اخبار تجارت برای مبتدیان – نقش رسانه ها در شفافیت بازار

[ad_1] در این مقاله نقش رسانه در شفافیت بازار و اهمیت آن برای معامله گران و سرمایه گذاران را خواهید خواند. نکات اصلی مورد بحث عبارتند از: شفافیت در بازارهای مالی به چه معناست، چگونه تاریخ مالی یک دارایی در تحقیق و تجزیه و تحلیل به حساب می آید، تفاوت در شفافیت

کد خبر : 270006
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۰
اخبار تجارت برای مبتدیان – نقش رسانه ها در شفافیت بازار

[ad_1]

در این مقاله نقش رسانه در شفافیت بازار و اهمیت آن برای معامله گران و سرمایه گذاران را خواهید خواند. نکات اصلی مورد بحث عبارتند از:

  • شفافیت در بازارهای مالی به چه معناست،
  • چگونه تاریخ مالی یک دارایی در تحقیق و تجزیه و تحلیل به حساب می آید،
  • تفاوت در شفافیت بین بازارهای بالغ و نوظهور

ممکن است از عنوان این وبلاگ تعجب کنید، شاید به نظر می رسد که ارتباط آن با تجارت روزمره و سرمایه گذاری قطع شده است. این می تواند به این دلیل باشد که نقش رسانه ها آنقدر بدیهی تلقی می شود که تا حد زیادی مورد توجه قرار نمی گیرد.

رسانه‌های خبری یکی از قوی‌ترین محرک‌های پویایی بازار هستند و نقش مهمی در شکل‌دهی و گزارش‌دهی تغییرات مالی به شیوه‌ای ساده و ساده ایفا می‌کنند تا افراد عادی به مفاهیم اساسی آنها پی ببرند.

بدون گزارش های خبری در مورد تحولات اقتصادی و دارایی، درک دلایل تغییرات قیمت برای معامله گران، سرمایه گذاران و حتی مصرف کنندگان دشوارتر خواهد بود. از این منظر، رسانه‌ها دسترسی به بازارهای مالی را به میلیون‌ها علاقه‌مند دیگر از یک گروه کوچک قبلاً از کارشناسان داخلی گسترش داده‌اند.

در فصل سود در بازارهای سهام، رسانه ها پوشش گسترده ای از نتایج مالی شرکت های بورسی منتشر می کنند. این یک سابقه مستند ایجاد می کند که سرمایه گذاران می توانند هنگام تصمیم گیری در نظر بگیرند. همچنین در پاسخگویی شرکت‌ها به سهامداران و تعیین انتظارات از عملکرد، راه طولانی دارد.

هنگامی که دولت ها نتایج و پیش بینی های رشد اقتصادی سه ماهه خود و بسیاری به روز رسانی های دیگر در اقتصاد را اعلام می کنند، این موارد نیز توسط مطبوعات پوشش داده می شود. چه خبر خوب و چه خبر بد، واقعیت ها و واکنش ها در بازارها در کارنامه رسانه ها باقی می ماند و لایه دیگری از شفافیت را اضافه می کند. در عصر دیجیتال، این گزارش ها قابل جستجو و به راحتی قابل دسترسی هستند.

شفافیت در بخش مالی

در بازارهای ارز، کالا و سهام، شفافیت به معنای ثبت رکورد تغییرات قیمت و واکنش‌های بازار است که اغلب به دهه‌ها قبل برمی‌گردد و منبع اطلاعاتی برای تحقیق و تحلیل ارائه می‌کند. این تحقیق در دانشگاه و همچنین در تحلیل و تصمیم گیری در تجارت و سرمایه گذاری روزانه کاربرد دارد.

نویسندگان مالی برای نوشتن داستان هایی در مورد اقتصاد، ارز و بازارهای سهام به این سوابق مراجعه می کنند. مقالات می توانند لحظات تاریخی را در اقتصاد تعریف کنند و نوسانات مختلف در بازارها را در نظر بگیرند.

