احیای پروژه برای تحول در سرمایه گذاری های رمزنگاری و NFT با اکوسیستم منحصر به فرد – بیانیه خبری مطبوعات بیت کوین

[ad_1] بیانیه مطبوعاتی بیانیه مطبوعاتی اکوسیستم منحصر به فرد Revive Project به جامعه رمزنگاری این فرصت را می دهد که بخشی از پلت فرم سرمایه گذاری منحصر به فرد خود و بازار NFT باشد و از آن بهره مند شود. زوگ ، سوئیس – پروژه احیا یک پلت فرم انقلابی است که به جامعه بلاک

کد خبر : 101865
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 سپتامبر 2021 - 22:00
احیای پروژه برای تحول در سرمایه گذاری های رمزنگاری و NFT با اکوسیستم منحصر به فرد – بیانیه خبری مطبوعات بیت کوین

[ad_1]

بیانیه مطبوعاتی اکوسیستم منحصر به فرد Revive Project به جامعه رمزنگاری این فرصت را می دهد که بخشی از پلت فرم سرمایه گذاری منحصر به فرد خود و بازار NFT باشد و از آن بهره مند شود.

زوگ ، سوئیس – پروژه احیا یک پلت فرم انقلابی است که به جامعه بلاک چین اجازه می دهد تا برای سرمایه گذاری در رمزنگاری و توسعه پروژه های هیجان انگیز NFT گرد هم آیند. Revive یک اکوسیستم منحصر به فرد برای سرمایه گذاری های NFT و رمزنگاری ایجاد کرده است که توسط توکن ابزار بومی آن ، PULSE اداره می شود. اکوسیستم از یک کمیسیون انتقال 10 برای نفع جامعه کاربران خود به طرق مختلف استفاده می کند.

پروژه احیا – ایجاد یک اکوسیستم

این پروژه احیا در حال حاضر 3 پلتفرم ابتکاری را توسعه می دهد:

  • Revive Wallet: Store & Vote

کیف پول Revive دارای سطح قابل توجهی از کاربرد و قابلیت ها خواهد بود ، به ویژه توانایی رای دادن به پیشرفت های آینده Revive. توکن Revive Wallet و PULSE مخصوصاً ترکیب خواهند شد تا بتوانند 100٪ در Revive NFT Marketplace ، Revive Academy و Revive Exchange ادغام شوند. کیف پول Revive دروازه دسترسی به این سیستم عامل های نوآورانه خواهد بود.

  • NFT Marketplace & Academy – NFT ها را بیاموزید ، ایجاد کنید و به بازار عرضه کنید

این بازار NFT را احیا کنید هدف ایجاد انقلابی ، نوآوری و ساده سازی نحوه ایجاد و توسعه NFT ها است. منحصر به فرد ، و فقط برای دارندگان PULSE قابل دسترسی است ، آکادمی NFT به راهنمای سازندگان در سفر خود به عنوان توسعه دهندگان NFT کمک می کند.

ادوارد ایفریم، CSO از پروژه احیای ، اظهار داشت:

“Revive Marketplace و Academy به شیوه ای منحصر به فرد ترکیب می شوند تا فرآیندهای بازاریابی ، سرمایه گذاری و توسعه را در پشت NFT ها کاملاً ساده کنند. “

  • Revive Exchange – نوع جدیدی از CEX

این احیای تبادل گیلاس در بالای کل اکوسیستم خواهد بود. هدف آن ایجاد یک محیط تجاری است که در آن بتوانیم به همه دارندگان Pulse فرصت سرمایه گذاری در محصولات رمزنگاری جدید و خلاقانه مالی را بدهیم.

ماریوس اسموچینا، مدیرعامل Revive Project ، اظهار داشت:

“ما در حال حاضر در تیم خود ذهن های بزرگی از بخش مالی داریم که با آنها Revive Exchange را توسعه می دهیم. ما ایده های باورنکردنی در مورد چگونگی اتصال همه نقاط موجود در اکوسیستم برای ایجاد دارایی های مشتقه برجسته داریم که از سال آینده و با راه اندازی بورس قابل معامله خواهد بود. “

Revive Ecosystem & Certik Audit

اکوسیستم احیا به طور خاص برای تشویق نگهداری طولانی مدت و جلوگیری از فروش توکن ها طراحی شده است ، با هدف صریح تأمین حداکثر سود برای دارندگان توکن آن. برای دستیابی به این هدف ، از هر معامله PULSE ، قرارداد هوشمند از یک معامله استفاده می کند کمیسیون 10 درصد که در چهار حوزه مجدداً تخصیص داده شده است:

