اتک آن تایتان: بهترین کارهایی که از قهرمانان داستان سر زد

[ad_1] داستان اتک آن تایتان سرشار از تصمیمات مقتدرانه و رفتارها و اعمال دلیرانه است اما برخی از این اعمال در ذهن هواداران داستان جاودانه شده‌اند. در این مقاله ده مورد از شجاعانه‌ترین تصمیمات و اعمال شخصیت‌های داستان اتک آن تایتان را بر خواهیم شمرد. با ما همراه شوید. شفاف‌سازی واژه «قهرمان» در داستان اتک

کد خبر : 90176
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۵
اتک آن تایتان: بهترین کارهایی که از قهرمانان داستان سر زد

[ad_1]

داستان اتک آن تایتان سرشار از تصمیمات مقتدرانه و رفتارها و اعمال دلیرانه است اما برخی از این اعمال در ذهن هواداران داستان جاودانه شده‌اند. در این مقاله ده مورد از شجاعانه‌ترین تصمیمات و اعمال شخصیت‌های داستان اتک آن تایتان را بر خواهیم شمرد. با ما همراه شوید.

شفاف‌سازی واژه «قهرمان» در داستان اتک آن تایتان امر چندان آسانی نیست زیرا بررسی توانایی‌های جنگی یک شخصیت تنها معیار کافی برای رفع‌ورجوع سیاه‌وسفید بودن و ماهیت خوب و بد اعمال آنها نیست.

هرچند، اکنون‌که داستان در مانگا به اتمام رسیده و اکثر خطوط روایی به سرانجام رسیده‌اند برای ما نیز مشخص شد قهرمانان راستین داستان چه کسانی هستند.
این سؤال اکنون در قالب مقاله تعبیه‌شده و به بزرگ‌ترین دستاورد هریک از این قهرمانان چه فیزیکی احساساتی و چه سیاسی و حتی تاکتیکی می‌پردازد.

هشدار: خطر لوث شدن داستان ورای فصل چهارم انیمه

10- اروین پیش قراول حمله به بیست تایتان

اروین اسمیت، سیزدهمین فرمانده لشکر پیشرو شاید جنگجوی قابلی نباشد اما توانایی فرماندهی و رهبری او غیرقابل قیاس است تا حدی که لیوای در گیرودار میدان نبرد به زنده کردن مجدد او با سرم تایتان فکر می‌کند.

اروین مسئول چندین پیروزی تاکتیکی و سیاسی بزرگ برای لشکر پیشرو و پارادیس است. اما در میان اینها، تصمیم شجاعانه او در حمله مستقیم به بیست تایتان (Beast Titan) برجسته‌تر از سایرین است.
این حمله با مرگ او و اکثر سربازان لشکر پیشرو به‌پایان می‌رسد اما به لیوای فرصت کافی می‌دهد تا انتقام سهمگینی از زیک یگر بگیرد.

9- هانس از میکاسا و ارن محافظت می‌کند

هانس پس‌ازآنکه آرمین به او می‌گوید ارن و میکاسا احتمالاً نزدیک خانه‌شان هستند به آنجا می‌رود و با صحنه کارلا یگر گرفتارشده در زیر سقف ویران‌شده خانه‌شان مواجه می‌شود.

او تلاش می‌کند کارلا را نجات دهد و به خواهش‌های او مبنی بر نجات بچه‌هایش اهمیتی نمی‌دهد اما سرسختی هانس با سر رسیدن تایتان خندان در هم می‌شکند.
او بچه‌ها را به نیش کشیده و فرار می‌کند، عملی که او هرگز خودش را برای انجام آن نمی‌بخشد.

بااین‌حال، وقتی میکاسا و ارن باری دیگر با تایتان خندان روبه‌رو می‌شوند، هانس وارد میدان می‌شود تا آن را از بین ببرد و این دو نوجوان را باری دیگر از خطر نجات دهد اما این بار تصمیم او به قیمت جانش تمام می‌شود.

