احداث واحد مکانیزه بسته‌بندی شکر در قشیر / تاثیر این واحد در عملیات تولید چه تاثیری خواهد داشت؟

[ad_1] هوشمند نیوز – حسام بهمن آبادی؛ قرعه افزایش نرخ محصولات این بار در شرکت‌های دارویی به نام شرکت داروسازی تولید دارو افتاده است. همچنین قشیر در اعلام کرده است که راه اندازی واحد مکانیزه بسته‌بندی شکر باعث بهبود عملیات بسته بندی و توازن شکر بسته‌بندی می‌گردد و با کاهش نیروی شاغل در بخش بسته

کد خبر : 372080
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۰
احداث واحد مکانیزه بسته‌بندی شکر در قشیر / تاثیر این واحد در عملیات تولید چه تاثیری خواهد داشت؟

[ad_1]

هوشمند نیوز – حسام بهمن آبادی؛ قرعه افزایش نرخ محصولات این بار در شرکت‌های دارویی به نام شرکت داروسازی تولید دارو افتاده است.

همچنین قشیر در اعلام کرده است که راه اندازی واحد مکانیزه بسته‌بندی شکر باعث بهبود عملیات بسته بندی و توازن شکر بسته‌بندی می‌گردد و با کاهش نیروی شاغل در بخش بسته بندی، هزینه‌های عمومی و اداری کاهش خواهد یافت.

خرید و نصب ونتیلاتور کوره آهک و باز طراحی سیستم گاز کربن دی اکسید نیز باعث افزایش بهره وری انرژی و بهبود کیفیت آهک خواهد شد.

گزارش تغییر نرخ محصولات تولید دارو













کدال نگر هفدهم تیر

دتولید

افزایش نرخ برخی از محصولات :


احتراما در راستای رعایت مفاد ماده 13 دستورالعمل افشای اطلاعات به استحضار میرساند نرخ فروش تعدادی از محصولات این شرکت به جهت پوشش هزینه های ناشی از افزایش قیمت مواد اولیه و براساس مجوزات سازمان غذا و دارو افزایش یافته است. در صورت وجود تغییر با اهمیت در اطلاعات اعلام شده موضوع از طریق سامانه کدال به سهامدارن محترم اطلاع رسانی خواهد شد. لازم به ذکر است فروش محصول فوق نسبت به کل دارایی ها در سال مالی قبل حدود 6.37 % ( شش و سی و هفت صدم درصد) و نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل حدود 8.86 % (هشت و هشتاد و شش صدم درصد) می باشد.

حآفرین

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده :


به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تغییرات با اهمیت در حجم معاملات سهام به استحضار می رساند از تاریخ گزارشگری قبلی تاکنون هیچگونه اطلاعات خاص و با اهمیت و یا اطلاعات نهانی که دارای اثرات مالی قابل توجه و قابل افشاء باشد، وجود نداشته است.

خفناور

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده :


به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتقال سند زمین آزادشهر و افزایش سرمایه به استحضار می رساند اقدامات انتقال سند و دریافت سند تک برگ در پروسه انجام است. و بالطبع پس از دریافت سند تک برگ به نام شرکت روان فن آور، پیشنهاد افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی زمین ارسال می گردد. همچنین جهت تسریع بخشیدن به امور، همزمان با انجام اقدامات انتقال سند کارهای مربوط به کارشناسی رسمی دادگستری برای ارزیابی قیمت زمین و آماده کردن پیشنهاد افزایش سرمایه در حال انجام می باشد.

حکشتی

ثبت افزایش سرمایه شرکت کشتیرانی هوپاد دریا :


ثبت افزایش سرمایه شرکت خدمات نمایندگی کشتیرانی هوپاد دریا از مبلغ 5 میلیون ریال به 500.000 میلیون ریال

سیمرغ

آغاز بهره برداری و جوجه ریزی فاز 4 واحد یزد :


با اغاز بهره برداری فاز 4 واحد یزد ظرفیت مرغ تخمگذار تجاری این شرکت 10% معادل 400 هزار قطعه افزایش می یابد.

وصنا

برگزاری مزایده :


موضوع مزایده : افشای اطلاعات با اهمیت مزایده ملک ، اموال و تجهیزات واقع در استان تهران بزرگراه کرج


شرح فرآیند مزایده : شرکت در نظر دارد طی برگزاری این مزایده نسبت به فروش ملک ( پروژه مروارید ) ، اموال و تجهیزات واقع در بزرگراه کرج محدوده وردآورد با زیربنای کل بیش از 41 هزار مترمربع با قیمت پایۀ 5,675 میلیارد ریال اقدام نماید .

