اخبار تجارت برای مبتدیان – نحوه مدیریت ریسک در معاملات فارکس

[ad_1] هر روز معاملاتی با طیف گسترده و حتی گیج کننده ای از رویدادهای مالی مشخص می شود، و این موضوع را برای معامله گران مبتدی فارکس در اولویت قرار می دهد که به طور مداوم با منابع خبری معتبر و نظرات اجماع کارشناسان در تماس باشند. از جمله، خواندن اخبار مالی به درک جهت

کد خبر : 240365
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۵۰
اخبار تجارت برای مبتدیان – نحوه مدیریت ریسک در معاملات فارکس

[ad_1]

هر روز معاملاتی با طیف گسترده و حتی گیج کننده ای از رویدادهای مالی مشخص می شود، و این موضوع را برای معامله گران مبتدی فارکس در اولویت قرار می دهد که به طور مداوم با منابع خبری معتبر و نظرات اجماع کارشناسان در تماس باشند.

از جمله، خواندن اخبار مالی به درک جهت اقتصاد و پول ملی کمک می کند. به طور مشابه، سرمایه گذاران بورس اوراق بهادار می توانند با تحولات در شرکت های بورسی همراه باشند. کسانی که طرفدار این نوع تحلیل بنیادی هستند اغلب ممکن است تا حدی تصمیمات تجاری و سرمایه گذاری خود را بر اساس تحولات جدید قرار دهند، و مهم است که به مدیریت ریسک توجه یکسانی داشته باشند.

مدیریت ریسک یک راه عالی برای انطباق با شرایط دائما در حال تغییر بازار است که در آن چیزی به عنوان چیز مطمئنی وجود ندارد. اگر این را از ابتدا درک کرده باشید، به کاهش استرس ناشی از معامله و سرمایه گذاری در چیزی که اساساً یک نتیجه آینده است کمک می کند. بله، سوابق تاریخی وجود دارد که حرکت دارایی‌ها را شفاف‌تر می‌کند، و تکنیک‌های نموداری که از آمار برای پیش‌بینی و مدل‌سازی جهت بالقوه قیمت استفاده می‌کنند، اما وقتی نتیجه غیرمنتظره باشد چه اتفاقی می‌افتد؟

انتظار غیر منتظره را داشته باشید

راز مدیریت ریسک انتظار چیزهای غیرمنتظره است.

برای نشان دادن این موضوع با جزئیات بیشتر، اجازه دهید سناریویی را در نظر بگیریم که در آن بریتانیا در آستانه گزارش آخرین نتایج سه ماهه تولید ناخالص داخلی (GDP) خود است. هنگام تحقیق در مورد نتیجه احتمالی، ممکن است با اجماع‌های مختلف بازار از سوی آژانس‌های رتبه‌بندی مانند مودی یا اجماع تحلیل‌گرانی که توسط خبرگزاری‌هایی مانند رویترز و داو جونز نیوز جمع‌آوری شده‌اند مواجه شوید. علاوه بر این، سازمان های دولتی پیش بینی های رشد سالانه را منتشر می کنند که به عنوان مبنایی برای محاسبات تحلیلگران استفاده می شود. نمونه هایی از اجماع بازار را می توان در تقویم فارکس ما مشاهده کرد که در وب سایت Admirals موجود است.

همانطور که می بینید، نظر بازار برای تصمیم گیری شما در مورد تجارت پوند استرلینگ در طول نتایج رشد اقتصادی بریتانیا کم نیست. در حالی که تخصص زیادی به پیش بینی های بازار وارد می شود و نتایج می توانند دقیق باشند، همیشه احتمال انحراف از انتظارات وجود دارد.

اگر اجماع بازار بر این بود که اقتصاد بریتانیا در سه ماهه دوم 2 درصد رشد داشته باشد و نتیجه واقعی 1.95 درصد باشد، برای ایجاد نگرانی در مورد ارزش پوند در جامعه معاملات فارکس، انحراف کافی است. ممکن است در این ارز گرانی وجود داشته باشد، به این معنی که با وجود اینکه شما انتظار رشد ۲ درصدی را داشتید و موقعیتی را برای افزایش ارزش پوند باز کردید، اما ارز سقوط کرد زیرا نتیجه واقعی کمتر از حد انتظار بود.

تنظیم سطوح توقف ضرر

شکی وجود ندارد که راه حل این نوع سناریوهایی که در بالا در مورد آن صحبت کردیم این است که همیشه یک استاپ ضرر تعیین کنید تا در صورت فروش در زمانی که انتظار عکس آن را داشتید، گرفتار نشوید. همانطور که نظرات زیادی در مورد نتیجه یک رویداد معاملاتی یا سرمایه گذاری وجود دارد، نظرات زیادی در مورد محل تعیین سطوح توقف ضرر شما نیز وجود دارد.

یکی از مکتب‌های فکری معتقد است که مؤثرترین تکنیک این است که در صورت بروز هر چیز غیرمنتظره‌ای، سطح توقف ضرری را تعیین کنید که خیلی دور از موقعیت ورودی شما نباشد، ایده این است که در اسرع وقت از معامله خارج شوید. روش دیگر این است که توقف ضرر را بر اساس درصد خاصی تنظیم کنید که نشان دهنده اشتهای ریسک شما باشد. روش سوم این است که آخرین سطح پشتیبانی ابزار را بررسی کنید و حد ضرر را در همان ناحیه تنظیم کنید.

محافظت از موقعیت شما

اصل پوشش ریسک شامل نگاه کردن به یک معامله از جنبه های مختلف است. فرض کنید که فردا اعلامیه حقوق و دستمزد غیرکشاورزی (NFP) است و انتظار بازار این است که این گزارش رشد قوی در بازار کار ایالات متحده را نشان دهد. این یک فرض منصفانه است که اگر نتایج واقعی مطابق با انتظارات بازار باشد، دلار ممکن است افزایش یابد.

روی دیگر سکه این احتمال وجود دارد که نتایج ممکن است کمتر از انتظارات باشد.

طلا و دلار آمریکا همبستگی معکوس دارند، به این معنی که اگر دلار آمریکا افزایش یابد، قیمت لحظه ای طلا اغلب کاهش می یابد زیرا این دارایی ها به عنوان پناهگاه های امن تلقی می شوند و به عنوان ذخایر بین المللی استفاده می شوند. دلار آمریکا هنگامی که اقتصاد ایالات متحده نشانه هایی از رشد را نشان می دهد، مانند یک بازار کار قوی، مطلوب است. در این شرایط، یک معامله‌گر ممکن است تصمیم بگیرد که با گرفتن یک موقعیت نسبت به طلا با استفاده از CFD در حساب تجاری Admirals، تجارت دلار خود را پوشش دهد.

در این سناریو، یک پوشش ریسک به این صورت است که برای افزایش قیمت طلا و دلار، موقعیت خرید (خرید) طولانی و شامل توقف ضرر برای هر دو دارایی پایه در نظر گرفته شود. اگر اعداد NFP کمتر از حد انتظار باشد، دلار ممکن است سقوط کند و معامله در موقعیت توقف ضرر خارج شود. در همین حال، ابزار طلا ممکن است افزایش یابد زیرا معامله گران ریسک پذیری امن خود را به فلز گرانبها تغییر می دهند و معامله می تواند مطابق انتظار عمل کند.

همانطور که از مثال‌های بالا می‌بینید، تجارت نیازمند تحقیق و دانش است و در Admirals ما زیرساختی با منابع آموزشی، وبینارها و تحلیل بازار داریم که برای شروع به آن نیاز دارید.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده که توسط کارشناسان تجارت ما برگزار می شود، هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.