اخبار مهاجرت استرالیا | وست ادوایزر

[ad_1] آخرین بروز رسانی ها در برنامه مهاجرت کاری استرالیا تغییرات 26 جولای سال 2023 در مهاجرت کاری استرالیا هند و استرالیا یک توافق نامه مشترک مهاجرت امضا کردند که بصورت مخفف اسمش شده MMPA  که اگر بخوایم یه ترجمه کتابی از معنی اون بدیم میشه اقدام مشترک در زمینه مهاجرت. هدف این توافق مشترک

کد خبر : 468244
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۸
اخبار مهاجرت استرالیا | وست ادوایزر

[ad_1]

آخرین بروز رسانی ها در برنامه مهاجرت کاری استرالیا

تغییرات 26 جولای سال 2023 در مهاجرت کاری استرالیا

هند و استرالیا یک توافق نامه مشترک مهاجرت امضا کردند که بصورت مخفف اسمش شده MMPA  که اگر بخوایم یه ترجمه کتابی از معنی اون بدیم میشه اقدام مشترک در زمینه مهاجرت. هدف این توافق مشترک آسون کردن مسافرت دانشجویان و متخصصان و تجار بین دو کشور هست. البته مسافرت توریست ها هم داخل این توافق نامه هست و بهشت تایید شده که هر دو تا کشور سعی میکنند سفر توریستها رو راحتتر کنن. هدف اصلی این طرح سفر مختصصان هندی به استرالیا است. که به عنوان MATES یا کسانی که در یک رشته استعداد دارند ولی خیلی جوان هستند و هنوز سابقه کار طولانی ندارند.

همچنین بخوانید:شرایط سنی مهاجرت به استرالیا

نیروی متخصص استرالیا

خبرهای 14 جولای سال 2023 در مهاجرت کاری استرالیا

در 14 جولای در سایت مهاجرت دولت استرالیا مطلبی با عنوان مسیر دعوتنامه کانبرا منتشر شد.

طی این خبر اعلام شد که از ساکنان کانبرا Canberra تعداد 491 دعوتنامه مورد ارزیابی مجدد قرار گرفته است. صاحبان تجارت های کوچک بین 6 تا 18 دعوتنامه برای اقوام خود درخواست کرده و مورد موافقت قرار گرفته است. صاحبان ویزای 457 و 482 تعداد 3 تا 8 دعوتنامه مورد تایید داشته اند. صاحبان مشاغل حساس موفق به ثبت 88 تا 133 مورد دعوتنامه شده اند.

خبرهای 23 ژوئن 2023 مهاجرت کاری استرالیا

در این تاریخ دولت استرالیا گفت که هزینه ویزاهای 191 و ویزاهای مربوط بهش رو افزایش میده. خوب نمیشه هم گفت که شوکه شدیم. بالاخره ویزاهای کلاس 191 ویزاهای اقامت دائم استرالیا است. خوب طبیعیه که بخوان پول بیشتری از افرادی که میخوان برای همیشه داخل استرالیا بمونن در بیارن. در این خبر همچنین اشاره شده که اگر ویزای 491 داری میتونی برای ویزای 191 تقاضا بدی. البته گفته باید شرایطش رو داشته باشی. خوب شاید هم برای همین هزینه ها رو زیاد کردن که ملت بی دلیل تقاضای عوض کردن ویزا ندهند.

بیشترین اختلاف قیمت 400 دلار استرالیا برای ویزای 189 اعلام شده و بقیه ویزاها کمتر از این گرون شده اند.

خبر های 3 ژوئن سال 2023 مهاجرت کاری استرالیا

در سوم ژوئن یک خبر دیگه در باره همکاری هند و استرالیا برای راحتتر شدن ویزای کاری استرالیا برای هندی تبار های متخصص ارائه شد. خوب خوش بحال هندی ها.

خبر های 23 می سال 2023 مهاجرت کاری استرالیا

دولت استرالیا اعلام کرد که برخی تقاضاهای رد شده که بصورت دعوتنامه بودند را مجدد بررسی کرده و با بعضی از اونها موافقت کرده. خوب این خبر برای ما خیلی خیلی مهم بود. چون نشون میده بعد از کوید19 دولت استرالیا کم کم داره سیاست های مهاجرتی خودش رو راحتتر میکنه.

این خبر برای ما یعنی اینکه میتونیم روی مهاجرت از طریق دعوتنامه خویشاندان و دعوتنامه های کاری بیشتر حساب کنیم. خوب این مقاله راجع به دعتوتنامه های کاریه. بنابراین یکی از راهکارهایی که الان میشه برای مهاجرت به استرالیا روش حساب کرد. گرفتن دعوتنامه کاری از کارفرمای استرالیایی هست.

