برنامه توسعه خود را متوقف کنیم تا منحصراً بر عملیات در کشورهایی که امروز در آن حضور داریم تمرکز کنیم و ساختاری خودپایدار و کارآمد را حفظ کنیم.

هیچ کس نمی داند این رکود تا چه زمانی ادامه خواهد داشت، اما اخراج ها نشانه مطمئنی از کند شدن رشد و چرخه نزولی بازار است. پس از رشد صعودی سال 2017، بیت کوین دات کام گزارش داد که تعداد زیادی از شرکت های رمزنگاری کارگران را به دلیل بازار نزولی اخراج کرده اند. با این حال، زمانی که بازار نزولی در سال 2020 به پایان رسید، صنعت کریپتو شاهد استخدام های انبوه بود و کارفرمایان به کمک نیاز داشتند تا با تقاضا همگام شوند.

در حالی که بسیاری از شرکت ها در حال حاضر استخدام یا اخراج کارگران را متوقف کرده اند، هنوز تعدادی موقعیت در صنعت ارز دیجیتال موجود است. Fidelity هفته گذشته فاش کرد که قصد دارد نیروی کار خود را در بحبوحه رکود ارزهای دیجیتال افزایش دهد.

برچسب ها در این داستان

2TM، Ben Bartenstein، Bitso، Buenbit، Cameron Winklevoss، Coinbase، صنعت کریپتو، اخراج کریپتو، کارمندان، کارفرمایان، فدریکو اوگ، وفاداری، جمینی، جوزف دالاگو، اخراج شده، اخراج، Rain Financial، لغو پیشنهادات پذیرفته شده، روبینکلر ، نیروی کار

درباره گسترش اخراج‌ها در صنعت کریپتو چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.