احساسات کسب و کارهای کوچک ایالات متحده در ماه می کاهش یافت – NFIB

[ad_1] واشنگتن (رویترز) – بر اساس نظرسنجی روز سه‌شنبه، که همچنین نشان داد با وجود افزایش نرخ‌های بهره و شرایط مالی سخت‌تر، تقاضا برای نیروی کار همچنان قوی است، اعتماد کسب‌وکارهای کوچک ایالات متحده در ماه می کاهش یافت، زیرا نگرانی‌ها در مورد تورم بالا همچنان ادامه داشت. فدراسیون ملی کسب و کارهای مستقل (NFIB)

کد خبر : 216626
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۳
احساسات کسب و کارهای کوچک ایالات متحده در ماه می کاهش یافت – NFIB

[ad_1]

واشنگتن (رویترز) – بر اساس نظرسنجی روز سه‌شنبه، که همچنین نشان داد با وجود افزایش نرخ‌های بهره و شرایط مالی سخت‌تر، تقاضا برای نیروی کار همچنان قوی است، اعتماد کسب‌وکارهای کوچک ایالات متحده در ماه می کاهش یافت، زیرا نگرانی‌ها در مورد تورم بالا همچنان ادامه داشت.

فدراسیون ملی کسب و کارهای مستقل (NFIB) اعلام کرد که شاخص خوش بینی کسب و کارهای کوچک ماه گذشته 0.1 واحد کاهش یافت و به 93.1 رسید. سهم مالکانی که انتظار شرایط تجاری بهتری را در شش ماه آینده داشتند به پایین ترین حد خود رسید.

انتظارات برای شرایط تجاری بهتر از ژانویه هر ماه بدتر شده است. تورم همچنان بزرگترین چالش بود.

تورم بالا واکنش تهاجمی فدرال رزرو ایالات متحده را برانگیخته است و سرمایه گذاران را در مورد طولانی شدن دوره رشد بسیار کند یا حتی رکود در سال آینده نگران کرده است. انتظار می رود بانک مرکزی در پایان نشست دو روزه روز چهارشنبه، نرخ بهره سیاستی خود را 50 واحد دیگر افزایش دهد. فدرال رزرو از ماه مارس نرخ بهره را 75 واحد پایه افزایش داده است.

نظرسنجی NFIB نشان داد که 51 درصد از کسب‌وکارها فرصت‌های شغلی را گزارش کردند که نمی‌توانستند پر کنند، که نسبت به آوریل چهار امتیاز افزایش داشت. مشاغل خالی هم برای نیروی کار ماهر و هم برای نیروی کار غیر ماهر بود و کمبود کارگران در صنایع ساختمانی، تولیدی، خرده فروشی و عمده فروشی شدیدتر بود. فرصت های شغلی مشاغل کوچک بیش از 20 درصد بیشتر از میانگین تاریخی است.

دولت در اوایل ماه جاری گزارش داد که در پایان آوریل 11.4 میلیون فرصت شغلی در سراسر اقتصاد ایجاد شده است. فدرال رزرو در تلاش است تا تقاضا برای نیروی کار را کاهش دهد، بدون اینکه نرخ بیکاری را بیش از حد بالا ببرد.

با وجود کمبود شدید کارگر، اشتها برای افزایش دستمزد رو به کاهش است. حدود 46 درصد از صاحبان مشاغل کوچک گزارش دادند که غرامت را افزایش داده اند که نسبت به آوریل سه واحد کاهش یافته است. یک چهارم برنامه ریزی کرده بود که این کار را در سه ماه آینده انجام دهد که نسبت به آوریل دو واحد کاهش یافته است، اما همچنان از نظر تاریخی سهم بسیار بالایی دارد.

(گزارش توسط لوسیا موتیکانی؛ ویرایش توسط دیوید گرگوریو)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.