اتحادیه اروپا می گوید طرح ایالات متحده برای معافیت های مالیاتی خودروهای الکتریکی تبعیض آمیز است و ممکن است قوانین سازمان تجارت جهانی را نقض کند

[ad_1] بروکسل (رویترز) – اتحادیه اروپا روز پنجشنبه گفت که «عمیقاً نگران» در مورد پیشنهادات مالیاتی پیشنهادی برای خرید خودروهای الکتریکی در ایالات متحده است، زیرا آنها علیه تولیدکنندگان خارجی مغرضانه هستند و ممکن است قوانین سازمان تجارت جهانی (WTO) را نقض کنند. بر اساس ماده ای از لایحه 430 میلیارد دلاری آب و هوا

کد خبر : 240332
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۳
اتحادیه اروپا می گوید طرح ایالات متحده برای معافیت های مالیاتی خودروهای الکتریکی تبعیض آمیز است و ممکن است قوانین سازمان تجارت جهانی را نقض کند

[ad_1]

بروکسل (رویترز) – اتحادیه اروپا روز پنجشنبه گفت که «عمیقاً نگران» در مورد پیشنهادات مالیاتی پیشنهادی برای خرید خودروهای الکتریکی در ایالات متحده است، زیرا آنها علیه تولیدکنندگان خارجی مغرضانه هستند و ممکن است قوانین سازمان تجارت جهانی (WTO) را نقض کنند.

بر اساس ماده ای از لایحه 430 میلیارد دلاری آب و هوا و انرژی که روز یکشنبه توسط سنا تصویب شد، خریداران آمریکایی خودروهای الکتریکی بدون آلایندگی (EV) واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی به ارزش چند هزار دلار خواهند بود.

با این حال، شرایط محتوای داخلی برای معافیت‌های مالیاتی اعمال می‌شود تا صنعت خودروهای برقی را از اتکا به چین دور کند و سرمایه‌گذاری محلی در مواد معدنی باتری و تولید را تشویق کند.

میریام گارسیا فرر، سخنگوی کمیسیون اروپا، گفت: «ما فکر می‌کنیم که این تبعیض‌آمیز است، این تبعیض علیه تولیدکنندگان خارجی در رابطه با تولیدکنندگان آمریکایی است. البته این بدان معناست که با سازمان تجارت جهانی ناسازگار خواهد بود.»

گارسیا فرر در یک نشست خبری گفت که اتحادیه اروپا با واشنگتن موافقت کرده است که اعتبارات مالیاتی انگیزه مهمی برای افزایش تقاضا برای خودروهای برقی و ترویج انتقال به حمل‌ونقل پایدار و کاهش انتشار گازهای گلخانه‌ای است.

او گفت: “اما ما باید اطمینان حاصل کنیم که اقدامات معرفی شده منصفانه و غیرتبعیض آمیز هستند.” بنابراین ما همچنان از ایالات متحده می خواهیم که این عناصر تبعیض آمیز را از لایحه حذف کند و اطمینان حاصل کند که کاملاً با WTO مطابقت دارد.

گروهی از خودروسازان بزرگ هفته گذشته گفتند که اکثر مدل‌های EV به دلیل نیاز به باتری خودروها و محتویات مواد معدنی حیاتی که باید از ایالات متحده تهیه شوند، واجد شرایط دریافت اعتبار مالیاتی نیستند.

معافیت مالیاتی خودروهای الکتریکی بخشی از قانون کاهش تورم است که احتمالاً در این هفته توسط مجلس نمایندگان تصویب می شود و سپس برای امضای جو بایدن، رئیس جمهور، به کاخ سفید فرستاده می شود تا به قانون تبدیل شود.

(گزارش توسط جان چالمرز؛ ویرایش توسط مارک پاتر)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.