اتهامات SEC علیه FTX، مدیران Alameda وانگ و الیسون یافته های کلیدی را فاش کردند، رگولاتور ایالات متحده می گوید FTT یک امنیت است – Bitcoin News

[ad_1] در 21 دسامبر 2022، اعضای مجری قانون ایالات متحده توضیح دادند که گری وانگ، یکی از بنیانگذاران FTX و مدیر عامل سابق تحقیقات Alameda به اتهامات کلاهبرداری مالی اعتراف کرده اند. اتهامات اخیر علیه وانگ و الیسون برخی از یافته‌های کلیدی را برجسته می‌کند و به گفته کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده

کد خبر : 296743
تاریخ انتشار : جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ - ۵:۰۰
اتهامات SEC علیه FTX، مدیران Alameda وانگ و الیسون یافته های کلیدی را فاش کردند، رگولاتور ایالات متحده می گوید FTT یک امنیت است – Bitcoin News

[ad_1]

در 21 دسامبر 2022، اعضای مجری قانون ایالات متحده توضیح دادند که گری وانگ، یکی از بنیانگذاران FTX و مدیر عامل سابق تحقیقات Alameda به اتهامات کلاهبرداری مالی اعتراف کرده اند. اتهامات اخیر علیه وانگ و الیسون برخی از یافته‌های کلیدی را برجسته می‌کند و به گفته کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، نماد مبادله FTX FTT یک اوراق بهادار در نظر گرفته می‌شود.

شکایت SEC می گوید که SBF به مدیران بلندپایه مانند کارولین الیسون دستور داد تا کلاهبرداری کنند.

وکیل ایالات متحده، دامیان ویلیامز، روز چهارشنبه به مردم گفت که اتهاماتی علیه کارولین الیسون، مدیر عامل سابق Alameda Research، و Zixiao (گری) وانگ، مدیر ارشد فناوری سابق FTX Trading Ltd. منطقه جنوبی نیویورک (SDNY) ثبت شده است. ) همچنین به مطبوعات گفت که الیسون و وانگ با مجریان قانون فدرال همکاری می کنند و اتهامات اخیر SEC یافته های کلیدی را مشخص می کند که قبلاً در مورد آنها حدس زده می شد یا در آن زمان ناشناخته بود.

اتهامات SEC علیه FTX، مدیران Alameda وانگ و الیسون یافته های کلیدی را فاش کردند، تنظیم کننده ایالات متحده می گوید FTT یک امنیت است
بنیانگذار FTX و CTO سابق Zixiao (Gary) Wang (تصویر سمت چپ). کارولین الیسون، مدیر عامل سابق آلامدا (تصویر سمت راست).

اولین شواهد آشکار نشان می دهد که سام بنکمن-فرید (SBF) یکی از بنیانگذاران FTX در جریان تور رسانه ای اخیر خود چیزهای غیرواقعی زیادی گفته است. اتهامات SEC نشان می دهد که در طول آن مصاحبه ها در مورد جزئیات دروغ گفته شده است و SEC بانکمن-فرید و وانگ را به “نادرستی” متهم می کند. [diverting] دارایی های مشتری به Alameda Research LLC و شرکت های تابعه آن. علاوه بر این، طبق اتهامات SEC، گمانه زنی ها و شایعاتی که می گویند SBF و Wang یک درب پشتی برای FTX برای Alameda ساخته اند نیز درست است.

اتهامات SEC علیه FTX، مدیران Alameda وانگ و الیسون یافته های کلیدی را فاش کردند، تنظیم کننده ایالات متحده می گوید FTT یک امنیت است
باربارا فرید، مادر سم بنکمن-فرید، در حال ورود به دادگاه در نیویورک برای محاکمه پسرش در 22 دسامبر.

شکایت SEC می‌گوید که SBF، Wang و Ellison «روش ویژه قابل توجهی را در پلتفرم FTX به Alameda ارائه کرده‌اند، از جمله یک «خط اعتبار» تقریباً نامحدود که توسط مشتریان این پلتفرم تأمین می‌شود. رگولاتور ایالات متحده همچنین می‌گوید که الیسون، «به دستور Bankman-Fried»، قیمت نماد مبادله FTX FTT را دستکاری کرد. هدف از این اقدام افزایش قیمت FTT به منظور افزایش ارزش وثیقه آلامدا بود.

SEC همچنین ادعا می کند که SBF تنها تصمیم گیرنده در Alameda Research بوده است. جزئیات بایگانی دادگاه SEC، حتی پس از اینکه الیسون و ترابوکو در اکتبر 2021 یا در حوالی آن به عنوان مدیرعامل شرکت کردند، بنکمن-فرید تصمیم گیرنده نهایی در Alameda باقی ماند. در ادامه اتهامات SEC آمده است:

مهم‌تر از همه، Bankman-Fried از Alameda برای نگهداری دارایی‌های مشتریان FTX و به کارگیری آن دارایی‌ها، تحت هدایت Bankman-Fried برای کمک به رشد امپراتوری خود استفاده کرد.