سوابق تاریخی یک دارایی در تحلیل چگونه به حساب می آید؟

سال به سال، داده های قیمت به نرم افزار تجسم بازار وارد می شود که تغییرات نمودارها را با استفاده از الگوها، خطوط، کندل ها و امواج نشان می دهد. سابقه بایگانی برای پشتیبانی از تجزیه و تحلیل محرک های مختلف بازار استفاده می شود. به عنوان یک مبتدی، به زودی متوجه کلمه “رانندگان” در ستون هایی خواهید شد که توسط تحلیلگران مالی منتشر شده و در رسانه ها گزارش شده است. این به معنای نیروی محرکه تغییر قیمت دارایی یا توسعه اقتصادی است.

از نظر علت و معلولی، قیمت و سوابق اقتصادی وقایع شده، آثار هستند. رسانه ها، تحلیلگران، معامله گران و سرمایه گذاران زمان زیادی را صرف کشف علل آن می کنند. هنگامی که به عنوان نقطه شروع برای تجزیه و تحلیل استفاده شود، چیزهای کمی بهتر از یک پایه آماری وجود دارد.

شفافیت در مقابل عدم شفافیت

حقایق و ارقام ممکن است عواقب دردناک یا سودمندی داشته باشند، اما به طور کلی، بازارهای توسعه یافته پس از اینکه متوجه شدند که پنهان کردن واقعیت ها تأثیر نهایی آنها بر احساسات و اعتماد سرمایه گذاران را تغییر نمی دهد، بیشتر پیشرفت کردند. اکنون معیارها و شاخص های زیادی در اقتصادهای پیشرفته منتشر شده است که نام بردن از تک تک آنها دشوار است.

این در مورد بسیاری از بازارهای نوظهور صدق نمی کند، جایی که اطلاعات به راحتی در دسترس نیست، یا به روشی دشوار برای درک با استفاده از اصطلاحات و اصطلاحات مبهم ارائه می شود. در موارد دیگر، اقتصاد بازار در حال ظهور به اقتصاد جهانی گسترده‌تر مرتبط نیست یا بخش‌هایی از اقتصاد را منزوی نگه می‌دارد. به همین دلیل، ارزهای بازارهای نوظهور معمولاً نوسان بیشتری نسبت به ارزهای بازار بالغ دارند.

به هر دلیلی، سطح شفافیت می تواند بر سطح سرمایه گذاری خارجی و علاقه به تجارت ارزها و سهام بازارهای نوظهور تأثیر بگذارد. کشورهایی که رسانه‌ها را تشویق می‌کنند و به آن اجازه شکوفایی می‌دهند، بازارهای شفاف‌تری دارند که به سرمایه‌گذاران اطمینان بخش و رتبه‌بندی سرمایه‌گذاری را بهبود می‌بخشد.

با این حال، هر تازه وارد به تجارت و سرمایه گذاری باید تلاش کند تا خود را آموزش دهد و به گزارش رسانه ها به عنوان تنها یک منبع اطلاعات اشاره کند. یادگیری اصول تحلیل تکنیکال و بنیادی برای خودتان به همان اندازه مهم است تا بتوانید تصمیمات مستقلی بگیرید.

به طور خلاصه، زمانی که اطلاعات مالی در قالب شفاف و مختصر ترجیح داده شده توسط رسانه ها در دسترس باشد، نقش مهمی در ارتقای شفافیت، درک افراد عادی و تشویق اعتماد به بازارها ایفا می کند.

نحوه تجارت و سرمایه گذاری با وبینارهای رایگان ما را بیاموزید. این جلسات که توسط معامله گران باتجربه میزبانی می شود، بر موضوعات مختلف مالی متمرکز است. نحوه تفسیر تحلیل بازار را بیابید. نحوه تجارت در اخبار را بدانید.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.