اثر افزایش نرخ گاز در چند شرکت سیمانی!

[ad_1] هوشمند نیوز – حسام بهمن آبادی؛ سیمان صوفیان با نماد سصوفی امروز درشفاف سازی خود در سامانه کدال اعلام کرده است از تاریخ افزایش نرخ لغایت پایان اسفند ماه افزایش در بهای تمام شده محصولات به میزان ۴۹۵ میلیارد ریال خواهد بود. شرکت سیمان نی‌ریز با نماد سنیر نیز افزایش در مبلغ بهای تمام

کد خبر : 375558
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۵ تیر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۸
اثر افزایش نرخ گاز در چند شرکت سیمانی!

[ad_1]

هوشمند نیوز – حسام بهمن آبادی؛ سیمان صوفیان با نماد سصوفی امروز درشفاف سازی خود در سامانه کدال اعلام کرده است از تاریخ افزایش نرخ لغایت پایان اسفند ماه افزایش در بهای تمام شده محصولات به میزان ۴۹۵ میلیارد ریال خواهد بود.

شرکت سیمان نی‌ریز با نماد سنیر نیز افزایش در مبلغ بهای تمام شده محصولات را به میزان ۸۹۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرده است.

سیمان همگتان با نماد سهگمت نیز از دیگر شرکت‌های سیمانی‌ است که نسبت به اثر افزایش نرخ گاز شفاف سازی کرده است.

سهمگت افزایش بهای تمام شده هر تن محصولات را ۶۰۰۰۰ ریال برآورد کرده است.














کدال نگر بیست پنجم تیر

غپاک

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:


در سال مالی 1401 قیمت فروش محصولات در مقایسه با بهای تمام شده محصولات با نرخ بیشتری رشد داشته است به نحوی که نسبت بهای تمام شده به فروش در سال 1401 عددی با لغ بر 78 درصد و در سال مالی گذشته 84 درصد در سطح تلفیق بوده است. در رابطه با عملیات شرکت اصلی نیز با توجه به کاهش هزینه‌های توزیع و فروش به دلیل تغییر ساختار فعالیت در مجموعه پاک و انتقال عملیات توزیع و فروش به شرکت هزینه‌های و فروش به دلیل تغییر ساختار فعالیت در مجموعه پاک و انتقال عملیات توزیع و فروش به شرکت پخش سراسری که موجب کاهش 50 درصدی هزینه‌های توزیع و فروش در شرکت اصلی گردیده است.

وپست

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:


رشد 102 درصدی سود خالص بانک در دوره 3 ماهه منتهی به 31/ 03 /1402 نسبت به دوره مشابه سال قبل عمدتاً از افزایش 75 درصدی درآمد عملیاتی بانک بوده که ناشی از افزایش درآمد تسهیلات اعطایی،درآمد سپرده‌گذاری در بانک‌ها و موسسات اعتباری و درآمد سرمایه‌گذاری در اوراق بدهی و همچنین مدیریت بهینه هزینه‌های بانک در 3 ماهه ابتدایی سال جاری می‌باشد.

کویر

انعقاد قرارداد مهم:


موضوع انعقاد قرارداد: نصب تجهیزات مکانیکال،الکترومکانیکال،برق و ابزار دقیق و پایپینگ پروژه ذوب


طرف قرارداد: شرکت دژپاد صنعت سازه


مبلغ قرارداد:  6,500,000 میلیون ریال

سلار

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:


  • رفیت اسمی این شرکت طبق پروانه بهره برداری شماره 20430 مورخ 09/ 04/ 94 سالیانه معادل 140400 تن می‌باشد که در طول سال 1401 تولید واقعی شرکت 137461 تن بوده و به میزان 2939 تن کاهش تولید که معادل 2 درصد می‌باشد انجام پذیرفته و علت کاهش تولید سیمان نیز مصوبات اعلام شده توسط شرکت برق مبنی بر کاهش مصرف برق در تابستان 1401 بوده است . لازم به ذکر می‌باشد میزان تناژ تولید سیمان سفید در پیش بینی بودجه سال 1401 به میزان 155000 تن بوده که در صورت‌های مالی با عنوان ظرفیت عملی قید شده و در عرف صنعت سیمان ظرفیت عملی 90 درصد ظرفیت اسمی‌ می‌باشد.

