اتحادیه اروپا می گوید از اوکراین در «پیگیری مسیر اروپایی خود» حمایت خواهد کرد.

[ad_1] لینک بیانیه کامل اینجاست. قطعه: شورای اروپا آرمان های اروپایی و انتخاب اروپایی اوکراین را که در توافقنامه اتحادیه آمده است، تصدیق کرد. در 28 فوریه 2022، رئیس جمهور اوکراین با اعمال حق اوکراین برای انتخاب سرنوشت خود، درخواست اوکراین را برای عضویت در اتحادیه اروپا ارائه کرد. شورا به سرعت عمل کرده و

کد خبر : 177235
تاریخ انتشار : جمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۵:۵۴
اتحادیه اروپا می گوید از اوکراین در «پیگیری مسیر اروپایی خود» حمایت خواهد کرد.

[ad_1]

لینک بیانیه کامل اینجاست. قطعه:

  • شورای اروپا آرمان های اروپایی و انتخاب اروپایی اوکراین را که در توافقنامه اتحادیه آمده است، تصدیق کرد. در 28 فوریه 2022، رئیس جمهور اوکراین با اعمال حق اوکراین برای انتخاب سرنوشت خود، درخواست اوکراین را برای عضویت در اتحادیه اروپا ارائه کرد. شورا به سرعت عمل کرده و از کمیسیون دعوت کرده است تا نظر خود را در مورد این درخواست مطابق با مفاد مربوطه معاهدات ارائه کند. در انتظار این امر و بدون تأخیر، ما پیوندهای خود را بیشتر تقویت خواهیم کرد و مشارکت خود را برای حمایت از اوکراین در تعقیب مسیر اروپایی اش تعمیق خواهیم داد. اوکراین به خانواده اروپایی ما تعلق دارد.

بیشتر در راه است

این عالی است، اما چیزی که در حال حاضر کمی عملی تر از اتحادیه اروپا است نیز به بیراهه نمی رود.

یورو

یورو

یورو (EUR) واحد پول رسمی اتحادیه اروپا (EU) و 19 کشور از 27 کشور عضو در زمان نگارش این مقاله است. این ارز پس از دلار آمریکا، دومین ارز پرمعامله در بازارهای فارکس در سراسر جهان است. یورو در ابتدا در 1 ژانویه 1999 معرفی شد و جایگزین واحد ارز اروپا شد. اسکناس‌ها و سکه‌های فیزیکی یورو متعاقباً در سال 2002 وارد گردش شدند. با پذیرش آن، یورو جایگزین ارزهای داخلی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا شد. افزایش ارزش آن از آن زمان و اهمیت آن در بازار جهانی به تثبیت جایگاه آن به عنوان یکی از مهم ترین ارزها در بازار FX امروز کمک کرده است. همراه با دلار، جفت ارز به راحتی در میان ارزهای مهم برای فارکس قرار می گیرد. قرار گرفتن در معرض دو بلوک اصلی اقتصادی. چه عواملی بر یورو تأثیر می‌گذارد؟ عوامل متعددی بر یورو تأثیر می‌گذارند. مانند اکثر ارزها، سیاست پولی بیشترین تأثیر را دارد، که در این مورد به بانک مرکزی اروپا (ECB) اشاره دارد. بانک مرکزی اروپا مسئول تنظیم سیاست پولی، عرضه پول، نرخ بهره و قدرت نسبی یورو است. به همین دلیل، معامله گران فارکس یورو به طور معمول به تصمیمات یا اعلامیه های بانک مرکزی اروپا توجه می کنند. با 19 کشور عضو مستقل، یورو به ویژه در برابر تحولات سیاسی آسیب پذیر است. نمونه‌های اخیر عبارتند از بحران بدهی یونان و برگزیت، که می‌تواند به طور جدی بر یورو تأثیر بگذارد. در نهایت، داده‌های اقتصادی از بلوک یا کشورهای عضو کلیدی مانند آلمان، فرانسه، اسپانیا و سایرین نیز به دقت بررسی می‌شوند. این شامل خرده فروشی، ادعای بیکاری، تولید ناخالص داخلی (GDP) و موارد دیگر است.

یورو (EUR) واحد پول رسمی اتحادیه اروپا (EU) و 19 کشور از 27 کشور عضو در زمان نگارش این مقاله است. این ارز پس از دلار آمریکا، دومین ارز پرمعامله در بازارهای فارکس در سراسر جهان است. یورو در ابتدا در 1 ژانویه 1999 معرفی شد و جایگزین واحد ارز اروپا شد. اسکناس‌ها و سکه‌های فیزیکی یورو متعاقباً در سال 2002 وارد گردش شدند. با پذیرش آن، یورو جایگزین ارزهای داخلی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا شد. افزایش ارزش آن از آن زمان و اهمیت آن در بازار جهانی به تثبیت جایگاه آن به عنوان یکی از مهم ترین ارزها در بازار FX امروز کمک کرده است. همراه با دلار، جفت ارز به راحتی در میان ارزهای مهم برای فارکس قرار می گیرد. قرار گرفتن در معرض دو بلوک اصلی اقتصادی. چه عواملی بر یورو تأثیر می‌گذارد؟ عوامل متعددی بر یورو تأثیر می‌گذارند. مانند اکثر ارزها، سیاست پولی بیشترین تأثیر را دارد، که در این مورد به بانک مرکزی اروپا (ECB) اشاره دارد. بانک مرکزی اروپا مسئول تنظیم سیاست پولی، عرضه پول، نرخ بهره و قدرت نسبی یورو است. به همین دلیل، معامله گران فارکس یورو به طور معمول هر تصمیم یا اعلامیه ای را از سوی بانک مرکزی اروپا تنظیم می کنند. با 19 کشور عضو مستقل، یورو به ویژه در برابر تحولات سیاسی آسیب پذیر است. نمونه‌های اخیر عبارتند از بحران بدهی یونان و برگزیت، که می‌تواند به طور جدی بر یورو تأثیر بگذارد. در نهایت، داده‌های اقتصادی از بلوک یا کشورهای عضو کلیدی مانند آلمان، فرانسه، اسپانیا و سایرین نیز به دقت بررسی می‌شوند. این شامل خرده فروشی، ادعای بیکاری، تولید ناخالص داخلی (GDP) و موارد دیگر است.
این اصطلاح را بخوانید

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.