اتفاق مهم در باشگاه‌های لیگ برتری/ در پی اقدام دولت رخ داد؛ قمار بی‌قمار!

[ad_1] باشگاه‌های لیگ برتر به طور داوطلبانه با پایان دادن به حمایت مالی مربوط به قمار در قسمت جلوی پیراهن‌ها از ابتدای فصل ۲۰۲۷-۲۰۲۶ موافقت کردند. باشگاه‌های لیگ برتر روز پنجشنبه اعلام کردند که اجازه به شرکت‌های شرط‌بندی به عنوان حامیان اصلی پیراهن را متوقف می‌کنند. این ممنوعیت به تدریج اعمال خواهد شد و اسپانسرها

کد خبر : 345428
تاریخ انتشار : جمعه ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲:۰۰
اتفاق مهم در باشگاه‌های لیگ برتری/ در پی اقدام دولت رخ داد؛ قمار بی‌قمار!

[ad_1]

باشگاه‌های لیگ برتر به طور داوطلبانه با پایان دادن به حمایت مالی مربوط به قمار در قسمت جلوی پیراهن‌ها از ابتدای فصل ۲۰۲۷-۲۰۲۶ موافقت کردند.

باشگاه‌های لیگ برتر روز پنجشنبه اعلام کردند که اجازه به شرکت‌های شرط‌بندی به عنوان حامیان اصلی پیراهن را متوقف می‌کنند. این ممنوعیت به تدریج اعمال خواهد شد و اسپانسرها تنها تا پایان فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ مجاز به تبلیغ خواهند بود. این حرکت مورد استقبال کمپین‌های تبلیغاتی قرار گرفته است، و احتمالاً باعث تمرکز بر سایر اشکال حمایت مالی از قمار در ورزش می‌شود.

لیگ برتر در بیانیه‌ای اعلام کرد: «باشگاه‌های لیگ برتر امروز به طور جمعی توافق کردند که حمایت مالی از قمار را از جلوی پیراهن‌های باشگاهی حذف کنند، و ما اولین لیگ ورزشی در بریتانیا هستیم که به طور داوطلبانه چنین اقدامی را برای کاهش تبلیغات قمار انجام می‌دهیم.

این اعلامیه به دنبال مشاوره گسترده با لیگ، باشگاه‌های آن و وزارت فرهنگ، رسانه و ورزش به عنوان بخشی از بازنگری مداوم دولت در مورد قوانین فعلی قمار به اجرا درمی‌آید. لیگ برتر همچنین در حال همکاری با سایر ورزش‌ها برای ایجاد کد جدید برای حمایت مالی قمار است. برای کمک به باشگاه‌ها برای عبور از حمایت قمار روی پیراهن، قرارداد جمعی در پایان فصل ۲۰۲۶-۲۰۲۵ اعمال می‌شود.»

تبلیغات قمار در ورزش و پخش ورزشی در سال‌های اخیر به موضوعی داغ تبدیل شده است. دولت بریتانیا در حال بررسی قوانین کلی قمار در ماه‌های آینده است. با توجه به قوانین آتی که احتمالاً تبلیغات قمار را در بریتانیا محدود می‌کند، لیگ برتر گامی فعال در پیشبرد داوطلبانه این موضوع برمی‌دارد. بدون شک بعد از این، بر سایر حوزه‌هایی که تبلیغات شرط‌بندی به شدت انجام می‌شود، از جمله کناره‌های زمین و پخش تلویزیونی بازی‌ها، تمرکز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۲۵۱۲۵۴

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.