8- لیوای آکرمن آرمین را در عوض اروین برمی‌گزیند

مرگ قریب الوع اروین مانند ابر سیاهی بر سر لشکر پیشرو سایه افکنده است اما بیشتر از همه برای لیوای که بر روی راهنمایی‌ها و مهارت‌های مافوق خود بیش از آنکه بروز بدهد حساب بازکرده است.
اروین و آرمین متأسفانه در یک قدمی مرگ قرار دارند؛ آرمین درنتیجه رویارویی با تایتان غول‌آسا دچار سوختگی شدید شد.

ارن و میکاسا هر دو دلایل احساسی کافی برای نجات آرمین در عوض فرماندهشان ارائه می‌دهند اما لیوای پس از تحمل رنج روانی فراوان درنهایت تصمیم خود را می‌گیرد؛ انتخاب آرمین پیروزی اجتناب ناپذیر اما خونین پارادیس را تضمین می‌کند.

7- زو هانجی به تیم خود فرصت فرار از مهلکه را می‌دهد

با پیشروی رامبلینگ (Rumbling) به‌سوی سایر کشورها، قهرمانان با مشکل بزرگی روبه‌رو هستند: هواپیمایشان آماده بلند شدن نیست. پیش از آنکه تایتان‌های غول‌آسا به بندر برسند هانجی آرمین را به‌عنوان فرمانده بعدی لشکر پیشرو انتخاب می‌کند و به‌تنهایی به مصاف تایتان‌ها می‌رود.

او موفق می‌شود چند تایتان را با کمک تاندر اسپیرهای خود از پای درآورد و سپس در حالی که بدنش را شعله های سوزان آتش احاطه می‌کنند دست به شمشیر می‌شود. فداکاری هانجی شرافتمندانه و مهم‌تر از همه حیاتی بود، هم برای دوستانش و هم برای جهان.

6- یمیر جان هیستوریا را در قلعه اوتگارد نجات می‌دهد

علاقه یمیر به هیستوریا رایس که در آن زمان با نام کریستا لنز شناخته می‌شد، در قلعه اوتگارد به‌طور کامل به نمایش گذاشته می‌شود. جایی که هر دوی آنها به همراه برتولت، راینر و کانی از دست تایتان‌های شبگرد پناه گرفته‌اند.

هنگامی‌که موقعیت رو به بغرنجی می‌گذارد، یمیر به تایتان آرواره تبدیل می‌شود و تایتان‌هاای مهاجم را از پا درمی‌آورد. خوشبختانه یمیر با سر رسیدن هانجی و سربازانش از خطر جان سالم به درمی‌برد. جالب آن است که اگر یمیر در آن لحظه به تایتان تبدیل نمی‌شد تایتان زرهی و غول‌آسا خود به قالب تایتان‌هایشان تغییر شکل داده تا خود را از این وضعیت نجات دهند.


با بهترین انیمه‌ها از نگاه ویجیاتو آشنا شوید:

  • معرفی بهترین انیمه‌های دهه‌ نود میلادی: از گاندام تا بسکتبالیست‌ها
  • رمزگشایی از معروف‌ترین تئوری انیمه My Neighbour Totoro
  • انیمه خوب ببینیم: معرفی آثار دلنشین سال 2020
  • پیشنهاد هشت انیمه جذاب برای مخالفان انیمه 
  • با بهترین انیمه‌های سال ۲۰۲۰ آشنا شوید
  • برترین انیمه‌های پسا آخرالزمانی

5- راینر جلوی هزارپای درخشان را در دژ سالتا می‌گیرد

راینر براون با تایتان زرهی جنایات بسیاری انجام داده است که تقاضای بخشش از قربانیان و حتی خودش برای تمام جان‌هایی که به‌دست او از بین رفته‌اند را شدنی نمی‌بیند.
بااین‌حال، آخرین عمل او در نقش جنگجوی مارلی اندکی رستگاری برای او به ارمغان می‌آورد. راینر مجبور به رویارویی با منبع تمام موجودات زنده؛ هزارپای درخشانی، می‌شود که از ارن جداشده است.

