اخبار تجارت برای مبتدیان – تولید ناخالص داخلی ایالات متحده چقدر مهم است؟

[ad_1] تولید ناخالص داخلی (GDP) روش دیگری برای اشاره به اندازه و رشد یک اقتصاد است. از آنجایی که ایالات متحده بزرگترین اقتصاد جهان است، سلامت تولید ناخالص داخلی آن اولویت شماره یک برای سرمایه گذاران و شرکای تجاری است. اقتصاد ایالات متحده چقدر بزرگ است؟ به عنوان مثال، در سال 2020، تولید ناخالص داخلی

کد خبر : 202811
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۱
اخبار تجارت برای مبتدیان – تولید ناخالص داخلی ایالات متحده چقدر مهم است؟

[ad_1]

تولید ناخالص داخلی (GDP) روش دیگری برای اشاره به اندازه و رشد یک اقتصاد است.

از آنجایی که ایالات متحده بزرگترین اقتصاد جهان است، سلامت تولید ناخالص داخلی آن اولویت شماره یک برای سرمایه گذاران و شرکای تجاری است. اقتصاد ایالات متحده چقدر بزرگ است؟ به عنوان مثال، در سال 2020، تولید ناخالص داخلی سالانه 20.9 تریلیون دلار در مقایسه با 14.7 تریلیون دلار چین و 13 تریلیون دلار منطقه یورو ارزش گذاری شد.

اخبار معاملاتی شامل تولید ناخالص داخلی ایالات متحده به طور منظم است و انتشارات اقتصادی توسط دفتر تحلیل اقتصادی ایالات متحده رویدادهای تجاری ماهانه، سه ماهه و سالانه است. ارتباط مستقیمی بین رویدادهای تجاری دلار و تولید ناخالص داخلی وجود دارد که اغلب بسته به خوب یا بد بودن خبر، می تواند پول ملی را جابجا کند.

اقتصاد در حال رشد ایالات متحده

وقتی اقتصاد ایالات متحده رشد می کند، معامله گران و سرمایه گذاران آن را نشانه خوبی می دانند و دلار در بازارهای فارکس جذاب می شود زیرا تولید ناخالص داخلی به عنوان یک ارز با ثبات و نقد با چشم انداز خوب دیده می شود. به همین دلیل است که EURUSD پرمعامله ترین جفت ارز در بازارهای فارکس است و USD یک دارایی امن است. معامله گران فارکس هر دو ارز را پایدار می بینند و به راحتی با یکدیگر مبادله می شوند زیرا اقتصادهای زیربنایی قدرتمند هستند.

استیبل کوین‌هایی مانند USDT بر اساس ذخایر دلار آمریکا هستند و در نظر گرفته می‌شوند که راحت‌تر از بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر مبادله می‌شوند.

ارز مقاوم تنها اثر مثبت اقتصاد در حال رشد ایالات متحده نیست. دارایی های بازدهی که به دلار آمریکا خرید و فروش می شوند نیز برای سرمایه گذاران جالب می شوند. اینها می تواند شامل اوراق قرضه مانند خزانه داری ایالات متحده و اوراق بهادار بانکی و شرکتی باشد.

زمانی که سرمایه گذاران از رشد تولید ناخالص داخلی اطمینان بیشتری داشته باشند، احتمالاً سرمایه گذاری های سهام نیز با اثر هاله ای خود می درخشند.

آخرین، اما نه کم اهمیت، بازار کار به احتمال زیاد قوی خواهد بود و کارفرمایان برای ایجاد موقعیت های جدید و افتتاح شرکت های جدید سرمایه گذاری خواهند کرد.

به طور خلاصه، افزایش تولید ناخالص داخلی همه کشتی ها را حمل می کند.

کاهش تولید ناخالص داخلی ایالات متحده

زمانی که ایالات متحده وارد رکود می شود و تولید ناخالص داخلی تجار و سرمایه گذاران را ناامید می کند، رویدادهای دراماتیک در بازارهای مالی رخ می دهد.