حتماً میپرسی چطوری دعوت نام بگیرم. چطوری کارفرمای استرالیایی پیدا کنم؟ خوب جواب که خیلی آسونه کافیه یک تماس با مشاورین وست ادوایزر بگیری.

پیدا کردن کارفرمای استرالیایی که 6 ماه تقاضای شغل مربوط به شما را ارائه داده باشه و کسی هم با تقاضاش پیام نداده باشه با ما.

در تاریخ 23 می یک خبر مهم دیگه هم بود.

استرالیا درآمد مهاجران ماهر را در این تاریخ به 70 هزار دلار افزایش داد. خوب این خبر خبر خیلی خیلی خوبی برای همه اونهایی که با ویزای تخصص میخوان به استرالیا مهاجرت کنن.

قبل از این تاریخ دولت استرالیا هنوز وحشت زیادی از کویید 19 داشت و همه خبر ها مربوط به محدودیتهای مربوط به کویید هست. که خوب دلیلی برای یاداوریشون ندیدیم. خوب کویید تموم شده و خبرهای بالا نشون میده دولت استرالیا هم کم کم داره برای قبول کردن مهاجرها آماده میشه.

یکسری خبر هم بود که بالا بهشون اشاره نکردیم. بریم یه نگاه سریع بهشون بندازیم.

مثلا خبر بسته شدن امکان استفاده از ویزای 189 برای نیوزلند از اول جولای 2023. خوب این خبر، خبر خوبی نیست. ولی خوب یکی کشور رو هدف قرار داده. امیدواریم که مسائل سیاسی بین دو کشور عاملش باشه. ولی خوب داریم اخبار رو مدام دنبال میکنیم. چون اگر استرالیا این قوانین محدودیت رو گسترش بده احتمال اینکه شامل هموطنان ما بشه زیاد خواهد بود.

خبر افزایش قیمت کلیه ویزاهای استرالیا رو هم بهش اشاره نکردیم. خوب راستش دلیلمون این بود که هزینه های ویزا برای اغلب مشتریان ما اهمیتی نداره ما معمولا بیشتر نگران قیمت مالیات سفرهای خارجی هستیم تا قیمت ویزا. خوب این واقعیت امروز ماست. اما جای نگرانی نیست چون افزایش قیمت های ویزا در همون حاشیه 300 دلار استرالیا است که قیمت زیادی نیست.

خبری هم در سایت دولت استرالیا در مورد تغییرات در توافق نامه با وزیر امور مهاجرت شاغلین در حوزه های مذهبی بود که در بالا نادیده گرفتیم. خوب حقیقت اینکه که دین ما با دین اونها فرق میکنه. تعداد کسانی که تمایل داشته باشند و شرایطش رو هم داشته باشند در کشور ما آنقدر کمه که این خبر عملاً بدرد کاربراهای ما نمیخورد و خوب در بالا بهش اشاره نکردیم.

همچنین بخوانید:بهترین رشته‌ ها برای مهاجرت به استرالیا

مهاجرت کاری به استرالیا و اخبار آن

اخبار مربوط به اعطای شهروندی به پناهندگان متخصص استرالیا

ما در شرکت وست ادوایزر هیچ کس رو تشویق به مهاجرت نمی‌کنیم. ما به کسانی که از قبل برای مهاجرت تصمیم گرفتند خدمات ارائه میدیم. این شغل ماست و از این راه درآمد کسب می‌کنیم. اما دلیل اینکه اخبار مربوط به پناهندگان را اول نیاوردیم این است که اقدام برای ورود غیر قانونی به یک کشور واقعاً خطرناکه.

ما کسی رو تشویق به مهاجرت نمی‌کنیم. اما در مورد پناهندگی ما بطور قاطع می‌گیم اینکار رو نکنید. شما جان خود را بخطر خواهید انداخت. هر کشوری قوانین سختگیرانه ایی برای محافظت از مرزهادارد.

توجه به این موضوع که محافظین از مرزها نه تنها در برابر تهاجم نیروهای مسلح بلکه در برابر هر فرد غیر قانونی وظیفه دارد. بسیار مهم است.

کار پناهندگان در استرالیا

در این خبر آمده که کارفرمایان استرالیایی میتوانند به پناهندگان دارای مهارت اجازه کار بدهند و به این ترتیب این پناهندگان تحت ویزای 494 به اقامت خود در استرالیا ادامه خواهند داد.

 

نتیجه گیری

بهتر است با مشاورین وست ادوایزر تماس بگیرید تا بتوانند شمارا در این مسیر راهنمایی کنند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.