تنظیم کننده ایالات متحده، FTT را به عنوان یک امنیت تعریف می کند، قرارداد وثیقه 250 میلیون دلاری SBF در دادگاه فدرال منهتن

یکی از آشکارترین اتهامات، که ممکن است اقدامات نظارتی گسترده ای را در کل صنعت کریپتو ایجاد کند، این است که SEC چگونه FTT رمز ارز را تعریف می کند. اساسا، از نظر تنظیم کننده اوراق بهادار ایالات متحده، FTT یک اوراق بهادار است. شکایت SEC علیه وانگ و الیسون جزئیات می‌دهد: «FTT به عنوان یک قرارداد سرمایه‌گذاری و بنابراین به عنوان یک تضمین عرضه و فروخته شد». این شکایت می افزاید: «در نتیجه مالکیت بزرگ FTX و تیم مدیریت آن، منافع شرکت و تیم مدیریت آن با سرمایه گذاران در FTT همسو شد.

اتهامات SEC علیه FTX، مدیران Alameda وانگ و الیسون یافته های کلیدی را فاش کردند، تنظیم کننده ایالات متحده می گوید FTT یک امنیت است
تصویری از شکایت SEC علیه الیسون و وانگ.

اتهامات علیه الیسون و وانگ همچنین می‌گویند که کاغذ سفید FTT «به طور خاص پتانسیل سود توکن را برجسته می‌کند». در چندین مورد در سراسر تشکیل پرونده SEC، اشاره می‌کند که الیسون می‌گوید SBF به او «هدایت» یا «دستور» داده تا بسیاری از تخلفات را اجرا کند. جهت ادعایی که الیسون توصیف می کند کاملاً با ادعاهای SBF در تضاد است که او گفت از معاملات آلامدا بی اطلاع بوده و شرکت را اداره نمی کند. ادعاهای SEC خاطرنشان می کند که برای مدتی طولانی، ظاهراً به الیسون دستور داده شده بود تا تحت فرمان SBF تعدادی از اقدامات متقلبانه انجام دهد.

در سال 2022، علیرغم اینکه SEC تحت فشار شدید قرار داشت، ادعا کرد که “بانکمن فرید و الیسون به استفاده از دارایی های مشتریان FTX در تابستان 2022 ادامه دادند.” در جزئیات شکایت SEC، وجوه برای گمراه کردن سرمایه‌گذاران و نجات شرکت‌های رمزنگاری مضطرب مورد استفاده قرار گرفت. نیویورک پست گزارش می دهد که SBF اواخر عصر چهارشنبه استرداد شد و او اکنون در منطقه منهتن نیویورک است. The Post گفت که مادر SBF “باربارا فرید، ساعاتی قبل از محاکمه ظهر در حال ورود به دادگاه خیابان پرل دیده شد.” این گزارش بیشتر توضیح داد که SBF برای محاکمه با یک قاضی در دادگاه فدرال منهتن روبرو شده است.

SBF در مقابل قاضی منهتن، گابریل گورنشتاین ظاهر شد، او قراردادی به ارزش 250 میلیون دلار را تایید کرد که به بنیانگذار FTX اجازه می‌دهد به همراه والدینش جوزف بنکمن و باربارا فرید در حصر خانگی قرار گیرند. SBF توسط مارک کوهن، وکیل مجرم جنسی، Ghislaine Maxwell وکالت شد و منابع به نیویورک پست گفتند که “معامله از قبل تنظیم شده بود.” بر اساس این قرارداد، SBF برای ورزش، سلامت روان و درمان های سوء مصرف مواد، اجازه خروج از خانه والدینش در کالیفرنیا را دارد.

اسناد دادگاه بدون مهر و موم نشان می دهد که توافق نامه الیسون، که باید توسط دادگاه تایید شود، نشان می دهد که مدیر عامل سابق آلامدا با وثیقه 250000 دلاری موافقت کرده است. الیسون همچنین پاسپورت خود را تسلیم کرد و او باید غرامتی را که دادگاه تصمیم گرفته است بپردازد. اگر الیسون به طور کامل همکاری کند و دادگاه فدرال SDNY موافقت کند، ممکن است فقط با تخلفات مالیاتی کیفری روبرو شود و این احتمال وجود دارد که بدون هیچ گونه زندانی از زندان خارج شود. توافق نامه بدون مهر و موم نشان می دهد که الیسون با وکیل استفانی آواکیان کار می کند. توافقنامه ای برای اتهامات گری وانگ و معامله خاص او هنوز برای عموم فاش نشده است.

برچسب ها در این داستان

وکیل ویلیامز، بانکمن-فرید، باربارا فرید، کارولین الیسون، CFTC، اتهامات، همکاری، FBI، دادگاه فدرال، اتهامات کلاهبرداری، FTT، امنیت FTT، ftx، سقوط FTX، گری وانگ، مجری قانون، نیویورک، نیویورک، سام بانکمن -فرید، sbf، محاکمه SBF، SDNY، SEC، بایگانی SEC، اوراق بهادار، امنیت، رمز امنیتی، امنیت ثبت نشده

نظر شما در مورد یافته های کلیدی در اتهامات SEC علیه الیسون و وانگ چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 6000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، The New York Post،

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.