احساسات مثبت در AUD/USD، NZD/USD، نزولی در USD/CAD

[ad_1] از مشتریان هستند خالص طولانی از مشتریان هستند خالص کوتاه تغییر در بلندها شلوار کوتاه OI روزانه -18٪ 27% 2% هفتگی -42٪ 95% -5٪ چشم انداز احساسات مشتری AUD/USD IG – صعودی داده‌های احساسات مشتری IG نشان می‌دهد که 45.50 درصد معامله‌گران دلار استرالیا/دلار آمریکا لانگ لانگ خالص هستند، با نسبت معاملات کوتاه به

کد خبر : 374404
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۰۰
احساسات مثبت در AUD/USD، NZD/USD، نزولی در USD/CAD

[ad_1]




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -18٪ 27% 2%
هفتگی -42٪ 95% -5٪

چشم انداز احساسات مشتری AUD/USD IG – صعودی

داده‌های احساسات مشتری IG نشان می‌دهد که 45.50 درصد معامله‌گران دلار استرالیا/دلار آمریکا لانگ لانگ خالص هستند، با نسبت معاملات کوتاه به لانگ در 1.20 به 1. تعداد معامله‌گرانی که خرید خالص دارند 21.36 درصد پایین‌تر از سطوح دیروز و 39.21 درصد کمتر از سطح دیروز است. هفته گذشته، در حالی که تعداد معامله گران نت-شورت 38.32 درصد بیشتر از دیروز و 64.44 درصد بیشتر از هفته قبل است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که شلوارهای کوتاه طولانی هستند نشان می دهد که AUD/USD ممکن است در یک مسیر صعودی باقی بماند. به طور کلی، معامله‌گرانی که در مقابل AUD/USD شرط‌بندی می‌کنند نسبت به دیروز و هفته گذشته در حال افزایش هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر در موقعیت‌یابی به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف صعودی AUD/USD قوی‌تر می‌دهد.

image1.png

منبع: DailyFX




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه -10% 25% 8%
هفتگی -30٪ 43% 1%

چشم انداز احساسات مشتری NZD/USD IG – صعودی

داده‌های IG Client Sentiment نشان می‌دهد که 41.85 درصد معامله‌گران NZD/USD خالص هستند، با نسبت معاملات کوتاه به بلند مدت 1.39 به 1. علاوه بر این، داده‌ها نشان می‌دهد که معامله‌گران اکنون در کمترین زمان خالص خود از 27 دسامبر که این جفت معامله می‌شوند، هستند. حدود 0.63 معامله شد. در مجموع، تعداد معامله گران خالص خرید و فروش 17.75 درصد کمتر از دیروز و 34.71 درصد کمتر از سطح هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران نت شورت 28.78 درصد بیشتر از دیروز و 20.00 درصد بیشتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاه مخالفی نسبت به احساسات جمعیت داریم و این واقعیت که معامله‌گران در مجموع کوتاه‌مدت خالص هستند نشان می‌دهد که NZD/USD ممکن است به افزایش خود ادامه دهد. معامله‌گران نسبت به دیروز و هفته گذشته کوتاه‌تر هستند و ترکیب احساسات فعلی و تغییرات اخیر در موقعیت‌یابی به ما یک سوگیری معاملاتی مخالف صعودی NZD/USD قوی‌تر می‌دهد.

image2.png

منبع: DailyFX




از مشتریان هستند خالص طولانی




از مشتریان هستند خالص کوتاه

تغییر در

بلندها

شلوار کوتاه

OI

روزانه 2% -5٪ 0%
هفتگی 16% -23٪ 0%

چشم انداز احساسات مشتری USD/CAD IG – نزولی

داده های IG Client Sentiment نشان می دهد که 66.59 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت لانگ به کوتاه 1.99 به 1 است. تعداد معامله گران در خالص معاملات 0.36 درصد بیشتر از دیروز و 10.43 درصد کمتر از سطح غالب هفته گذشته است، در حالی که این تعداد نت شورت معامله گران 16.67 درصد کمتر از دیروز و 3.78 درصد کمتر از هفته گذشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران به شدت خالص هستند نشان می‌دهد که USD/CAD ممکن است به عقب‌نشینی ادامه دهد. موقعیت‌یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص‌تر است، اما نسبت به هفته گذشته کمتر است. در مجموع، ترکیب احساسات کنونی و تغییرات اخیر در تراز خریدهای کوتاه و بلند به ما یک سوگیری معاملاتی نزولی می دهد.

image3.png

منبع: DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.