در سناریویی که اقتصاد ایالات متحده در حال کوچک شدن است، می‌تواند اثرات دومینویی بر پول ملی داشته باشد که می‌تواند قدرت هزینه‌کردن مصرف‌کننده را تضعیف و تضعیف کند. بازارهای تجاری به جای خرید جذاب، ممکن است مخارج امن خود را به دارایی های طلا یا ین تغییر دهند.

کاهش تولید ناخالص داخلی به معنای سقوط بازارها در بخش های سهام و ارز است، اما این بدان معنا نیست که سرمایه گذاران سرمایه گذاری را متوقف کنند یا معامله گران معامله را متوقف کنند. در عوض، رفتار و روانشناسی آن‌ها حالت تدافعی پیدا می‌کند و ممکن است بر روی کسب سود کوتاه‌مدت و استراتژی‌های دیگر تمرکز کند.

نحوه تجارت با اخبار تولید ناخالص داخلی ایالات متحده

تجارت بر روی اخبار تولید ناخالص داخلی ایالات متحده به جهتی که اقتصاد در حال حرکت است، مقیاس تغییر و شرایط چگونه است بستگی دارد. به خاطر داشته باشید که وقتی اخبار تولید ناخالص داخلی اعلام می شود، معمولاً واکنش فوری از سوی بازارهای فارکس وجود دارد زیرا میلیون ها معامله گر بر اساس نتایج نظرسنجی موضع می گیرند. سناریوهای زیر به هیچ وجه جامع نیستند، بلکه قصد دارند تصویری از آنچه ممکن است اتفاق بیفتد ارائه دهند.

رکودهای اقتصادی

در یک سناریو، تولید ناخالص داخلی اندکی کاهش می یابد، اما دلایل موقتی مانند رویدادهای ژئوپلیتیکی وجود دارد که مشکل محدودی ایجاد می کند. سرمایه گذاران و معامله گران ممکن است موقعیت خود را در مورد دارایی های USD و USD کاهش دهند، اما آرامش خود را حفظ کرده و مطمئن هستند که مشکل به زودی برطرف خواهد شد.

در احتمال دیگری، تولید ناخالص داخلی به سرعت در حال کاهش است و یکی از معیارهای کلیدی اقتصاد مانند بازار کار با مشکل بلندمدت مواجه است. سرمایه گذاران در بازارهای سهام و معامله گران ارز احتمالاً اقدامات شدیدتری را برای محدود کردن قرار گرفتن در معرض دارایی های دلاری و قرار دادن پول خود در دارایی های امن مانند طلا انجام می دهند.

رشد اقتصادی

اگر تولید ناخالص داخلی ایالات متحده اندکی افزایش یافته باشد و شرایط اقتصادی عادی باشد، احساسات بازار احتمالا مثبت خواهد بود و دلار می تواند به دلیل ثبات و عامل اطمینان جذابیت بیشتری پیدا کند.

احتمال دیگری نیز وجود دارد: اقتصاد می‌تواند در حال شکوفایی باشد و یک معیار اقتصادی کلیدی مانند تورم ممکن است بالا باشد. این احتمالاً به دلیل خطر بازگشت ناگهانی و افزایش احتمال رکود، احساسات عصبی بازار را ایجاد می کند.

قبل از معامله بر روی اخبار تولید ناخالص داخلی ایالات متحده، عاقلانه است که با ثبت نام در وبینارهای Admirals، که توسط کارشناسان در بازارهای معاملاتی میزبانی می شود، و مطالعه منابع آموزشی و دوره های آموزشی فراوان ما برای معامله گران و سرمایه گذاران، از جمله فارکس 101، درباره نحوه عملکرد تحلیل بنیادی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

روی ابزارهای برتر دنیا سرمایه گذاری کنید

هزاران سهام و ETF در دسترس شماست

شروع به سرمایه گذاری کنید

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آینده نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا مطمئن شوید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.