اتحادیه اروپا محدودیت 10000 یورویی برای پرداخت های نقدی ایجاد می کند. تراکنش‌های بیش از 1000 یورو در کریپتو مورد بررسی قرار خواهند گرفت – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1] کشورهای اتحادیه اروپا برای ایجاد محدودیت جدیدی برای خرید نقدی و تقویت کنترل بر تراکنش‌های ارزهای دیجیتال تشکیل جلسه داده‌اند. در 6 نوامبر، بلوک موافقت کرد که محدودیتی معادل 10000 یورو (10557 دلار) برای پرداخت های نقدی تعیین کند و نظارت قوی تری بر تراکنش های ارزهای دیجیتال بیش از 1000 یورو (1055 دلار)

کد خبر : 291915
تاریخ انتشار : شنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
اتحادیه اروپا محدودیت 10000 یورویی برای پرداخت های نقدی ایجاد می کند.  تراکنش‌های بیش از 1000 یورو در کریپتو مورد بررسی قرار خواهند گرفت – مقررات بیت کوین نیوز

[ad_1]

کشورهای اتحادیه اروپا برای ایجاد محدودیت جدیدی برای خرید نقدی و تقویت کنترل بر تراکنش‌های ارزهای دیجیتال تشکیل جلسه داده‌اند. در 6 نوامبر، بلوک موافقت کرد که محدودیتی معادل 10000 یورو (10557 دلار) برای پرداخت های نقدی تعیین کند و نظارت قوی تری بر تراکنش های ارزهای دیجیتال بیش از 1000 یورو (1055 دلار) اعمال کند.

اتحادیه اروپا استفاده از پول نقد را به ظاهر برای مبارزه با پولشویی محدود می کند

کشورهای اتحادیه اروپا مجموعه ای از دستورالعمل های جدید را برای دشوارتر کردن استفاده از پول نقد و سایر ارزهای جایگزین مانند کریپتو برای مقاصد مجرمانه اعلام کرده اند. در 6 نوامبر، این بلوک محدودیت جدیدی را برای پرداخت های نقدی تصویب کرد که تا سقف 10,000 یورو (10,557 دلار) را در همه کشورهای عضو اتحادیه مجاز می کند. با این حال، کشورها مجاز خواهند بود این محدودیت را حتی بیشتر کاهش دهند.

در حال حاضر، اسپانیا یکی از کمترین محدودیت ها را در این زمینه دارد که به شهروندان این امکان را می دهد که تنها تا سقف 1000 یورو (1055 دلار) با پول نقد پرداخت کنند. با این حال، بانک مرکزی اروپا (ECB) در سال 2018 مخالفت خود را با این موضوع ابراز کرد، زمانی که این موسسه این اقدام را «نامتناسب» توصیف کرد زیرا می‌تواند استفاده از پول نقد را به عنوان یک پول قانونی مؤثر محدود کند.

این فقط پرداخت های نقدی نیست که تحت تأثیر این دور جدید اقدامات قرار می گیرد. سایر بخش ها از جمله جواهرات و طلاسازی نیز با کنترل شدید سازمان مواجه خواهند شد.

زبینک استانجور، وزیر دارایی جمهوری چک گفت:

پرداخت نقدی بیش از 10000 یورو غیرممکن خواهد بود. ناشناس ماندن هنگام خرید یا فروش دارایی های رمزنگاری شده بسیار دشوارتر خواهد بود. پنهان شدن در پشت چندین لایه مالکیت شرکتی دیگر کارساز نخواهد بود. شستن پول های کثیف با جواهرات یا طلاسازی دشوارتر خواهد بود.

این بلوک همچنین طبقه‌بندی سیستم کشوری جدیدی را معرفی خواهد کرد که میزان انطباق هر یک از آنها با توصیه‌های گروه ویژه اقدام مالی (FATF) از جمله فهرست‌های خاکستری و سیاه را نشان می‌دهد.

تراکنش های رمزنگاری نیز شامل می شود

همانطور که استانجور بیان کرد، ارزهای دیجیتال نیز به عنوان بخشی از این مجموعه اقدامات گنجانده خواهند شد. اتحادیه اروپا موافقت کرد که تراکنش‌های رمزنگاری با ارزش بیش از 1000 یورو (1055 دلار) با بررسی‌های لازم توسط ارائه‌دهندگان خدمات دارایی مجازی (VASP) که آنها را تسهیل می‌کنند، مواجه خواهد شد.

همچنین، اتحادیه اروپا VASPها را تحت همان سطحی از نظارت بر ضد پولشویی و تامین مالی تروریسم قرار خواهد داد که سایر موسسات مالی در حال حاضر با آن مواجه هستند. این صرافی‌ها و ارائه‌دهندگان حضانت باید عناصر کاهش ریسک را هنگام برخورد با کیف‌پول‌های خود میزبانی و سایر اقدامات خاص برای کنترل پرداخت‌های فرامرزی با استفاده از ارز دیجیتال معرفی کنند.

نظر شما در مورد آخرین مجموعه اقدامات ضد پولشویی اتخاذ شده توسط اتحادیه اروپا چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر به بازی توصیف می کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد وارد حوزه رمزنگاری شده است. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا و تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می دهد. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.