سجام

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:


پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر تغییر نرخ گاز خوراک و سوخت در سال 1402 به استحضار می رساند براساس مکاتبه صورت گرفته توسط شرکت گاز شهرستان تربت جام و با عنایت به مصوبه هیئت وزیران درخصوص افزایش نرخ هر متر مکعب گاز مصرفی به 10.000ریال (با احتساب ارزش افزوده و عوارض 12.500 ریال ) ، با توجه به برآورد مصرف گاز این شرکت از تاریخ افزایش نرخ لغایت پایان آذر ماه 1402 ( پایان سال مالی ) ، افزایش در قیمت تمام شده محصولات این شرکت به مبلغ 275 میلیارد ریال خواهد بود.

کصدف

دریافت مجوز تغییر بیش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات:


نوع محصول: محصولات داخلی شرکت


نرخ قبلی:  740,000 ریال


نرخ جدید:  814,000 ریال


نسبت فروش محصول به کل درآمد سال قبل: 100 درصد


              با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه و هزینه های تولید هیئت مدیره با افزایش حدود 10% در محصول سایز60*60 موافقت نمود.

تمحرکه

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:


  • کاهش بهای تمام شده به دلیل تغییر طبقه بندی توسط حسابرس و انتقال بخشی از هزینه‌ها به هزینه‌های اداری تشکیلاتی می‌باشد و تغییرات سایر درآمدهای عملیاتی و درآمد سرمایه گذاری به دلیل اصلاحات حسابرس و تغییر طبقه بندی می‌باشد.
  • افزایش سر فصل سایر دارایی‌ها و کاهش سر فصل موجودی نقد و بان ک به دلیل افزایش در زیان تایید شده سنوات قلا و منظور نمودن در حساب دارایی‌های انتقالب به دوره آتی و تغییرات در حساب موجودی نقد و بانک ناشی از تسعیر ارز و اصطلاح طبقه‌بندی می‌باشد.

سنیر

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:


به استناد ماده 2 مکرر 3 دستورالعمل اجرایی افشای اطلاعات شرکت های ثبت شده نزد سازمان به اطلاع می‌رساند پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ گاز مصرفی در سال 1402 به استحضار می رساند بر اساس مکاتبه شرکت گاز استان فارس قبض دریافتی از شرکت گاز و با عنایت به مصوبه هیأت وزیران، نرخ گاز بهای مصرفی این شرکت از مورخ1402/03/29 به ازای هر متر مکعب 10.000 ریال (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض 12.500 ریال) محاسبه می گردد. با توجه به برآورد مصرف گاز این شرکت از تاریخ افزایش نرخ لغایت پایان اسفند 1402 افزایش در مبلغ بهای تمام شده محصولات به میزان 89،300 میلیون ریال خواهد بود.

سصوفی

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:


پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش نرخ گاز مصرفی به استحضار می رساند براساس مکاتبه شرکت گاز استان آذربایجان شرقی ، قبض دریافتی از شرکت گاز و با عنایت به مصوبه هیات وزیران ،نرخ گاز بهای مصرفی این شرکت از مورخ 1402/03/29 به ازای هر متر مکعب 10.000 ریال ( با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض 12.500 ریال )محاسبه می گردد.با توجه به برآورد مصرف گاز این شرکت از تاریخ افزایش نرخ لغایت پایان اسفند سال 1402 افزایش در بهای تمام شده محصولات به میزان 495 میلیارد ریال خواهد بود.

ارفع

توضیحات در خصوص اطلاعات و صورت های مالی منتشر شده:


رشد سود عملیاتی  سه ماه مذکور نسبت به دوره مشابه سال قبل به میزان 167 درصد، به علت افزایش درآمدهای عملیاتی ناشی از افزاشی مقدار فروش و افزایش نرخ میانگین فروش و کاهش قیمت تمام شده شمش می‌باشد.

سهگمت

شفاف سازی در خصوص شایعه، خبر یا گزارش منتشر شده:


پیرو گزارش منتشر شده در پایگاه خبری شرکت ملی گاز ایران مبنی بر افزایش نرخ خوراک، گاز و سوخت در سال 1402 به استحضار می رساند احتراماً طی دریافت قبض بهای گاز مصرفی در نیمه اول تیر ماه سال 1402 و با عنایت به مصوبه هیئت محترم وزیران، نرخ گاز بهای مصرفی این شرکت از تاریخ 1402/03/29 به ازای هر متر مکعب 10،000 ریال (با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض 12،506ریال) محاسبه می گردد و با توجه به افزایش نرخ مذکور، افزایش بهای تمام شده هر تن محصولات 600،000 ریال برآورد می گردد.

 

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.