اتحادیه فوتبال آرژانتین AFA با Upland برای ورود به Metaverse شریک می شود – Metaverse Bitcoin News

[ad_1] اتحادیه فوتبال آرژانتین، AFA، با Upland، یک پلتفرم دنیای مجازی، همکاری کرده است تا هواداران خود را با متاورس آشنا کند. آپلند به هواداران آرژانتینی اجازه می دهد تا ارتباط بیشتری با تاریخ AFA داشته باشند و فرصتی را برای دریافت نمایش دیجیتالی از چندین ملک لیگ، از جمله باشگاه ها، بازی ها، لحظات

کد خبر : 298649
تاریخ انتشار : سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
اتحادیه فوتبال آرژانتین AFA با Upland برای ورود به Metaverse شریک می شود – Metaverse Bitcoin News

[ad_1]

اتحادیه فوتبال آرژانتین، AFA، با Upland، یک پلتفرم دنیای مجازی، همکاری کرده است تا هواداران خود را با متاورس آشنا کند. آپلند به هواداران آرژانتینی اجازه می دهد تا ارتباط بیشتری با تاریخ AFA داشته باشند و فرصتی را برای دریافت نمایش دیجیتالی از چندین ملک لیگ، از جمله باشگاه ها، بازی ها، لحظات تاریخی و حتی بلیت ها فراهم می کند.

اتحادیه فوتبال آرژانتین AFA حضوری در متاورس ایجاد می کند

اتحادیه فوتبال آرژانتین، AFA، موسسه ای که لیگ ملی فوتبال را مدیریت می کند، اکنون وارد دنیای متاورز شده است. این سازمان با Upland، یک پروژه metaverse نقشه برداری واقعی، شریک شده است تا به کاربران خود اجازه دهد وارد متاورس شوند و مزایای ارتباط نزدیک تر با تیم ها و بازیکنان مشهور را تجربه کنند.

بر اساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط AFA، مشارکت Upland شامل نمایش دیجیتالی همه تیم های لیگ از جمله بازیکنان، بلیت ها، بازی ها، لحظات تاریخی و لحظات انحصاری پلتفرم خواهد بود. این همچنین ظاهراً به لیگ اجازه می‌دهد تا طرفداران جوان‌تر و متمرکز بر وب 3 و کلکسیونرهای دیجیتال از دنیای فوتبال را نیز جذب کند. این قرارداد چهار ساله اولین توافق AFA از این نوع است و هدف آن کسب درآمد اضافی برای لیگ فوتبال آرژانتین از طریق فروش دارایی های دیجیتال دارای مجوز متعدد است.

بازارهای ثانویه

با این حال، این تجربه متاورس تنها یک طرفه نخواهد بود، زیرا این پلتفرم امکان فروش مجدد این مجموعه های دیجیتالی توسط طرفداران را فراهم می کند و یک بازار ثانویه ایجاد می کند. انجمن فوتبال آرژانتین انتظار دارد که این امر باعث بهبود روابط این موسسه با هوادارانش و بین المللی کردن لیگ ملی پس از قهرمانی تیم ملی در جام جهانی فوتبال که اخیراً در قطر برگزار شد، شود.

کلودیو تاپیا، رئیس AFA، این همکاری را جشن گرفت زیرا از فناوری‌های نوظهور متاورس استفاده خواهد کرد. او بیان کرد:

این قرارداد به ما امکان می دهد با بهترین سازندگان فناوری و محصولات دیجیتال جدید شریک شویم و در نتیجه منبع درآمد جدیدی برای همه باشگاه های شرکت کننده ایجاد کنیم. ما از آپلند به عنوان شریک تجاری جدید اتحادیه خود و لیگ فوتبال حرفه ای آرژانتین استقبال می کنیم.

سایر لیگ‌های فوتبال جهان و همچنین برخی از تیم‌های آن‌ها، قبلاً در مسیر متاورس حرکت کرده‌اند. لالیگا اسپانیا، لیگ ملی فوتبال در اسپانیا، در حال حاضر در ابتکارات مرتبط با متاورس غوطه ور شده است، و با Globant و Dapper Labs برای گسترش حضور متاورس خود و ایجاد بازارهایی برای محصولات دیجیتال دارای مجوز شراکت ایجاد کرده است.

نظر شما در مورد استراتژی متاورس اتحادیه فوتبال آرژانتین چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تاثیر قرار گرفتن از رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، charnsitr / Shutterstock.com

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.