احساسات صعودی با کاهش تورم بازارها را تحت تأثیر قرار می دهد

[ad_1] چشم انداز سهام ایالات متحده: S&P 500 و Nasdaq 100 در روز چهارشنبه پس از عملکرد ضعیف در اوایل هفته افزایش یافتند. احساسات بازار با داده های تورم کمتر از حد انتظار تقویت شد کاهش فشار قیمت ها ممکن است باعث شود فدرال رزرو در ماه های آینده نرخ های بهره را با شدت

کد خبر : 240018
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
احساسات صعودی با کاهش تورم بازارها را تحت تأثیر قرار می دهد

[ad_1]

چشم انداز سهام ایالات متحده:

  • S&P 500 و Nasdaq 100 در روز چهارشنبه پس از عملکرد ضعیف در اوایل هفته افزایش یافتند.
  • احساسات بازار با داده های تورم کمتر از حد انتظار تقویت شد
  • کاهش فشار قیمت ها ممکن است باعث شود فدرال رزرو در ماه های آینده نرخ های بهره را با شدت کمتری افزایش دهد، که محرک مثبتی برای دارایی های ریسک است.

بیشترین خوانده شده: کاهش نرخ تورم ایالات متحده به 8.5٪ با کاهش قیمت گاز، چشم انداز هاوکی فدرال رزرو

سهام ایالات متحده در روز چهارشنبه به دلیل جو صعودی بازار افزایش یافتند، پس از اینکه نتایج CPI تا حد نزولی غافلگیر شد و بار فدرال رزرو را برای ادامه افزایش شدید در ماه های آینده کاهش داد. در زنگ پایانی، S&P 500 با جهش 2.13 درصدی به 4210 واحد رسید و به زنجیره باخت سه روزه پایان داد و به بالاترین سطح خود از 5 می رسید. در همین حال، نزدک 100 از همتایان خود در وال استریت پیشی گرفت و با افزایش 2.85 درصدی به 13378 واحد رسید، که با حمایت از قدرت گسترده در بخش فناوری در بحبوحه بازدهی پایین تر خزانه داری ایالات متحده حمایت می شود.

این روحیه در اوایل روز پس از انتشار آخرین گزارش شاخص قیمت مصرف کننده روشن شد. بر اساس این داده ها، تورم کل در ماه جولای از 9.1 درصد در ژوئن به 8.5 درصد کاهش یافت که دو دهم درصد کمتر از انتظارات بود، که نشانه آن است که فشارهای قیمتی با سرعت بیشتری نسبت به پیش بینی اولیه شروع به تعدیل کرده است.

اگرچه از بهبود جهت استقبال می شود، اما تورم بیش از چهار برابر بیشتر از هدف بانک مرکزی باقی می ماند و سیاست گذاران فرصت کمی برای پذیرش یک موضع بدخواهانه باقی می گذارد. در حالی که ممکن است یک محور سیاست هنوز در کارت نباشد، این امکان وجود دارد که FOMC بتواند هزینه های استقراض را با قدرت کمتری در آینده افزایش دهد. در واقع، با توجه به ابزار FedWatch CME، احتمال افزایش بیش از 75 bp در نشست سپتامبر به طور قابل توجهی کاهش یافته است، به طوری که معامله گران اکنون به سمت حرکت 50 bp تمایل دارند (به زیر مراجعه کنید).

قیمت گذاری در بازار فدرال رزرو

منبع: CME Group

مربوط: CPI و Forex – چگونه داده های CPI بر قیمت ارز تأثیر می گذارد

با توجه به اینکه اکنون بازارها در مسیر انقباض اندکی سطحی قیمت گذاری شده اند و نشانه هایی مبنی بر اینکه اقتصاد ایالات متحده علیرغم ضربه خوردن از همه جهات به خوبی خود را حفظ کرده است، احساسات می تواند در کوتاه مدت به تثبیت ادامه دهد و به سهام ها اجازه می دهد تا بازگشت خود را افزایش دهند، به ویژه آنهایی که در بالاترین سطح قرار دارند. مناطق تحت فشار فناوری و رشد. در این شرایط، S&P 500 و Nasdaq 100 ممکن است در موقعیت مناسبی قرار بگیرند تا بر اساس دستاوردهای اخیر در هفته های آتی تقویت شوند.

متغیر دیگری که می تواند دارایی های ریسک را تقویت کند، نوسانات کمتر است. با معامله VIX زیر 20 هندل و در پایین‌ترین سطح خود از اوایل آوریل، سرمایه‌گذاران محافظه‌کار که در ماه‌های اخیر برای فرار از حمام خون در وال استریت در حاشیه مانده‌اند، می‌توانند دوباره شروع به جهش کنند و سرمایه بیشتری را در سهام مستقر کنند. در تلاش آنها برای گرفتن برخی از نقاط مثبت. این می تواند سوگیری بازیابی را تقویت کند.

S&P 500 TECHNICAL Analysis

پس از رالی قدرتمند روز چهارشنبه، S&P 500 از سقف کلیدی در اطراف منطقه 4175 شکست و بهترین بسته خود را در بیش از سه ماه گذشته ثبت کرد. با وجود احساسات در بهبود و حرکت صعودی همچنان قوی است، شاخص ارزش سهام به زودی می تواند اصلاح 50 درصدی فیبوناچی کاهش 2022 را در 4232 به چالش بکشد.

با قدرت بیشتر، تمرکز به سمت مقاومت کانال نزدیک به سطح روانی 4300 تغییر می کند. از سوی دیگر، اگر فروشندگان دوباره کنترل بازار را به دست آورند و باعث بازگشت نزولی شوند، حمایت اولیه 4175-4160 ظاهر می شود. اگر این کف باطل شود، معامله گران باید برای احتمال عقب نشینی به سمت 4065 آماده شوند.

نمودار فنی S&P 500

نمودار فنی S&P 500

نمودار S&P 500 با استفاده از TradingView تهیه شد

ابزارهای آموزشی برای تاجران

  • آیا تازه شروع کرده اید؟ دانلود راهنمای مبتدیان برای معامله گران FX
  • آیا می خواهید درباره شخصیت تجاری خود بیشتر بدانید؟ در مسابقه DailyFX شرکت کنید و بدانید
  • داده های موقعیت یابی مشتری IG اطلاعات ارزشمندی را در مورد احساسات بازار ارائه می دهد. راهنمای رایگان خود را در مورد نحوه استفاده از این اندیکاتور معاملاتی قدرتمند از اینجا دریافت کنید.

— نوشته شده توسط دیگو کولمن، استراتژیست بازار برای DailyFX



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.