اخبار تجارت برای مبتدیان – نقاط خروج و ورود

[ad_1] در این مقاله با تعریف نقاط خروج و ورود در تحلیل فارکس آشنا خواهید شد و اینکه چگونه رویدادهای خبری معاملاتی ممکن است بر تصمیمات شما تأثیر بگذارد. برای مروری کلی از موارد زیر بخوانید: نقاط خروجی و ورودی چیست؟ تحلیل فنی تحلیل بنیادی تصمیمات تعیین موقعیت هنگامی که

کد خبر : 226174
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۳
اخبار تجارت برای مبتدیان – نقاط خروج و ورود

[ad_1]

در این مقاله با تعریف نقاط خروج و ورود در تحلیل فارکس آشنا خواهید شد و اینکه چگونه رویدادهای خبری معاملاتی ممکن است بر تصمیمات شما تأثیر بگذارد. برای مروری کلی از موارد زیر بخوانید:

  • نقاط خروجی و ورودی چیست؟
  • تحلیل فنی
  • تحلیل بنیادی
  • تصمیمات تعیین موقعیت

هنگامی که شروع به یادگیری در مورد معاملات فارکس کردید، یکی از اولین موضوعاتی که در مورد آن خواهید خواند، نقاط خروج و ورود است. این سطوح قیمتی است که در آن یک معامله را باز می کنید و یک معامله را می بندید، و راه های مختلفی برای نزدیک شدن به این تصمیم وجود دارد.

همانطور که در تصویر مثال زیر از یک سفارش معلق می بینید، دو ستون در زیر نماد جفت ارز و نوع سفارش وجود دارد. در سمت چپ اطلاعات نقطه ورودی است که در آن سطوح قیمت و توقف ضرر را وارد می‌کنید. در سمت راست اطلاعات نقطه خروج قرار دارد که در آن قیمت حد توقف خود و سایر اطلاعات مانند تاریخ انقضای معامله خود را اضافه می کنید. این سطوح تصمیم معاملاتی شما را تشکیل می دهند.

منبع: اسکرین شات از پنل سفارش Admirals MetaTrader 5.

اتخاذ تصمیمات تجاری

تصمیمات معاملاتی که می گیرید بسیار به برنامه معاملاتی، ریسک پذیری و نوع تحلیلی که در طول سفر تجاری خود اتخاذ می کنید بستگی دارد. از آنجایی که تصمیمات معاملات فارکس به عهده هر معامله گر است، یادگیری تا حد امکان در مورد تجزیه و تحلیل هوشمندانه است.

نظرات بی پایانی در مورد نقاط ورود و خروج از سایر معامله گران و تحلیلگران خواهید شنید، اما تصمیم نهایی با شماست، بنابراین یادگیری در مورد تحلیل تکنیکال و بنیادی بهترین راه برای برنامه ریزی و سپس تصمیم گیری برای خودتان است.

انواع آنالیز

تحلیل فنی

تحلیل می تواند صرفاً آماری باشد. این تحلیل تکنیکال را توصیف می‌کند، که دارای انواع مختلفی از ابزارهای نموداری است که روند خرید و فروش، سطوح حمایت و مقاومت و حرکت و از جمله موارد دیگر را نشان می‌دهد. در هر نوع نمودار، یک فرض اصلی وجود دارد: کل تاریخچه داده‌های قیمت، حرکات و هرگونه تأثیر بر قیمت در نمودار و سطح قیمت فعلی گنجانده شده است.

تجزیه و تحلیل فنی مفید است زیرا نمودارها به تجسم حرکات بازار در حین ردیابی و نظارت بر جهت قیمت کمک می کنند. به یاد داشته باشید، حجم داده ها بسیار زیاد است و منعکس کننده میلیون ها معامله متشکل از پذیرش و رد قیمت دارایی های اساسی است، بنابراین تجسم حرکات بازار با کندل ها یا نمودارهای خطی بخش مهمی از معاملات است.

