احتمال ساخت دنباله Ghostbusters: Afterlife چقدر است؟

[ad_1] جیسون رایتمن بازیگر و فیلمساز آمریکایی در جریان رویداد New York Comic Con به ساخت دنباله Ghostbusters: Afterlife ابراز امیدواری کرده است. با گذشت چند دهه از اکران گسترده Ghostbusters II، سونی پیکچرز تصمیم گرفت قسمت جدید شکارچیان ارواح را ساخته و این فرنچایز را بار دیگر در مرکز توجه قرار دهد. پس از

کد خبر : 116177
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۲
احتمال ساخت دنباله Ghostbusters: Afterlife چقدر است؟

[ad_1]

جیسون رایتمن بازیگر و فیلمساز آمریکایی در جریان رویداد New York Comic Con به ساخت دنباله Ghostbusters: Afterlife ابراز امیدواری کرده است.

با گذشت چند دهه از اکران گسترده Ghostbusters II، سونی پیکچرز تصمیم گرفت قسمت جدید شکارچیان ارواح را ساخته و این فرنچایز را بار دیگر در مرکز توجه قرار دهد. پس از اینکه بازیگران اصلی ترجیح دادند برای ایفای نقش‌های خود بازنگردند، استودیو مجبور شد دنباله را به یک ریبوت تبدیل کرده و داستانی کاملا جدید را روایت کند. Ghostbusters پس از پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های فراوان سرانجام در جولای ۲۰۱۶ میلادی به سینماها آمد و نه تنها بازخوردهای منفی‌ای را دریافت کرد، بلکه کمتر از حد انتظار فروخت تا سرمایه‌گذاران متحمل ضرری ۷۰ میلیون دلاری شوند.

اگرچه Ghostbusters 2016 عملکرد ضعیفی را به ثبت رساند، سونی پیکچرز و شرکایش تصمیم گرفتند فیلمی دیگر با محوریت شکارچیان ارواح ساخته و در سراسر جهان اکران کنند. این اثر تحت عنوان Ghostbusters: Afterlife شناخته شده و دنباله‌ای برای قسمت‌های اول و دوم به شمار می‌رود که در سال‌های ۱۹۸۴ و ۱۹۸۹ میلادی اکران شده بودند. نکته جالب ماجرا اینجاست که جیسون رایتمن (Jason Reitman) فیلم جدید را کارگردانی کرد. او فرزند ایوان رایتمن (Ivan Reitman) کارگردان قسمت‌های اول و دوم است. در ضمن، فرزند خانواده رایتمن فرد با تجربه‌ای در حوزه کارگردانی بوده و فیلم موفق Up in the Air را در پرونده هنری خود دارد.

جیسون رایتمن و دیگر عوامل Ghostbusters: Afterlife در رویداد New York Comic Con حضور یافته و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند. یکی از پرسش‌هایی که مطرح شد، پیرامون آینده Afterlife و احتمال ساخت دنباله بود. رایتمن هم در پاسخ ابراز امیدواری کرد فیلمش بتواند مسیر را برای آثار بیشتر و ایجاد یک دنیای سینمایی مهیا کند:

دوست دارم کارگردانان مورد علاقه‌ام فیلم‌هایی با محوریت شکارچیان ارواح بسازند. امیدوار هستیم Ghostbusters: Afterlife شرایط مورد نیاز برای رخ دادن این اتفاق را مهیا کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.