اخبار تجارت مبتدیان. تفاوت بین حدس و گمان و حقایق

در حالی که این یک واقعیت است که بازارها را می توان با حدس و گمان هدایت کرد، اما همه گمانه زنی ها بر اساس واقعیت ها نیست. بخش بزرگی از اخبار معاملاتی فرضیه است که از حدس و گمان مبتنی بر شایعات تا نظریه های مبتنی بر تجربه و تجزیه و تحلیل را شامل

کد خبر : 285194
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۳
اخبار تجارت مبتدیان.  تفاوت بین حدس و گمان و حقایق



در حالی که این یک واقعیت است که بازارها را می توان با حدس و گمان هدایت کرد، اما همه گمانه زنی ها بر اساس واقعیت ها نیست.

بخش بزرگی از اخبار معاملاتی فرضیه است که از حدس و گمان مبتنی بر شایعات تا نظریه های مبتنی بر تجربه و تجزیه و تحلیل را شامل می شود.

اخبار ناشی از بیانیه ها و سخنرانی های سیاست پولی فدرال رزرو نمونه خوبی است. تصمیمات نرخ سود بانک مرکزی تا روز جلسه سیاستگذاری منتشر نمی شود. این مانع ناظران فدرال رزرو نمی شود که تعداد زیادی مقاله، معاملات، سرمایه گذاری، تجزیه و تحلیل و نظرات قبل و بعد از جلسه ارائه کنند.

مهم است بدانید که این موارد ممکن است بر تصمیم گیری شما تأثیر بگذارد و اگر اخبار معاملاتی را دنبال می کنید، مطمئن ترین منابع اطلاعاتی را پیدا کنید.

موسسات بزرگی مانند بانک ها و صندوق های تامینی بر اساس تحقیقات خود در مورد حرکت بعدی فدرال رزرو، معاملات و سرمایه گذاری های متحرک بازار را انجام می دهند. بار دیگر، این تصمیمات می تواند درست یا نادرست بودن را ثابت کند و تا روزی که تصمیم نرخ سود اعلام نشود، تایید نمی شوند. تجزیه و تحلیل ممکن است هدف باشد، اما حتی تصمیمات مبتنی بر تجربه گسترده ممکن است گاهی اوقات نتیجه را از دست بدهند.

بحث بازار بین حدس و گمان های وحشیانه و فرضیات منطقی توسط تحلیلگران با تجربه متفاوت است. از ابتدا باید به خاطر داشته باشید که اجماع نتیجه نیست، و حقایق می توانند متفاوت از استدلال برای یک تصمیم یا تصمیم دیگر باشند.






حدس و گمان حقیقت
نظرات در مورد یک تصمیم آتی نرخ بهره. اعلام رسمی نرخ بهره از سوی فدرال رزرو
تغییرات ناگهانی در بازارهای طلا و ارز قبل و بعد از تصمیم فدرال رزرو. تحلیل رسمی فدرال رزرو از سیاست پولی و اقتصاد کلان – دقایق.

فدرال رزرو برای صدور تصمیمات نرخ بهره 8 بار در سال تشکیل جلسه می دهد و انواع اخبار معاملاتی مانند اعلامیه های روزانه اقتصاد کلان وجود دارد. اینها بینش هایی را در مورد سلامت یک اقتصاد ارائه می دهند و شامل نرخ تورم قیمت، رشد اقتصادی و وضعیت بخش های مهمی مانند اشتغال، تولید، خدمات و ساخت و ساز می شوند.

چگونه فعالان بازار در مورد این رویدادهای خبری معاملاتی فرضیه می‌کنند؟ رویکرد معامله در این نوع اخبار با معامله در اخبار بانک مرکزی متفاوت است. بانک‌های مرکزی در طول سال اطلاعیه‌های کمتری منتشر می‌کنند و به همین دلیل، قیمت دارایی‌های مرتبط ممکن است در بلندمدت روند داشته باشد.

اخبار اقتصاد کلان روزانه اعلام می‌شود، بنابراین واکنش‌های بازار کوتاه‌مدت‌تر است و زمانی که حقایق منتشر می‌شوند، تعدیل‌ها می‌توانند خیلی سریع اتفاق بیفتند. معامله گران تمایل دارند هنگام معامله اخبار اقتصادی در عرض چند دقیقه یا چند ساعت با ارقام جدید قیمت گذاری کنند.

حقایق در نمودار است

واکنش‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت قیمت دارایی‌ها در نمودارهای تحلیل تکنیکال تجسم می‌شوند و به معامله‌گران ابزار دیگری در فرآیند تصمیم‌گیری می‌دهند. نمودارها حقایق حرکت قیمت را در طول زمان نشان می‌دهند و به عنوان یک مبتدی، مطالعه تحلیل تکنیکال مفید خواهد بود و آن را بخشی از تصمیمات تجاری خود قرار دهید. از آنجایی که روش‌های زیادی وجود دارد که یک فرد بتواند نمودارهای تحلیل فنی را تفسیر کند، شرکت در برنامه وبینار Admirals و گوش دادن به معامله‌گران با تجربه که دانش خود را به اشتراک می‌گذارند، شروع خوبی است.

مدیریت ریسک

در حال حاضر، ممکن است تعجب کنید که چگونه می توانید از سرمایه خود در زمینه تصمیم گیری سناریوسازی و معاملات در میان صحبت ها و حدس و گمان های بازار محافظت کنید. این یک سوال مسئول است و پاسخ آن مدیریت ریسک است.

برخی از ابزارهای مدیریت ریسک که در پلتفرم معاملاتی متاتریدر 5 تعبیه شده اند عبارتند از:

  • دستورات توقف ضرر،
  • و سفارشات سود دریافت کنید.

به غیر از یادگیری نحوه استفاده از نرم‌افزار معاملاتی، مدیریت ریسک به معنای توسعه این درک است که هر فرضیه دارای جنبه‌های مثبت و منفی است. آگاهی از دو یا سه نتیجه ممکن مختلف می‌تواند از تجزیه و تحلیل شما حمایت کند و در تصمیمات تجاری شما نقش داشته باشد.

فرض کنید دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده (BEA) در آستانه انتشار ارقام تولید ناخالص داخلی (GDP) است و اتفاق نظر وجود دارد که اقتصاد 2 درصد رشد کرده است.

سناریوی وارونه

آیا شواهدی وجود دارد که نشان دهد اقتصاد ممکن است بیش از حد انتظار رشد کرده باشد؟ این می تواند به این استدلال اضافه کند که تولید ناخالص داخلی بیش از 2 درصد رشد کرده است.

سناریوی منفی

آیا بخش مهمی از اقتصاد در حال مبارزه است و بر تولید ناخالص داخلی تاثیر می گذارد؟ شاید نتایج رشد کمتر از حد انتظار باشد.

سناریوی خنثی

زمانی که نتایج اقتصاد کلان مطابق با انتظارات باشد، به عنوان یک سناریوی خنثی در نظر گرفته می شود.

در نتیجه، دانستن تفاوت بین حدس و گمان و حقایق بخش اساسی تبدیل شدن به یک معامله گر و سرمایه گذار باهوش است. چه نوع سناریوهایی را می توانید در نظر بگیرید و چگونه می توانند تا حد امکان مبتنی بر واقعیت باشند؟ قبل از ورود به بازارهای زنده، فرضیه خود را در حساب آزمایشی Admirals آزمایش کنید.

برای خواندن 10 نکته برتر مدیریت ریسک فارکس، پیوند را دنبال کنید.

آیا تجارت در اخبار اقتصاد کلان برای شما جالب است؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.