اتریوم در حال سبقت گرفتن است

[ad_1] تصویر بازار بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته بیش از 3 درصد افزایش یافته و به 1.21 تریلیون دلار رسیده است. جالب اینجاست که بیت کوین با رشد کلی همگام نبوده و در مدت مشابه با افزایش 2.3 درصدی به 28.55 هزار دلار رسیده است. از سوی دیگر، اتریوم با 5.5 درصد افزایش

کد خبر : 343054
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۶ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۲
اتریوم در حال سبقت گرفتن است

[ad_1]

تصویر بازار

بازار ارزهای دیجیتال در 24 ساعت گذشته بیش از 3 درصد افزایش یافته و به 1.21 تریلیون دلار رسیده است. جالب اینجاست که بیت کوین با رشد کلی همگام نبوده و در مدت مشابه با افزایش 2.3 درصدی به 28.55 هزار دلار رسیده است. از سوی دیگر، اتریوم با 5.5 درصد افزایش به 1910 دلار رسیده است.

کریپتوکارنسی سابق در بالاترین سطح محلی گیر کرده است که از 19 مارس قادر به تثبیت آن نیست. این ادغام طولانی مدت زمینه را برای حرکت بزرگ بعدی فراهم می کند.

حل این تجمیع احتمالاً با واکنش بازار به حقوق و دستمزدهای غیرکشاورزی روز جمعه مرتبط است. از نظر فنی، عقب نشینی به سطح 27 هزار دلار برای اصلاح رالی 10هفتم ماه مارس در حال حاضر بیشتر محتمل است.

سناریوی صعودی تری توسط اتریوم ارائه شده است، که دیروز در یک حرکت تند مقاومت را شکست و همچنان به افزایش کشش خود ادامه می دهد و به بالاترین حد در 8 ماه گذشته رسیده است. پویایی در نظریه فیبوناچی نشان می دهد که هدفی نزدیک به 2150 دلار را می توان در نظر گرفت.

پس زمینه خبر

طبق برآوردهای کایکو، سهم بایننس از بازار ارزهای دیجیتال در سه ماهه اول با 16 درصد کاهش به 54 درصد رسید. این کاهش با حذف معاملات بدون کمیسیون در تعدادی از ابزارها و شکایت CFTC تسهیل شد.

گلاسنود خاطرنشان کرد که شکایت CFTC علیه بایننس منجر به خروج قابل توجه کاربران از پلتفرم و کاهش اعتماد سرمایه گذاران به بیت کوین نشده است. ساختار انتقالی بازار بیت کوین پس از یک دوره نزولی به شکل گیری ادامه می دهد. تعداد آدرس هایی که حداقل یک بیت کوین را در اختیار دارند به 1 میلیون نزدیک می شود.

بر اساس تحقیقات Brown Brothers Harriman (BBH)، تقریباً 3/4 از سرمایه گذاران نهادی مورد بررسی گفتند که “بسیار یا بسیار علاقه مند” به ETF ارزهای دیجیتال هستند. در همین حال، تنها 25 درصد از پاسخ دهندگان قصد دارند سرمایه گذاری خود را در سال آینده افزایش دهند.

وزارت دادگستری ایالات متحده از توقیف 112 میلیون دلار دارایی دیجیتال از عاملان کلاهبرداری ارزهای دیجیتال و پولشویی خبر داد.

این مقاله توسط تحلیلگر ارشد بازار FxPro، Alex Kuptsikevich نوشته شده است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.