اخبار تجارت برای مبتدیان – معامله گران چه اخباری را می خوانند؟

[ad_1] در این مقاله با موارد زیر آشنا شوید: سوگیری تایید، تفسیر انواع اخبار مالی، تحلیل انتقادی در مقابل پذیرش ساده اخبار، و معاملات و سرمایه گذاری های خود را بر اساس جریان اخبار زمان بندی کنید. آیا می خواهید اول خبر خوب یا بد را بشنوید؟ معمولاً وقتی این

کد خبر : 231772
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷
اخبار تجارت برای مبتدیان – معامله گران چه اخباری را می خوانند؟

[ad_1]

در این مقاله با موارد زیر آشنا شوید:

  • سوگیری تایید،
  • تفسیر انواع اخبار مالی،
  • تحلیل انتقادی در مقابل پذیرش ساده اخبار،
  • و معاملات و سرمایه گذاری های خود را بر اساس جریان اخبار زمان بندی کنید.

آیا می خواهید اول خبر خوب یا بد را بشنوید؟

معمولاً وقتی این سؤال از شما پرسیده می شود، یک انتخاب به شما پیشنهاد می شود. در اخبار مالی، انتخاب چندان واضح نیست، پاسخ بسیار به منبع و نوع مقاله ای که می خوانید بستگی دارد. خوب یا بد بودن خبر به تعصب شخصی شما نیز بستگی دارد. این می‌تواند به شکل معاملات و سرمایه‌گذاری‌هایی باشد که دارید و علاقه‌مند به انجام آن هستید، یا در قالب اهداف مالی خودتان.

سوگیری تایید زمانی اتفاق می افتد که شما مقالات خبری را می خوانید که تنها با ارزیابی شما از وضعیت مالی موافق هستند.

به عنوان مثال، شما متقاعد شده‌اید که سهامی که در اختیار دارید، سود سهام خوبی برای یک سه ماهه معین پرداخت می‌کند، زیرا مقاله‌ای را از یک منبع موثق خوانده‌اید که می‌گوید فروش محصول X در این دوره خوب بوده است. سپس «فروش محصول X» را جستجو می‌کنید و مقالات خبری بیشتری در مورد میزان فروش خوب آن‌ها مطالعه می‌کنید. این باور شما را تایید می کند که سود سهام قوی وجود خواهد داشت. به دلیل سوگیری تأیید، ممکن است سایر مقالات خبری که جنبه های مختلف عملکرد سهام را مورد بحث قرار می دهند، مانند کاهش فروش برای خطوط تولید دیگر، یا افزایش بازپرداخت بدهی، نادیده بگیرید.

داشتن سوگیری طبیعی است و اگر رویکردهای خود را برای موضع گیری نداشته باشیم، تصمیم گیری دشوار خواهد بود. آگاهی از تعصب خود می تواند برای تکنیک های مدیریت ریسک مانند قرار دادن ضرر در هنگام معامله یا تنوع بخشیدن به سهام خود هنگام سرمایه گذاری در بازارهای سهام مفید باشد. حتی اگر به شدت به یک مقاله خبری و اهداف مالی خود اعتقاد دارید، ریسک بازار چیزی است که باید در نظر داشته باشید.

انواع اخبار

دو نوع اصلی اخبار مالی وجود دارد: اخبار سخت و اخبار نرم. در دسته اخبار سخت، حقایق و ارقام ساده معیارهای اقتصادی مانند خرده فروشی قرار می گیرند. پوشش پرونده های حقوقی شرکت ها؛ انتشار محصولات جدید قابل توجه؛ رویدادهای مخرب ژئوپلیتیکی؛ و نتایج مالی اعلام شده توسط شرکت های پذیرفته شده در بورس.

رده اخبار نرم شامل نظرات. مصاحبه ها؛ تفسیر؛ حدس و گمان؛ صفحات جامعه؛ پروفایل در مورد شخصیت های تجاری; و بررسی عملکرد محصول

آیا می توانید حدس بزنید که معامله گران و سرمایه گذاران باید کدام دسته را بیشتر دنبال کنند؟ ادامه دهید و پاسخ را در نتیجه گیری ببینید.

