احیاگر پیاده‌روی اربعین کیست؟ – خبرآنلاین

[ad_1] به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ماهنامه «خیمه» در بیست‌ودومین سال انتشار، روی جلد شماره ۱۵۸ خود را به تصویری از مرحوم آیت‌الله سیدمحمود حسینی شاهرودی، احیاگر پیاده‌روی اربعین اختصاص داده و طی گفت‌وگویی با حجت‌الاسلام دکتر نصیری‌فرد، زندگی این عالم مجاهد در عراق را مورد بررسی قرار داده است. خیمه همچین در پرونده «چهلم امام»

کد خبر : 394120
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۲ - ۲:۱۵
احیاگر پیاده‌روی اربعین کیست؟ – خبرآنلاین

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، ماهنامه «خیمه» در بیست‌ودومین سال انتشار، روی جلد شماره ۱۵۸ خود را به تصویری از مرحوم آیت‌الله سیدمحمود حسینی شاهرودی، احیاگر پیاده‌روی اربعین اختصاص داده و طی گفت‌وگویی با حجت‌الاسلام دکتر نصیری‌فرد، زندگی این عالم مجاهد در عراق را مورد بررسی قرار داده است.

خیمه همچین در پرونده «چهلم امام» ویژه اربعین حسینی، سراغ یکی از موکب‌داران جوان اربعین و یکی از اعضای فعال کادر درمان حاضر در مسیر اربعین رفته و ریزه‌کاری‌های این حرکت عظیم را از منظر این دو نفر بررسی کرده است. بررسی چندین کتاب روایی از پیاده‌روی اربعین و صفحه اختصاصی شعر اربعین زیر نظر استاد حاج علی انسانی نیز از دیگر مطالب مندرج در این پرونده است.

میزگرد بررسی شعر آئینی با حضور چهار نفر از شاعران این عرصه همچون علی داودی، سیدحسین متولیان، کاظم رستمی و علی‌اکبر فرهنگیان از جمله مطالب این شماره خیمه است.

همچنین یادداشتی به قلم آیت‌الله کریمی جهرمی، گفتگو با حاج‌ علی ملائکه (مداح اختصاصی حرم رضوی)، بازخوانی روایتی تاریخی و مستند از کشتار مردم کربلا توسط وهابیون در ۲۳۰ سال پیش، یادی از آقا میرولی‌الله ذاکری (مداح اهل‌بیت و عموی مرحوم سیدذاکر)، گزارشی از هیئت‌ الزهرا(س) در میدان خراسان تهران، دو گزارش تصویری از محرم در جبهه‌ها و محرم در ایران ۱۴۰۲، چند پیشنهاد کتابی درباره امام حسن مجتبی (ع)، گفتگو با ربکا مسترتون (فعال مذهبی در انگلستان)، گزارشی درباره برنامه‌های تلویزیونی مهلا و معلا، گفتگو با یک بانی روضه خانگی در تهران و گزارشی از یک روضه خانگی در مشهد از جمله مهمترین مطالب مندرج در شماره ۱۵۸ ماهنامه خیمه است.

ماهنامه خیمه به صاحب‌امتیازی و مدیریت حجت‌الاسلام محمدرضا زائری، اوایل دهه هشتاد کار خود را آغاز کرده و بیست و دو سال است بطور مرتب منتشر می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند نسخه کاغذی یا الکترونیکی این مجله را از درگاه‌های اینترنتی و کتابفروشی‌های معتبر سراسر کشور تهیه کنند.

احیاگر پیاده‌روی اربعین کیست؟

۲۴۵۲۴۵

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.