احکام پروتکل NFTs بیت کوین به 50000 ثبت نزدیک می شود

[ad_1] با معرفی Ordinals، کاربران بیت کوین اکنون بیش از 45000 NFT را مستقیماً بر روی بلاک چین بیت کوین ثبت کرده اند. بیت کوین در حال نزدیک شدن به 50000 ثبت در بلاک چین بیت کوین است. از بیت‌کوین پانک‌ها گرفته تا ضبط‌های صوتی گوزها، توانایی ثبت داده‌ها به‌طور مستقیم بر روی بلاک چین

کد خبر : 318443
تاریخ انتشار : شنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲:۱۷
احکام پروتکل NFTs بیت کوین به 50000 ثبت نزدیک می شود

[ad_1]

با معرفی Ordinals، کاربران بیت کوین اکنون بیش از 45000 NFT را مستقیماً بر روی بلاک چین بیت کوین ثبت کرده اند.

بیت کوین در حال نزدیک شدن به 50000 ثبت در بلاک چین بیت کوین است. از بیت‌کوین پانک‌ها گرفته تا ضبط‌های صوتی گوزها، توانایی ثبت داده‌ها به‌طور مستقیم بر روی بلاک چین بیت‌کوین، جامعه را تحت تأثیر قرار داده است.

کتیبه ها از طریق پروتکل Ordinal به کاربران اجازه می دهد تا داده ها، معمولاً تصاویر، را مستقیماً روی بلاک چین بیت کوین جاسازی کنند و به طور موثر NFT ها را روی بیت کوین فعال می کنند.

ممپول، مجموعه ای از بلاک های بیت کوین که منتظر استخراج و اضافه شدن به بلاک چین هستند، اکنون پر شده است در زمان نگارش در نتیجه افزایش استفاده از فضای بلوکی که کتیبه ها به همراه داشته است.

منبع: Mempool.space

مناظره با توجه به تأثیرات معرفی Ordinals بر بیت کوین، خشمگین شده است. مارک گودوین از مجله بیت کوین کاوش مختصری از تأثیرات بالقوه ای که این پروژه می تواند داشته باشد منتشر کرد.

گودوین می نویسد: «بیت کوین یک پایگاه داده با اجماع مشخص است و هیچ چیزی در تئوری ترتیبی یا نوشته ها وجود ندارد که این قوانین را نقض کند. این نکته که صرفاً چیزی یک مورد استفاده احتمالی برای بیت کوین است، لزوماً به این معنی نیست که برای کاربران سیستم مفید است. و با این حال بیت کوین سیستمی از قوانین است، نه سوگیری ها، و داور اعتبار باید رمز باقی بماند… بدترین اقدامی است که باید با عجله شرایط سختی را که در حال حاضر تعیین شده است، مخدوش کند. کسی می توانست به سادگی هر بلوک را برای همیشه بخرد.”

زک وول، مشارکت‌کننده ماینینگ مجله بیت‌کوین، اخیراً تأثیر بالقوه Ordinals را برای آینده صنعت استخراج بیت‌کوین به طور خاص بررسی کرد و گفت: «Ordinals نوشته‌های داده بیت‌کوین هستند که به استخراج‌کنندگان نگاهی اجمالی به آینده بیت‌کوین MEV می‌دهد… نگاهی اجمالی به آینده ای که در آن سایر کاربران بیت کوین دلایل خلاقانه ای برای تقاضای فضای مشابه ارائه می کنند، که این کاربران رقیب را مجبور می کند تا در بازار کارمزد برای فضای محدود داخل یک بلوک ملاقات کنند.

در مجموع، این پروژه می تواند پیامدهای عمده ای بر استخراج و توسعه بیت کوین داشته باشد. اما آنچه مسلم است این است که کتیبه ها کند نمی شوند – حداقل هنوز، نه در محیط فعلی هزینه. این می تواند تغییر کند زیرا بازار کارمزد منعکس کننده پویایی این افزایش تقاضای فضای بلوک است، اما در حال حاضر، به نظر می رسد که ما در یک مسیر هستیم. یک طرفه میلیون ها کتیبه در بلاک چین بیت کوین را دنبال کنید.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.