احساسات بهبود یافت، اما دلار آمریکا جلوتر از CPI ایالات متحده قوی است

[ad_1] اشتراک گذاری: آنچه باید در روز سه شنبه 14 فوریه رعایت کنید: تنش بین ایالات متحده و چین بر جو بازار در افتتاحیه هفتگی تأثیر گذاشت و گرین بک از آن بیشترین بهره را برد. با این حال، جو بهتر بازار در طول ساعات معاملات اروپا، دلار آمریکا را در سراسر تابلوی

کد خبر : 319673
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰:۱۲
احساسات بهبود یافت، اما دلار آمریکا جلوتر از CPI ایالات متحده قوی است

[ad_1]


اشتراک گذاری:

آنچه باید در روز سه شنبه 14 فوریه رعایت کنید:

تنش بین ایالات متحده و چین بر جو بازار در افتتاحیه هفتگی تأثیر گذاشت و گرین بک از آن بیشترین بهره را برد. با این حال، جو بهتر بازار در طول ساعات معاملات اروپا، دلار آمریکا را در سراسر تابلوی FX به سمت قرمز سوق داد.

با این حال، عدم وجود انتشارات مربوط به اقتصاد کلان و آینده شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده update لغزش روزانه دلار آمریکا را محدود کرد. بازیگران بازار منتظر انتشار شاخص قیمت مصرف کننده ایالات متحده (CPI) ژانویه هستند. پیش‌بینی می‌شود که تورم با سرعت سالانه 6.2 درصد افزایش یابد که از 6.5 درصد در ماه دسامبر کاهش یافته است. قرائت اصلی، بدون احتساب قیمت های بی ثبات مواد غذایی و انرژی، 5.5 درصد پیش بینی می شود. اگرچه فدرال رزرو ایالات متحده تصمیم خود را بر اساس این رقم خاص قرار نمی دهد، اما تأثیر زیادی بر بازارهای مالی دارد، زیرا نشان دهنده فشارهای قیمتی در کشور است.

جفت ارز EUR/USD در 1.0655 پایین آمد و به سمت منطقه قیمت 1.0720 جهش کرد. این جفت با وجود نادیده گرفتن عناوین اولیه، سود خود را در اوایل آسیا حفظ کرده است. کمیسیون اروپا فصلنامه را منتشر کرد پیش بینی های رشد اقتصادی گزارش. رشد اقتصادی در منطقه یورو به سمت بالا مورد بازنگری قرار گرفته است و اکنون 0.9 درصد است. علاوه بر این، پیش‌بینی تورم به 5.6 درصد برای امسال و 2.5 درصد در سال 2024 کاهش یافته است.

پوند بریتانیا در میان بهترین عملکردها قرار گرفت و در برابر رقیب آمریکایی خود به 1.2144 پیش رفت و پیش از پایان با اندکی عقب نشینی کرد. بریتانیا آخرین آمار اشتغال خود را روز سه شنبه منتشر خواهد کرد.

جفت AUD/USD در حال حاضر در حدود 0.6960 معامله می شود، در حالی که USD/CAD به منطقه 1.3330 کاهش یافته است و ارزهای مرتبط با کالا از لحن بهتر وال استریت بهره می برند. شاخص های آمریکا از بالاترین سطح خود عقب نشینی کردند اما به هر حال روز را با افزایش به پایان رساندند.

بازده اوراق قرضه دولتی در طول روز کاهش یافت، در ساعات معاملات آسیایی افزایش یافت، اما در پایان روز و در شرایطی که حال و هوای بهتری داشت، مقداری کاهش یافت. با این حال، بازدهی اسکناس 2 ساله خزانه داری افزایش یافت، در حالی که سود اوراق 10 ساله تقریباً بدون تغییر روز را به پایان رساند.

طلای نقطه ای کاهش یافت و در پایین ترین حد خود در ماه فوریه کمی بالاتر از 1850 دلار در هر اونس معامله شد. از سوی دیگر، قیمت نفت خام به دنبال سهام با WTI تا 80 دلار در هر بشکه بود.


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.