راینر با کمک تایتان ارابه و تایتان زن موفق می‌شود جلوی این موجود مرموز را در بازگرداندن قدرت تایتان بنیان‌گذار بگیرد.

4- آخرین عمل رستگاری تئو ماگات و کیت شادیس

تئو ماگات نیز راه فداکاری هانجی را در پی گرفت و در پارادیس باقی ماند جایی که او با فدا کردن جان خود از تعقیب شدن گروه توسط سایر کشتی‌ها جلوگیری می‌کند.
درست پیش از آنکه ماگات توسط سایر یگریست ها موردحمله قرار بگیرد کیت شادیس سر و کله‌اش پیدا می‌شود و هر دو مرد خود را در اتاق مواد منفجره محبوس می‌کنند.

آنها گفتگوی کوتاهی با یکدیگر دارند که شامل شکست‌ها و اشتباهات فردی‌شان است. این دو سخنان خود را با اشاره‌ای مبهم به‌پایان دادن به زندگی خود و رسیدن به رستگاری برای اعمال بدی که طول زندگی خود انجام داده‌اند به‌پایان می‌رسانند.
تئو ماگات و کیت شادیس اسم یکدیگر را به هم می‌گویند و سپس در انفجار تمامی مواد منفجره آن اتاق، خود و باقی کشتی‌ها از بین می‌روند.

3- آرمین از بازگشت ارن به تایتان بنیان‌گذار جلوگیری می‌کند

قدرت تایتان بنیان‌گذار – چشمه موجودات زنده – از ارن جداشده اما نه به‌طور کامل. او در فرم یک تایتان غول‌آسا به عرصه نبرد بازمی‌گردد و آرمین را مجبور به مقابله به دوست صمیمی خود می‌کند.

آن‌ها مبارزه را آغاز می‌کنند در حالی که میکاسا و لیوای به دنبال راهی برای دست‌یابی به بدن واقعی ارن هستند و در انتها با مهارت لیوای و عزم راسخ میکاسا موفق به انجام آن می‌شوند.

2- ارن یگر همه‌چیز را فدای دوستانش می‌کند

برای مدت مدیدی به نظر می‌رسید ارن می‌خواهد دنیا را از سر انتقام نابود کند، عملی که حتی نزدیک‌ترین یارانش را علیه او می‌شوراند.

هرچند، او به دوستش آرمین (از طریق نوعی کاشت حافظه) توضیح می‌دهد که تنها امیدوار است همه بتوانند مردم الدیا را به‌عنوان کسانی که رامبلینگ را به‌پایان رساندند بشناسند و بپذیرند. این برنامه، باوجود ماهیت آشفته و متناقضش به نتیجه می‌رسد.

1- میکاسا بنیان‌گذار یمیر را آزاد می‌کند

تاندر اسپیر لیوای راه میکاسا را برای دسترسی مستقیم به ارن باز می‌کند. او ارن را به طرز هولناکی متصل به سقف دهان تایتان غول‌آسا از طریق ستون فقراتش می‌یابد و حتی یک لحظه در قطع کردن سر او درنگ نمی‌کند. میکاسا سپس سر بریده ارن را بوسیده در حالی که روح یمیر فریتز با مناعت به آنها می‌نگرد.

با نشان دادن یک مکالمه درونی برای ما مشخص می‌شود که بنیان‌گذار یمیر از طریق عمل میکاسا در به‌پایان رساندن زندگی مردی که بیش از هرکسی در دنیا به او عشق می‌ورزد آزادشده است. این عمل درنهایت به از بین رفتن قدرت تایتان‌ها از جهان و بازگشت تمامی انسان‌های به فرم اصلی خودشان می‌شود.

منبع: cbr
برچسب‌هاحمله به غول
کپی شد

https://vgto.ir/bb9

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.