  • مستقیماً به کیف پول دارندگان توکن می رود.
  • به داخل می رود احیای سبد، یک وسیله سرمایه گذاری که از یک قرارداد هوشمند برای خرید خودکار توکن از پروژه های بلاک چین منتخب استفاده می کند. برای شروع ، سبد سرمایه گذاری می کند FileCoin ، Certik ، Venus ، TrustWallet و Cake.
  • به داخل می رود احیای Launchdome، بستری برای تأمین مالی پروژه های جدید رمزنگاری. بازدهی Launchdome به صورت متناوب بین دارندگان توزیع خواهد شد.
  • آخرین برای تزریق مداوم نقدینگی توکن در جفت PancakeSwap Pulse/BNB بسیار مهم است

برای اینکه همه اینها کار کند ، کد پروژه Revive توسط شرکت معروف ممیزی شد ، سرتیک – می توانید آن را پیدا کنید اینجا

مزایای دارنده نشانه

مزایای برای نشانه پالس دارندگان آنها گسترده هستند و شدیداً به حفظ توکن های بلند مدت دامن می زنند. اگرچه مزایای مالی نگهداری توکن بسیار زیاد است ، دانش ، مهارت و درک ایجاد و بازاریابی NFT می تواند ارزش بیشتری را به همراه داشته باشد.

دارندگان نشانه پالس دریافت می کنند:

  • 1 درصد کارمزد از هر معامله
  • سود حاصل از Revive Basket
  • سود Revive Launchdome
  • سودهای Revive NFT Marketplace & Academy
  • سود حاصل از بورس Revive
  • فرصتی برای ورود خودکار به Revive NFT Marketplace ، Academy و Revive Exchange
  • تخفیف ویژه در هزینه ها
  • حق رای و پیشنهادات ویژه.

نشانه های نبض

مجموع و حداکثر عرضه 1 میلیارد دلار است نشانه های PULSE، که در ساختاری اختصاص داده شده است که از دوره واگذاری برای اعضای تیم و سرمایه گذاران استفاده می کند (اینجا)

لیست WhiteBIT

پس از فروش عمومی ، نشانه Pulse در DEX در PancakeSwap و در CEX در تاریخ ذکر شده است WhiteBIT کمی بعد

ادوارد ایفریم، CSO از پروژه احیای ، اظهار داشت:

“ما WhiteBIT را به عنوان اولین CEX انتخاب کردیم که توکن Pulse را در آن لیست کرد ، زیرا آنها دارای یک پلت فرم تجاری بسیار کاربر پسند ، حجم بسیار خوب و بسیار با امنیت هستند: WhiteBIT 96٪ از دارایی های دیجیتالی خود را روی کیف های سرد ذخیره می کند و از WAF استفاده می کند. برای شناسایی و مسدود کردن حملات هکرها ، بنابراین بودجه کاربر در صرافی امن است. “

Next For Revive چیست؟

با توسعه قرارداد هوشمند ، حسابرسی Certik و تجزیه و تحلیل Revive Basket که قبلاً به پایان رسیده است ، پروژه به دنبال آن است مرحله گسترده نقشه راه آن، پس از فروش عمومی. قبل از راه اندازی کامل خط تولید Revive در سال 2022 ، این شرکت با همکاری با مبادلات بیشتر ، قابلیت دسترسی به رمز خود را افزایش می دهد (WhiteBIT قبلاً امضا شده است) و سبد سبد خود را از طریق روند رای گیری در جامعه متنوع می کند.

اطلاعات تماس با رسانه

نام مخاطب: ادوارد آفریم

تماس با ایمیل: [email protected]

احیای پروژه های اجتماعی

وبلاگ | توییتر | تلگرام | فیس بوک | کاغذ سفید | تیم

Revive Project منبع این محتوا است. این بیانیه مطبوعاتی فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این اطلاعات به منزله توصیه سرمایه گذاری یا پیشنهاد سرمایه گذاری نیست


این یک بیانیه مطبوعاتی است. خوانندگان باید قبل از هر اقدامی که مربوط به شرکت ارتقا یافته یا هر یک از شرکتهای وابسته یا خدمات آن باشد ، تلاش خود را انجام دهند. Bitcoin.com به طور مستقیم یا غیرمستقیم در قبال هرگونه خسارت یا زیان ایجاد شده یا ادعا شده ناشی از یا در ارتباط با استفاده یا اتکا به هرگونه محتوا ، کالا یا خدمات ذکر شده در بیانیه مطبوعاتی نیست.

اعتبار تصویر: Shutterstock ، Pixabay ، Wiki Commons



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.