غگل

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده :


قیمت محصولات این شرکت مشمول قیمت‌گذاری نبوده و تابع عرضه و تقاضای بازار و تغییرات قیمت با فاصله‌های زمانی کم می‌باشد. در نتیجه روند قیمت‌کذاری محصولات این مجموعه با توجه به مسایلی از قبیل عرضه و تقاضای بازار، میزان دپوی محصولات، رقابت سایر رقبا و عدم پذیرش قیمت‌های اعلامی از شوی شرکت توسط مشتریان ،گاهاً به صورت روزانه دست خوش تغییرات قرار می‌گیرد که در نهایت تاثیر بسیار زیادی بر روی قیمت‌ها خواهد داشت. این موارد قطعیت و ثبات قیمت‌ها برای یک بازه معین را دشوار نموده و فروش نحصولات با یک نرخ ثابت، در یک بازه زمانی مشخص و افشای فوری اطلاعات صحیح و با کیفیت ، مستند و قابل استفاده را غیر ممکن می‌سازد.

قشیر

احداث واحد مکانیزه بسته بندی شکر و سایر پروژه ها :


1- راه اندازی واحد مکانیزه بسته بندی شکر باعث بهبود عملیات بسته بندی و توازن شکر بسته بندی شده می گردد و با کاهش نیروهای شاغل در بخش بسته بندی، هزینه های عمومی و اداری کاهش خواهد یافت. 2- ساخت الک شکر باعث افزایش ظرفیت در تولید گردیده. 3- خرید و نصب ونتیلاتور کوره آهک و باز طراحی سیستم گاز CO2 باعث افزایش ظرفیت کوره آهک، افزایش بهره وری انرژی و بهبود کیفیت آهک می گردد. 4- ساخت علف گیر جدید: با راه اندازی این سیستم میزان علف گیری افزایش یافت که این امر تاثیر بسزایی در کیفیت خلال دارد. 5- مکانیزاسیون معدن سنگ آهک شامل نصب سنگ شکن و سورتینگ معدن که موجب افزایش تولید سنگ، برتری کیفیت سورتینگ، از بین رفتن مشکلات تهیه مواد اولیه و… می گردد.      

غشاذر

 دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات :


نوع محصول : انواع محصولات لبنی


نرخ قبلی : 370,000 ریال


نرخ جدید : 444,000 ریال


در راستای رعایت مفاد ماده 13 دستورالعمل الزام افشاء اطلاعات ناشران بورس اوراق بهادار به استحضار میرسانیم با عنایت به مصوبه هیأت مدیره این شرکت مورخ 1402/04/17 و با توجه به افزایش قیمت شیر خام بر اساس نامه شماره 020/20270 مورخ 1402/02/20وزارت جهاد کشاورزی و با عنایت به نامه شماره 484302 مورخ 1402/04/04 از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان قیمت و با توجه به اعلام نرخ مصوب خرید شیر خام به ازای هرکیلوگرم 150،000 ریال محصولات لبنی حمایتی این شرکت تا سقف حداکثر 20 درصد افزایش و با رعایت مفاد قانونی اعلام شده فوق الذکر ، محصولات رقابتی این شرکت نیز بر اساس مصوبه هیات مدیره شماره 516 مورخ 1402/03/31 و مصوبات کمیته قیمت گذاری شرکت صنایع شیر ایران به شماره های 184،185،189 و اعلام شده طی نامه های شماره 1402/10/2166 و 1402/10/2128 و 1402/10/2800 تا سقف حداکثر 30% مجوز افزایش قیمت صادر ، که با رعایت مقررات قانونی مراتب جهت استحضار سهامداران محترم تقدیم شده است.

قاروم

خرید 2% سهام شرکت شهد و فروش 1% سهام قند پیرانشهر :


این شرکت در تاریخ 1402/04/14 تعداد 13،896،640 سهم معادل 2% از سهام شرکت شهد به قیمت پایه هر سهم 26،300 ریال را خریداری و در تاریخ 1402/04/17 تعداد 25،300،000 سهم ،معادل 1% از سهام خود را در قند پیرانشهر به قیمت 14،400 ریال واگذار نموده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.