احتمال یک سورپرایز جذاب در لیست کی‌روش

پس از چند سال حضور در رده‌های پایه پیکان، حضور در تیم بزرگسالان و همینطور دعوت به رده‌های پایه تیم‌های ملی تا امید، محمد خدابنده‌لو به ذوب‌آهن پیوست و یک فصل حضور در این تیم کافی بود تا توانایی‌هایش را بیش از پیش به معرض نمایش بگذارد.در فصل جدید او چندین پیشنهاد داشت که درنهایت

کد خبر : 266099
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
احتمال یک سورپرایز جذاب در لیست کی‌روش



پس از چند سال حضور در رده‌های پایه پیکان، حضور در تیم بزرگسالان و همینطور دعوت به رده‌های پایه تیم‌های ملی تا امید، محمد خدابنده‌لو به ذوب‌آهن پیوست و یک فصل حضور در این تیم کافی بود تا توانایی‌هایش را بیش از پیش به معرض نمایش بگذارد.
در فصل جدید او چندین پیشنهاد داشت که درنهایت از میان آنها که شاخص‌ترینشان پرسپولیس بود تصمیم گرفت به گل‌گهر بپیوندد و حالا در هشت هفته اخیر او یکی از بازیکنان تاثیرگذار امیر قلعه‌نویی در سومین سال همکاری با سیرجانی‌ها بوده است.
خدا بنده‌لو در همین مدت مورد توجه کادر فنی سابق تیم ملی هم قرار گرفت و به تیم ملی فراخوانده شد. اما نکته جالب اینکه اولین حضور این هافبک جوان در دوران کی‌روش رقم خورد و این مربی پرتغالی پس از اینکه در اردوی اتریش نام او را خط زد، حالا در تمرینات ریکاوری پس از مسابقات شرایط این بازیکن را زیر نظرگرفته است.
خدا بنده‌لو در مصاف با مس کرمان در ورزشگاه باهنر موفق به ارسال یکی از زیباترین پاس گل‌های فصل برای مرتضی تبریزی شد و در آخرین دیدار تیمش هم طی دو دقیقه قدرت پرسینگ، پا به توپ و تمام کنندگی خود را به نمایش گذاشت و دو گل مشابه به ثمر رساند.
سرمربی پرتغالی تیم ملی و کادرش احتمالا این روزها به شدت در حال فکر کردن برای انتخاب لیست 26 نفره تیم ملی در جام جهانی هستند و باید دید از میان بازیکنانی که حضورشان قطعی نیست، کدامشان شانس حضور در مهم‌ترین فستیوال فوتبال جهان در قطر را پیدا می‌کنند؛ تورنمنتی که حضور در آن می‌تواند تجربیات یک بازیکن در مسیر حرفه‌ای را در رقابت با بهترین‌های دنیا به حد اعلا برساند.

258 258



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.