احساسات مصرف کننده از تخمین ها فراتر رفت، S&P 500 اوج های جدید را آزمایش کرد

فروش خانه در انتظار فراتر از تخمین تحلیلگر است در 27 ژانویه، ایالات متحده قرائت نهایی گزارش احساسات مصرف کننده میشیگان را برای ژانویه منتشر کرد. این گزارش نشان داد که احساسات مصرف کننده از 59.7 در دسامبر به 64.9 در ژانویه در مقایسه با اجماع تحلیلگران 64.6 بهبود یافته است. معامله گران همچنین این

کد خبر : 312229
تاریخ انتشار : جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۴
احساسات مصرف کننده از تخمین ها فراتر رفت، S&P 500 اوج های جدید را آزمایش کرد


فروش خانه در انتظار فراتر از تخمین تحلیلگر است

در 27 ژانویه، ایالات متحده قرائت نهایی گزارش احساسات مصرف کننده میشیگان را برای ژانویه منتشر کرد. این گزارش نشان داد که احساسات مصرف کننده از 59.7 در دسامبر به 64.9 در ژانویه در مقایسه با اجماع تحلیلگران 64.6 بهبود یافته است.

معامله گران همچنین این فرصت را داشتند که نگاهی به داده های فروش خانه معلق در ماه دسامبر داشته باشند. این گزارش حاکی از آن است که فروش خانه های معلق 2.5 درصد نسبت به ماه قبل رشد داشته است، در مقایسه با اجماع تحلیلگران 0.9-٪.

دیروز، گزارش فروش خانه جدید نشان داد که فروش خانه نوساز به طور شگفت انگیزی 2.3 درصد در دسامبر افزایش یافته است. داده‌های فروش مسکن معلق امروز نشان می‌دهد که با واکنش خریداران به عقب‌نشینی اخیر در نرخ‌های وام مسکن، فعالیت بازار مسکن شروع به بهبود کرده است.

باید دید که آیا بهبود در بازار مسکن، فدرال رزرو را جنگ طلب تر خواهد کرد یا خیر. اجماع فعلی بازار دست نخورده باقی مانده است و معامله گران انتظار دارند که فدرال رزرو در نشست بعدی در 1 فوریه نرخ بهره را 25 واحد در ثانیه افزایش دهد.

S&P 500 اوج های جدید را پس از داده های احساسات مصرف کننده آزمایش می کند

S&P 500 پس از انتشار اطلاعات بهتر از انتظار مصرف کننده و فروش خانه در انتظار به سمت سطح 4080 حرکت کرد. گزارش‌های اخیر اقتصادی نشان می‌دهد که اقتصاد در وضعیت مناسبی قرار دارد. معامله گران نگران فدرال رزرو جنگ طلب نیستند و بر قدرت اقتصاد تمرکز می کنند.

شاخص دلار آمریکا در حال حاضر در تلاش است تا به زیر سطح 102 بازگردد. همانطور که در بالا ذکر شد، معامله گران معتقد نیستند که گزارش های اقتصادی اخیر فدرال رزرو را جنگ طلب تر کند، اگرچه مقداری تقاضا برای ارز آمریکایی نزدیک به پایین ترین حد چند ماهه وجود دارد.

طلا در زیر سطح 1930 دلار باقی مانده است. بازارهای طلا واکنش چندانی به این گزارش ها نشان ندادند، اگرچه بازدهی خزانه داری شروع به حرکت بالاتری کرده است که ممکن است کمی بر قیمت طلا فشار بیاورد.

برای نگاهی به همه رویدادهای اقتصادی امروز، تقویم اقتصادی ما را بررسی کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.