‌اخراج به خاطر انتقاد از مسیح علی نژاد و مریم رجوی و مهناز افشار؟

[ad_1] مجموعه صباایده در دو سه ماه اخیر و با پیش آمدن موضوع مرگ مهسا امینی، به شدت در هشتگ‌سازی فعال بود و انتشار فیلم‌های روایت معاندان از این حوادث را در آپارات نادیده می‌گرفت و تلاش می‌کرد مجموعه فعالی پیرامون ناآرامی اخیر کشور باشد. در این میان فاطمه آذری، مدیر روابط عمومی این مجموعه

کد خبر : 292725
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۷:۱۰
‌اخراج به خاطر انتقاد از مسیح علی نژاد و مریم رجوی و مهناز افشار؟

[ad_1]

مجموعه صباایده در دو سه ماه اخیر و با پیش آمدن موضوع مرگ مهسا امینی، به شدت در هشتگ‌سازی فعال بود و انتشار فیلم‌های روایت معاندان از این حوادث را در آپارات نادیده می‌گرفت و تلاش می‌کرد مجموعه فعالی پیرامون ناآرامی اخیر کشور باشد.

در این میان فاطمه آذری، مدیر روابط عمومی این مجموعه موضع‌گیری‌های متفاوتی داشت و تلاش کرد موضوع را ملی ببیند. همان روزهای نخستین وقایع بود که آذری در توئیتی نوشت: «اعتراض با اغتشاش متفاوت است و فردی که پرچم ایران را آتش می‌زند، معترض نیست بی‌شرف است.»
کمی بعد او در توئیت دیگری نوشت: «مریم رجوی ضد زن، هموطن‌کش و خالق حرمسرا برای مسعود رجوی است. اون وقت ایشون از اعتراضات ایران حمایت می‌کنه و اینجاست که باید گفت… خوردی در مورد جمهوری اسلامی ایران حرف زدی.»
او توئیت دیگری علیه مصی علی‌نژاد زد؛ سپس علیه مهناز افشار نوشت که «مهناز افشار صفحه اینستاگرامش را در خدمت توانا گذاشت که تفکرات جنگ‌طلبانه دارد. بی شک مهناز افشار دغدغه وطن و وطن‌پرستی ندارد.»
توئیت دیگر علیه تحریم ایران بود: «اجازه بدهید بگویم آن فردی که خواستار تحریم ورزش ایران است، بی شرف به تمام معناست.» یا «شما ایرانی نیستی که خواستار تحریم ایران در همه زمینه‌ها هستی. آیا در پی درخواست‌های تحریم به بیماران و به خانواده‌های فقیر فکر کرده‌اید؟»

ساعاتی بعد از این جنجال در توئیتر، فاطمه آذری مدیر روابط عمومی صباایده پست دیگری را منتشر کرد که رنگ و بوی خداحافظی داشت: «سال ۹۷ وارد صباایده شدم و بهترین روزهای کاری خودم رو در مجموعه (فیلیمو، آپارات و …) تجربه کردم. برای تک‌تک رفقام آرزوی موفقیت می‌کنم.»

23302

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.