اخبار تجارت برای مبتدیان آیا باید مجله تجارت خبری را شروع کنید؟

[ad_1] در این مقاله مزیت های نگهداری ژورنال معاملاتی خبری را می خوانید. اهداف مالی فعلی و جاری خود را تنظیم کنید. در مورد واکنش بازار به رویدادهای معاملاتی نظر دهید. سناریوهای معاملاتی را بر اساس مشاهدات خود توسعه دهید. یادآوری هایی در مورد رویدادهای تجاری مورد علاقه خود اضافه کنید.

کد خبر : 267008
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶
اخبار تجارت برای مبتدیان آیا باید مجله تجارت خبری را شروع کنید؟

[ad_1]

در این مقاله مزیت های نگهداری ژورنال معاملاتی خبری را می خوانید.

  • اهداف مالی فعلی و جاری خود را تنظیم کنید.
  • در مورد واکنش بازار به رویدادهای معاملاتی نظر دهید.
  • سناریوهای معاملاتی را بر اساس مشاهدات خود توسعه دهید.
  • یادآوری هایی در مورد رویدادهای تجاری مورد علاقه خود اضافه کنید.

معامله در اخبار مالی بسیار بیشتر از سود و زیان ساده است. در حالی که این آمارها بخشی از داستان را بیان می کنند، اما حاوی جزئیات روزمره نحوه رسیدن شما به این اعداد نیستند. در آینده احتمالاً واقعاً برای یادداشت‌های مجله خود سپاسگزار خواهید بود.

برای شروع ژورنال، ابتدا در مورد تعداد ورودی های خود تصمیم بگیرید. شاید بخواهید یک مجله روزانه یا هفتگی برای ایجاد یک رکورد از مشاهدات خود نگه دارید. این بستگی به زمان هر رویداد خبری مورد علاقه شما و مدت زمانی که برای ورود دارید دارد.

اگر خلاصه یک خلاصه باشد، مجله معاملات خبری شما کل داستان این است که چه زمانی، چگونه و چرا به نقاط عملکرد بالا و پایین خود دست یافتید، و نقطه عملکرد متوسط ​​کجا در وسط اوج و پایین است.

اهداف مالی فعلی و جاری خود را تنظیم کنید

هر داستانی از ابتدا شروع می شود. اولین قدم این است که اهداف فعلی خود را تعیین کنید و آنها را با توجه به پیشرفت و نتایج خود به روز کنید. یک جلسه هدف گذاری فصلی، شش ماهه و سالانه یکی از گزینه ها است.

اهداف مالی شامل مقدار پولی است که قصد سرمایه گذاری دارید و محدوده بازگشت هدف شما، به عنوان مثال، سرمایه گذاری اولیه 200 پوندی در سه ماهه اول با بازده مورد انتظار 3-5 درصد. همیشه باید با پولی که می توانید از دست بدهید معامله کنید زیرا معاملات ریسک هایی را به همراه دارد. سپس، ارقام را با توجه به عملکرد خود تنظیم کنید.

در مورد واکنش بازار به رویدادهای معاملاتی نظر دهید.

هر رویداد تجاری دارای یک توافق بازار است که حاوی اطلاعات مفیدی در مورد انتظارات تحلیلگران است. به عنوان مثال، زمانی که بریتانیا آخرین آمار رشد اقتصادی خود را منتشر می کند، یک رویداد تجاری مهم است که تحلیلگران پیش بینی هایی را پیرامون آن انجام داده اند.

اخبار معاملات متحرک بازار و انتظارات بازار را می توان در تقویم فارکس Admirals یافت.

سناریوهای معاملاتی را بر اساس مشاهدات خود توسعه دهید.

مشاهدات شما از نحوه واکنش بازار به هر رویداد می تواند اطلاعات ارزشمندی در هنگام ایجاد سناریوهای معاملاتی باشد.

آیا در نتایج شگفت‌انگیز بود؟ اگر چنین است، توجه داشته باشید که بازار چه واکنشی نشان داد و قیمت ها چقدر تغییر کرد و در کدام جهت. آیا نتایج یکسان بود یا نزدیک به اهداف تحلیلگران؟ توجه داشته باشید که سایر معامله گران چگونه واکنش نشان دادند و آیا قیمت ها تغییر کردند یا خیر.

ایجاد سناریوهای منفی، مثبت و خنثی می‌تواند به شما کمک کند تا ببینید کجا می‌توانید ضررهای توقف را به سفارش‌های خود اضافه کنید و نقاط قیمتی احتمالی ورود و خروج را پیدا کنید.

ممکن است بخواهید معیارهایی مانند نمودارهای تحلیل تکنیکال را که در طول معامله استفاده می‌کردید ردیابی کنید و برای یادآوری، اسکرین‌شات بگیرید تا به ژورنال خود اضافه کنید.

یادداشت برداری از هر ابزاری که استفاده می کنید می تواند برای آینده شما مفید باشد، زمانی که مغز خود را به خاطر بسپارید… نام آن افزونه چه بود؟

نکته اصلی: ارزش آن را دارد که به عقب برگردید و زمانی را برای یادداشت برداری در مورد واکنش های بازار پیدا کنید.

نمونه ای از یک مجله تجاری را در بخش اصول فارکس ما ببینید.

به رویدادهای اخبار تجاری مهم توجه کنید

بازار در حال حاضر دارای طیف وسیعی از رویدادهای خبری معاملاتی مهم است، و این به قضاوت شما بستگی دارد که کدام یک از آنها جالب هستند. خیلی چیزها به تجربه و دانش شما بستگی دارد. به عنوان یک مبتدی ممکن است بخواهید در وبینارهای آموزشی Admirals شرکت کنید تا قبل از شروع تجارت، اطلاعاتی در زمینه پیشینه کسب کنید.

به عنوان یک قاعده، رویدادهای اصلی متحرک بازار شامل گزارش‌های تولید ناخالص داخلی (GDP)، گزارش‌های اشتغال، گزارش‌های بهره‌وری صنعتی، معیارهای عملکرد بخش خدمات، و تصمیم‌های بانک مرکزی نرخ بهره و بیانیه‌های سیاست پولی است. چیزهای بیشتری برای کشف وجود دارد. هنگامی که تصمیم گرفتید کدام یک از آنها به شما علاقه دارد، آنها را به تقویم و ژورنال معاملاتی خود اضافه کنید.

یادداشت های اضافی برای آینده می تواند یک تحلیلگر مورد علاقه و قابل اعتمادترین منبع خبری باشد.

یادآوری‌های مربوط به رویدادهای معاملاتی با تأثیر بالا را برنامه‌ریزی کنید

زمان‌بندی هنگام معامله در رویدادهای خبری مهم است، زیرا ممکن است قیمت‌ها قبل، حین و پس از انتشار یک گزارش اقتصادی برای عموم تغییر کنند. یادآوری‌های زمان‌بندی چند روز قبل از گزارش معیار به شما زمان می‌دهد تا سناریوهای معاملاتی خود را توسعه دهید و تحقیقات خود را انجام دهید.

به طور خلاصه، رویدادهای خبری معاملاتی جزء اصلی ساختار بازار هستند و ارزش آن را دارد که تجربیات خود را برای حمایت از استراتژی‌ها و روال معاملات خود یادداشت کنید.

آیا تجارت در اخبار به شما علاقه دارد؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.