اجباری شدن بیمه منازل مسکونی از فروردین ۱۴۰۰

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، اسماعیل نجار روز سه شنبه در نشست مدیریت بحران استان ایلام اظهار داشت: مالکان باید از طریق فیش های برق که به اسم آنهاست از طریق موسسه های بیمه گر ملک خود را بیمه کنند. وی افزود: قانون بیمه اجباری ساختمان های مسکونی توسط مجلس به تصویب رسید

کد خبر : 30356
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱:۰۲
اجباری شدن بیمه منازل مسکونی از فروردین ۱۴۰۰


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، اسماعیل نجار روز سه شنبه در نشست مدیریت بحران استان ایلام اظهار داشت: مالکان باید از طریق فیش های برق که به اسم آنهاست از طریق موسسه های بیمه گر ملک خود را بیمه کنند.

وی افزود: قانون بیمه اجباری ساختمان های مسکونی توسط مجلس به تصویب رسید و در صورت بروز هرگونه خسارتی بیمه ها موظف به پرداخت خسارت به مالکان ابنیه آسیب دیده هستند.

معاون وزیر کشور تاکید کرد: طبق مصوبه قانون سه گروه مددجویان کمیته امداد، بهزیستی و نیازمندانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی نیستند اما تنگدستی و اعصار آنها اثبات شده باشد، معاف از پرداخت حق بیمه هستند و دولت حق بیمه انها را پرداخت می کند.

نجار یادآور شد: مقاوم سازی ساختمان ها و کاهش بار مالی و هزینه های دولت از اولویت های مسوولان است.

وی اضافه کرد: دستگاه های مشمول ماده ۲ مکلف به طراحی پیشنهادات در زمینه راه های پیشگیری از حوادثی چون سیل و زلزله بودند و دولت با جمع آوری این پیشنهادات بهترین و جامع ترین موارد عملی را برای اجرا به استان ها و دستگاه ها ابلاغ می کند.

رییس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه نهادها و دستگاه های مختلف در زمان بروز حوادث عملکرد قابل قبولی در خدمات رسانی به حادثه دیدگان داشته اند، ادامه داد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ساختمان هایی متناسب با استانداردها و مقاوم به حوادث طبیعی را احداث کرده است.

نجار به وضعیت استان ایلام هم اشاره کرد و اظهار داشت: احداث طرح های آبخیزداری، آبخوان داری و نهال کاری در استان ایلام باعث شده است که سیلاب ها و روان آب ها مدیریت و مهار شود.

وی افزود: اگر طرح های منابع طبیعی و آبخیزداری با مشارکت مردم و اقتصادی شود، زمینه حفظ و احیای عرصه های طبیعی توسط خود مردم فراهم می شود.

معاون وزیر کشور ادامه داد: ایلام پیشروترین استان کشور در حوزه ایجاد طرح های آبخیزداری و جنگل کاری با ایده های نوین و موفق است که باید این طرح های کاربردی در دیگر استان های کشور اشاعه داده شود.

اسماعیل نجار صبح امروز از مسیر زمینی حمیل و از طریق کرمانشاه وارد استان ایلام شده است و برنامه های دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، بازدید از روستای چم شیر عرب رودبار واقع در شهرستان سیروان و افتتاح مسکن های ساکنان این روستا و بازدید از نهالستان های مهران و درختکاری را در سفر یک روزه وی به استان ایلام گنجانده شده است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.