تحلیل بنیادی

تجزیه و تحلیل همچنین می تواند بر احساسات بازار و عملکرد اقتصادی تمرکز کند. این تحلیل بنیادی و رویدادهای تجاری مانند اعلامیه های رشد تولید ناخالص داخلی که توسط ادارات آمار دولتی منتشر می شود را توصیف می کند.

حتی اگر تحلیل تکنیکال را ترجیح می‌دهید، توجه به اعلان‌های خبری مهم عاقلانه است. در حالی که ممکن است نتوانید همه اعلان‌های اخبار را پیگیری کنید، رویدادهایی با پرچم قرمز در تقویم فارکس Admirals وجود دارد که می‌تواند بازار را متحرک کند و در صورتی که نتایج مطابق با انتظارات نباشد، نوسانات را تحریک کند.

بسیاری از معامله گران تحلیل بنیادی را ترجیح می دهند زیرا داستان کلان اقتصادی را بیان می کند. هر ارز به عملکرد اقتصادی زیربنایی بستگی دارد، بنابراین معامله‌گرانی که تحلیل‌های بنیادی و رویدادهای اخبار معاملاتی را دنبال می‌کنند به نوعی به قدرت یا ضعف ارز نسبت به عملکرد اقتصاد ملی رأی می‌دهند.

ایده آل این است که تجزیه و تحلیل بنیادی را با تجزیه و تحلیل تکنیکال ترکیب کنیم، زیرا مناطق همپوشانی دارند، مانند استفاده از هر دو چشم برای دیدن. رویدادهای خبری معاملاتی می توانند حرکات بازار را توضیح دهند و اغلب در حرکات نمودار مربوطه منعکس می شوند.

نمونه ای از ترکیب تحلیل تکنیکال و بنیادی

به عنوان مثال، تصور کنید یک معامله گر هستید که 100٪ بر تحلیل تکنیکال خالص تکیه می کند. نقطه طلا/ ابزار USD XAUUSD روی نموداری که در حال تماشای آن هستید شروع به سقوط می کند. چرا این اتفاق می افتد؟ به عنوان یک معامله گر صرفا تحلیل تکنیکال، ممکن است فکر کنید که طلا بیش از حد فروخته شده است یا نتوانسته از سطح مقاومت قیمتی عبور کند.

بدون اطلاع شما، فدرال رزرو به تازگی دستورالعمل نرخ بهره کلیدی خود را افزایش داده است و سایر معامله گران تصمیم گرفته اند طلا را به نفع خرید جفت ارز USD بفروشند. از آنجایی که تصمیمات فدرال رزرو بسیار تأثیرگذار است، می تواند تأثیر طولانی مدتی بر دارایی های طلا داشته باشد زیرا دلار به عنوان یک خرید امن جذاب تر می شود. به عنوان یک معامله گر تحلیل تکنیکال خالص، اگر از تصمیم فدرال رزرو اطلاعی نداشتید، ممکن است فرصت قیمت گذاری را در اثر طولانی مدت انقباض پولی از دست بدهید.

نقاط خروجی و ورودی نیز موقعیت گرفتن نامیده می شود.

تصمیمات تعیین موقعیت

به عنوان یک معامله گر، رویکرد شما به موقعیت یابی یکی از مهم ترین چیزهایی است که باید به آن فکر کنید. برخی از سوالات کلیدی که باید از خود بپرسید عبارتند از:

  • آیا من موقعیت های کوتاه مدت را ترجیح می دهم یا بلند مدت؟

  • چقدر زمان برای نظارت بر معاملات خود دارم؟
  • کدام سازها را بهتر می شناسم و با آنها بیشتر احساس راحتی می کنم؟
  • آیا من با آخرین اطلاعات بازار در مورد تجارت خود به روز هستم؟
  • تحقیقات من به من چه می گوید؟
  • طرح معاملاتی من چیست؟

پاسخ به این سؤالات می تواند در مورد نوع معامله گری که پس از کسب تجربه در بازارها ممکن است تبدیل شوید، چیزهای زیادی به شما می گوید.

منابع اضافی

تجارت را یاد بگیرید! دوره Admirals Zero to Hero Forex را شرکت کنید.

Admirals طیف گسترده ای از اطلاعات آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.