خبر سخت

اخبار سخت در متاتریدر 5 به این صورت است:

منبع: Admirals MetaTrader 5 Calendar. تاریخ ضبط: 21 جولای 2022.

این‌ها نسخه‌های معیار اقتصادی هستند که به معامله‌گران اطلاعات حیاتی در مورد عرضه و تقاضا می‌گویند و به آنها کمک می‌کند تا انتظارات خود را در مورد سطح قیمت‌ها برای کالاهای مختلف تعیین کنند.

انواع دیگر اخبار سخت شامل گزارش درآمد، سفارشات جدید قابل توجه، استعفا یا استخدام مقامات ارشد شرکت، و واکنش به رویدادهای ژئوپلیتیکی است.

منبع: Admirals MetaTrader 5 News. تاریخ ضبط: 21 جولای 2022.

دیدن ارتباط بین اخبار سخت و واکنش های بازار آسان تر است، زیرا اخبار مستقیماً بر اساس ابزار واقعی است.

اخبار نرم

اخبار نرم کمتر بر حقایق و ارقام استوار است و بیشتر بر اساس عقاید، علایق انسانی و حدس و گمان است. این نوع اخبار مرز بین سرگرمی و اطلاعات را محو می کند و به دنبال ایجاد یک وجه احساسی است. گره زدن مستقیم مقالات اخبار نرم با تجارت و سرمایه گذاری دشوارتر است، موضوعات ممکن است چندین درجه از یک ابزار مالی حذف شوند.

تحلیل انتقادی در مقابل پذیرش ساده خبر

این یک اشتباه آسان است که به سادگی آنچه را که در اخبار می خوانید، بپذیرید، بالاخره این کلمه نوشته شده است، چیزی که به همه ما از سنین جوانی به ما یاد داده اند که به آن احترام بگذاریم. استفاده از یک فیلتر حیاتی مهم است زیرا آنچه می خوانید ممکن است بر نحوه تجارت یا سرمایه گذاری شما تأثیر بگذارد. یکی از راه‌های تحلیل اخبار این است که بپرسیم سخت یا نرم هستند و از نظر واکنش بازار چقدر اهمیت دارد. راه دیگر این است که اخبار مشابه را با منابع مختلف بررسی کنید.

کیفیت منبع و اعتماد

منابع همه یکسان ایجاد نمی شوند، برخی از آنها قابل اعتمادتر از دیگران هستند. منبع را از نظر کیفیت، طول عمر، تجربه و سوگیری بررسی کنید، بله، منابع خبری نیز تعصبات خاص خود را دارند.

راستی آزمایی

بررسی حقایق در اینترنت نسبتاً در دسترس است، زیرا این مقاله ها بر اساس اعلامیه های خدمات عمومی مانند ادارات آمار دولتی هستند.

به عنوان مثال، هنگامی که دولت ایالات متحده آخرین آمار رشد تولید ناخالص داخلی خود را اعلام می کند، بیانیه ای را در وب سایت دفتر تحلیل اقتصادی (BEA) منتشر می کند. بررسی مجدد حقایق می تواند به شما کمک کند تا تصویری از قابل اعتماد بودن یا نبودن منبع ایجاد کنید.

زمان بندی معاملات خود را با جریان اخبار

شکی وجود ندارد که معامله گران و سرمایه گذاران باید اخبار سخت را از نزدیک دنبال کنند. حقایق و ارقام یک پایه محکم برای کمک به شما در تصمیم گیری های تجاری و سرمایه گذاری تشکیل می دهند. اخبار نرم افزاری ممکن است اطلاعات پس زمینه مفیدی را ارائه دهد، اما بهترین راه برای اطلاع رسانی به روال معاملات و سرمایه گذاری شما نیست.

به عنوان یک مبتدی، یاد خواهید گرفت که چگونه معاملات خود را با جریان اخبار زمان بندی کنید و یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار، ثبت نام در وبینارهای رایگان Admirals و تماشای جلسات معاملاتی زنده توسط معامله گران با تجربه است.

Admirals طیف گسترده ای از وبینارهای آموزشی و تحلیلی را ارائه می دهد. برای ملاقات و تعامل با معامله گران خبره، به وبینارهای رایگان ما بپیوندید!

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.